Anbefalte innlegg

er vell ingen som har en e30 de vil bytte i jetta'n min? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bytte den i en cosworth? (Hysj Kim Rune, ikke si noe om standen på den ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du kjører rust og ratstyle på den kanskje? :D. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja den er klar for pressa om ingen har fryktelig lyst på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo litt dumt det da, siden cosworth er en ganske så morsom bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av Cossien, og gjerne en kort forklaring om tilstanden dens? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei gutter og jenter :)

Er det noen som vet om noen som tar på seg litt billig lakkering? Om det blir kun frontfanger og framskjerm eller om det blir hellakkering er jeg litt usikker på enda. Vil iallefall få gjort det neste måned da jeg vet at jeg har råd til det da.

Den egentlig kontakten har nå vist seg at han ikke gjør dette lenger. Såå sitter litt i knipa nå da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei gutter og jenter :)

Er det noen som vet om noen som tar på seg litt billig lakkering? Om det blir kun frontfanger og framskjerm eller om det blir hellakkering er jeg litt usikker på enda. Vil iallefall få gjort det neste måned da jeg vet at jeg har råd til det da.

Den egentlig kontakten har nå vist seg at han ikke gjør dette lenger. Såå sitter litt i knipa nå da :P

du kan jo høre med han som lakkerer på Mariendal Bil AS på åshøgda da,han lakkerer svart og andre fine farger,men har ikke lakkboks,men lakkerer meget bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du er på Dombås når det er ensligtreff på Dombås Hotell ja, Kim Rune..

Forøvrig lenge sea je har sett det så dødt nedi Hamar. Mange sitt vel utti skauen sørpe dritings.

Je sitt med 2mbit ned og ca 300kbps opp :( 4km med gammal kobber er itte mye å skryte ta så je håpe at Eidsiva vil ta kostnaden med å grava fiber hit å. Trur nok at det er mange nok som melde seg på om det kjæm hit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.