Anbefalte innlegg

Var litt uheldig i dag ja. Mister førerkortet 3-4 måneder. Har allerede ordna meg med proffice at jeg er tilkallingsvakt på Nortura her på Lillehammer. Og mest sannsynlig så får jeg jobb på taxi sentralen. Så detta ordner seg nok økonomisk sett hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hatt lappen i 14 år jeg nå,hverken mistet det,eller fått bot,tror jeg har blitt stoppet av politiet 3 ganger til sammen.

faen,må kjøre som ei kjerring jeg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bryr seg vel ikke om slikt når du skal bli politi Simen..?

Men det kan vi andre gjøre! hæhæ :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt uheldig i dag ja. Mister førerkortet 3-4 måneder. Har allerede ordna meg med proffice at jeg er tilkallingsvakt på Nortura her på Lillehammer. Og mest sannsynlig så får jeg jobb på taxi sentralen. Så detta ordner seg nok økonomisk sett hvertfall :)

Å duuuu daaaa :P

http://www.gd.no/nyheter/article5750744.ece

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bryr seg vel ikke om slikt når du skal bli politi Simen..?

Men det kan vi andre gjøre! hæhæ :D

Nei, det gjør de nok ikke gitt :P Så det ser bra ut så langt det da :)

Hehe, enten heldig eller så har du bare kjørt pent da, Stian :)

Fra nå av skal jeg være enda mer forsiktig enn jeg har vært nå. Utrolig dumt at litt stress skal gjøre slik men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel innrømme at jeg har vert heldig,selv om jeg prøver og holde meg under grensen for førerkortbeslag,men ikke alltid lett når man har skaffet seg turbobil igjen:o

men kjører nok endel penere nå,en når jeg var litt yngre,og da måtte man satse for redskapen da var ikke akkurat bygget for fart: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auuuda simen :o

De som skal på lokallags møte på torsdag, kan vi kanskje få til samkjøring i fra brumunddal kanskje?:) Lita kolonne:D

Hva slags møte?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auuuda simen :o

Hva slags møte?:)

Overtakelsemøte av lokallaget:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw, ikke sikkert alle ser på alle trådene på lokalsidene, selvom de herje i denna tråden her

ledig 1stk verkstedsplass på fåberg :) samme lokaler som quattroco

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er jævla kjedelig de første 2 ukene det der simen, men jeg hadde jo ei frue i hus som var meget behjelpelig med kjøring og sånn, men tida gikk egentlig ganske fort, tro det eller ei :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, det går nok fort over detta her :) Jeg har mange snille venner som har sagt at jeg bare skal si ifra om jeg trenger no hjelp. Så det er godt å høre : ) Og er det krise får jeg alltids litt billig drosje også vettu ;p Pluss at bussen stopper nesten utenfor døra ca. vær time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg var uheldig i dag, med nok ei fartsbot:p 4900,- og tre (3!!) prikker, 102,3km/t i 80-sona. Sist hadde jeg 124km/t i 90-sona, og ble det "bare" to prikker, enda det var en mye større bot. Er det noe logikk i det, da? Må ta en telefon i morra for å høre.

Tida går ikke fort, Simen:p Jeg var uten ett år til sammen, og det var alt annet enn ei periode som gikk fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prikkregla har vørti strengere nå i år, dessverre :( 3 litt større fartsovertredelser mister man lappen på nå. Ikke 4 som tidligere. Du kan faktisk risikere å få 6 prikker i en smell mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om man er i prøvetiden,så får man dobbelt med prikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, den er kjei :/

Men roer seg faktisk etter å ha vært uten førerkort. Var uten 3mnd ifor høst og måtte ta bussen. Da gikk de 3mndene sakte.

Rwd og 180hk 3.0Liter i Rekord, ble det litt for fristende med sladd i ei rundkjøring. så da sto jeg der 6500kr fattigere og 3mnders fotgjengertjeneste :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg var uheldig i dag, med nok ei fartsbot:p 4900,- og tre (3!!) prikker, 102,3km/t i 80-sona. Sist hadde jeg 124km/t i 90-sona, og ble det "bare" to prikker, enda det var en mye større bot. Er det noe logikk i det, da? Må ta en telefon i morra for å høre.

Tida går ikke fort, Simen:p Jeg var uten ett år til sammen, og det var alt annet enn ei periode som gikk fort.

Heldigvis velfungerende bussystem på lillehamer da.

Forbi her går det buss 3 ganger i døgnet, 5dager i uka. bortsett fra i skoleferi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, den er kjei :/

Men roer seg faktisk etter å ha vært uten førerkort. Var uten 3mnd ifor høst og måtte ta bussen. Da gikk de 3mndene sakte.

Rwd og 180hk 3.0Liter i Rekord, ble det litt for fristende med sladd i ei rundkjøring. så da sto jeg der 6500kr fattigere og 3mnders fotgjengertjeneste :P

Bota mi blir nok brått litt saftigere. Men utenom det håper jeg også at jeg kun får 3mnd.

Man får løse det på best mulig måte og bare bli ferdig med perioden.

Jeg har nå i bunn og grunn vært ganske rolig etter at jeg begynte å kjøre drosje. Men var jo grunnet at dama var for sent ute til skolen jeg dro på litt. Og da gikk det som det gikk. Neste gang får hu bare komme for sent :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis velfungerende bussystem på lillehamer da.

Forbi her går det buss 3 ganger i døgnet, 5dager i uka. bortsett fra i skoleferi :P

Går faktsik mange busser forbi her, men det er stort sett skolebusser og flybussen, så det begrenser seg litt hvor du kan dra, får man si:p Sånn er det på landet:D

Prikkregla har vørti strengere nå i år, dessverre :( 3 litt større fartsovertredelser mister man lappen på nå. Ikke 4 som tidligere. Du kan faktisk risikere å få 6 prikker i en smell mener jeg.

Hmm, men var da i år jeg ble stoppet sist jeg fikk bot også: klø : Må få plukket opp telefonen for å høre i morra. Penga er en ting, men det er prikkene det er verst med:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men var da i år jeg ble stoppet sist jeg fikk bot også: klø : Må få plukket opp telefonen for å høre i morra. Penga er en ting, men det er prikkene det er verst med:(

Det er nok bortkastet å ringe.. Fartsovertredelse f.o.m. 21 km/t der fartsgrensen er 70 km/t eller høyere: Tre prikker

http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Diverse+krav+til+forerkort/Prikkbelastning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da får jeg ihvertfall ikke ringe, for da får jeg sikkert tre på den jeg bare fikk to på sist:p Merkelig, men jeg får vel ikke klage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sim 55w xenon lykter bestilt, kan elgen bare gå og gjemme seg! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjeeeeeeer'a??

Jeg sitter å tukler med nyeste etka.. Det er litt nais.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, noen som har lyst på to slike til H3?

68 dioder i hver.

$(KGrHqUOKpoE3wrt)BFUBOEoKLYw4!~~0_12.JP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.