#9951 Skrevet September 28, 2011 Forresten, noen som har lyst på to slike til H3?68 dioder i hver. Ja, trenger i tåkelysa mine Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9952 Skrevet September 28, 2011 Bare si fra, skal til Hamar etterpå en tur. Kan ta de med da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9953 Skrevet September 28, 2011 Om du tenkte å vise med disse får du ikke gjort det simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9954 Skrevet September 28, 2011 Får jo vist, men får med seg mangellapp også.. Win-Win det vel? hehe.. Takk for sist forresten Joachim, jeg har såvidt truffet frøkna og bare lufta idéen litt.. Så får vi se hvor flink jeg er til å selge idéer.. hehe Jeg er pro vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9955 Skrevet September 28, 2011 Bare si fra, skal til Hamar etterpå en tur. Kan ta de med da. Flott tenkte meg en tur til Hamar i 6 tiden jeg også! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9956 Skrevet September 28, 2011 Om du tenkte å vise med disse får du ikke gjort det simen Det vet jeg men skal bruke de fremfor xenon. Så slipper jeg å ha 1 spreder annahver gang jeg skrur de på hater xenonbugs Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9957 Skrevet September 28, 2011 Jeg dukker vel opp på Maxi rundt halv sju-tia tenker jeg. Skal inn dit å reklamere på en koffert frøkna kjøpte der mens eldstejenta er på cheerleader-trening. Så om du er rundt der så kan vi deale da.. send meg en sæssæmæss på "ni ellve to sju ni sju fæm".. Tog' du'an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9958 Skrevet September 28, 2011 (endret) Jeg dukker vel opp på Maxi rundt halv sju-tia tenker jeg. Skal inn dit å reklamere på en koffert frøkna kjøpte der mens eldstejenta er på cheerleader-trening. Så om du er rundt der så kan vi deale da.. send meg en sæssæmæss på "ni ellve to sju ni sju fæm".. Tog' du'an? Den er go' Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9959 Skrevet September 28, 2011 Hvor ble du stoppet, Simen? Rett etter Eina mot Raufoss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9960 Skrevet September 28, 2011 Havna bak en splitter ny Jaguar XF med GB skilter som var registrert RI RFL nå i sta, merkelig reg.nr ? er vel ikke ett vanlig britisk reg.nr det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9961 Skrevet September 28, 2011 Bare et kjapt lite spm. Er 50k for mye for min bil? Når jeg tenker over delelisten, og at bilen er små sjelden, så syns jeg at det er en fair pris. :0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9962 Skrevet September 28, 2011 Jeg synes det er drøyt:p 20k mindre og det begynner å bli en mer fair pris. Er jo tross alt en "uoriginal" bil som km er justert på (om jeg ikke husker feil?), samt at det er vel noe småplukk på den som jeg ser i din annonse og den gamle annonsen. 50 000,- blir nok i meste laget for folk flest for en bil som er å regne som et lett prosjekt, dessverre. Kun min mening:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9963 Skrevet September 28, 2011 Bare et kjapt lite spm.Er 50k for mye for min bil? Når jeg tenker over delelisten, og at bilen er små sjelden, så syns jeg at det er en fair pris. :0 utgifter på Deler får du i bestefall bare en brøkdel av tilbake desverre:o så er vel litt stiv pris.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9964 Skrevet September 28, 2011 tja, muligmulig. Om jeg skal følge en kalkulator på nett, så er det førstemann til mølla med 5k. høhø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9965 Skrevet September 28, 2011 Er det noen som kanskje kunne hjulpet meg med å få bilen min fra Lillehammer til Furnes for å få den i garasje, slik at den slipper å stå ute i vinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9966 Skrevet September 29, 2011 Jeg kjenner jeg blir forbanna.. Ble oppringt av eiern på en sånn reiseeffektbutikk på Maxi nettopp, var der å leverte inn en koffert hvor kodelåsen på en eller annen måte har fucka seg.. Dette gjorde den selvfølgelig mens frøkna var i syden og ikke hadde noen mulighet til å få noe mer hjelp enn seg selv og de 4 venninnene ho reiste med, og ærlig talt så kunne ikke jeg gjort noe mer enn de har gjort. Det endte med at de fikk vaktmesteren på hotellet til å klippe av "hempene" på glidelåsen på kofferten vertfall, for å få åpna kofferten i det heletatt liksom. Og så til ho kjærringa på butikken der kofferten ble kjøpt da, ho har jo sånn masterkey som ho får opp kofferten med og da får sett koden, ho sjøl og kan konstatere at koden har flytta seg ett hakk på to av tallene, så i stedet for 456 så var koden nå 467. Vertfall da, så sier ho at "ja nå er låsen riktig igjen, men hempene er ødelagt og det må dere ta på deres egen kappe, for det er selvforskyldt..".. Ka i F...? Ho hadde da for pokker ikke klipt i stykker hempene på den jævla kofferten om ikke den forpulte låsen hadde streika i utgangspunktet! Hva anne skulle ho gjort da? Tatt kniv å skjært i stykker lokket på kofferten? Ho måtte jo for svarte helvete få tak i pass, penger og alt det andre ho hadde i kofferten, for det var jo genialt å bruke en låsbar koffert til oppbevaring av slikt når ho sover eller bare er på stranda for å svi litt grisebust.. Nei fy faen, nå skulle ho vertfall prøve å få på igjen to hemper da, men visst ho ødela de og ikke fikk det til så måtte vi stå for den kostnaden sjøl.. og akkurat DET skal ho da virkelig få lov til å krangle på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9967 Skrevet September 29, 2011 Er ikke dette tøfft så vet ikke jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9968 Skrevet September 29, 2011 ingen som skal bestille noe fra 034 i nærmeste framtid:)? skulle hatt 2 umbraco bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9969 Skrevet September 29, 2011 ingen som skal bestille noe fra 034 i nærmeste framtid:)? skulle hatt 2 umbraco bolter har du sjekket med jernvaren på hjørnet ved oustad bil på hamar?mulig de har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9970 Skrevet September 29, 2011 kompis har hørt rundt på hamar, har ikke:P må ha med 1,5 gjengestigning:) flere kan skaffe ,men blir for dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9971 Skrevet September 29, 2011 Er det noen som kanskje kunne hjulpet meg med å få bilen min fra Lillehammer til Furnes for å få den i garasje, slik at den slipper å stå ute i vinter? Jeg har mye erfaring med å taue bil, så det fikser vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9972 Skrevet September 29, 2011 Jeg har mye erfaring med å taue bil, så det fikser vi Hvorfor i all verden skal du taue den? Den er kjørbar. Trenger bare en sjåfør til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9973 Skrevet September 30, 2011 Jeeee skar på Knerten i Knipe på Lillehammer i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9974 Skrevet September 30, 2011 Woho! endelig internett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9975 Skrevet September 30, 2011 Du har kommet ut av trening på bruk av internett, Petter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...