#9901 Skrevet September 25, 2011 nei man får vel dra og male opp noe av di 60 literen jeg har kjøpt. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9902 Skrevet September 25, 2011 Du får be han derre Arnstein i Mjøsa Svart & Svinn , avd Hamarvegen 240 om å komme på kveldstid da vettu Feil avdeling:p og du terminerer vel ikke fiber du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9903 Skrevet September 25, 2011 Terminere fiber er bare kos da (untatt når maskina ikke er ordentlig kalibrert....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9904 Skrevet September 25, 2011 Aff, får så lyst på s4 jeg! Solgt a3`n snart ell espen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9905 Skrevet September 25, 2011 så snurrar vi runt og runt, henda opp i været, dette kankje være sunt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9906 Skrevet September 25, 2011 (endret) jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en liten bil video igjen så jeg får litt å trene på og jobbe med utover. Blir ingen stor shoot men tenkte og høre da om noen er i Hamar området i dag så si fra. Planen er da å filme litt mens bilene står parkert og gjerne litt kjøring. Noen som vil være med ? Tenkte å ta det ganske snart... edit: Møtes kl 17 på maxiplassen rett over gata ved meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9907 Skrevet September 25, 2011 Åhh herreguuuud jeg blir så godt humør av sexy damer og fete biler.. !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9908 Skrevet September 25, 2011 Feil avdeling:p og du terminerer vel ikke fiber du? Har gjort mye av det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9909 Skrevet September 25, 2011 Isåfall er det bare å komme jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en liten bil video igjen så jeg får litt å trene på og jobbe med utover. Blir ingen stor shoot men tenkte og høre da om noen er i Hamar området i dag så si fra. Planen er da å filme litt mens bilene står parkert og gjerne litt kjøring. Noen som vil være med ? Tenkte å ta det ganske snart... edit: Møtes kl 17 på maxiplassen rett over gata ved meg!! Ble det no av? hadde blitt med om du feks hadde sendt melding:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9910 Skrevet September 25, 2011 Ble det no av? hadde blitt med om du feks hadde sendt melding:) jepp, drevet på til nå, begynte å bli mørkt så rakk ikke ta så mye, men vi tar en ny økt senere igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9911 Skrevet September 25, 2011 (endret) 1 passat solgt, en ny en til salgs Løp og kjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30874177 Har også en Celica til salgs... Billig billig! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1377250;xBrand_Multiple=1100467;xModel_Multiple=1207068 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9912 Skrevet September 25, 2011 1 passat solgt, en ny en til salgs Løp og kjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30874177 Har også en Celica til salgs... Billig billig! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1377250;xBrand_Multiple=1100467;xModel_Multiple=1207068 Så rå du har blitt på kjøp/salg fronten a! Fin Passat da! Burde være mulig å bli kvitt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9913 Skrevet September 25, 2011 1 passat solgt, en ny en til salgs Løp og kjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30874177 Har også en Celica til salgs... Billig billig! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1377250;xBrand_Multiple=1100467;xModel_Multiple=1207068 Det må da være sinnsykt billig for den passaten! Jeg solgte min, som er identisk, for 130.000 for ett år siden:) samme km.stand, motor, drivverk og utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9914 Skrevet September 26, 2011 Aff, får så lyst på s4 jeg! Solgt a3`n snart ell espen? Satte den ned 4000,- til i dag, så den ligger ute for 135 000 nå Burde snart være overkommelig pris.. Hvordan er trafikken etter Passaten din da? Du må jo bare selge bilen om andre folk vil ha den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9915 Skrevet September 26, 2011 Hehe:-D lite med trafikk der gitt:-) har ett bud på 33000,- men det er helt for lite:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9916 Skrevet September 26, 2011 Steffen er kav dritings!!! Dette er jo ikke noe sjokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9917 Skrevet September 26, 2011 Blir sprek du da Simen? Hehehehehehehhehehehehehe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9918 Skrevet September 26, 2011 noen som har blitt fotgjenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9919 Skrevet September 26, 2011 Simen Grasto har blitt det:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9920 Skrevet September 26, 2011 kjører ikke han taxi da?blir det rickshaw fremover da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9921 Skrevet September 26, 2011 Han kjører taxi ja han var ca 5kmt over kort grensa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9922 Skrevet September 26, 2011 men da mister han det vel ikke noe særlig mere en 3-4 måneder,om han ikke er i prøvetiden,eller ligger på grensen med prikker. men som taxisjåfør så sliter han jo litt da. blir fint og sykle rundt i vinter da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9923 Skrevet September 26, 2011 Takk for kablene forresten Stian, fungerer stødig som fjell dette! Jeg vet hvordan Simen har det, jeg mista lappen på samme måte nesten når jeg jobba som sjåfør sjøl. Ukurante greier.. Men jeg skrev en snabla god søknad og fikk korta ned tiden til 1mnd i stedet for 6mnd jeg da..! Hah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9924 Skrevet September 26, 2011 De som skal på lokallags møte på torsdag, kan vi kanskje få til samkjøring i fra brumunddal kanskje? Lita kolonne:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9925 Skrevet September 26, 2011 Kan vel ta det i tråden om nytt styre i tilfelle. Men jeg reiser fra Nydalen 20-15 på seks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...