#9976 Skrevet September 30, 2011 Er det noen som kanskje kunne hjulpet meg med å få bilen min fra Lillehammer til Furnes for å få den i garasje, slik at den slipper å stå ute i vinter? Vi skal til Lillehammer en tur i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9977 Skrevet September 30, 2011 Du har kommet ut av trening på bruk av internett, Petter.. jeg veit what to do!? edit : NEDLASTING: 11.64 Mb/sOPPLASTING: 8.70 Mb/s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9978 Skrevet September 30, 2011 Da var golfen vist hos biltilsynet i orginal tilstand etter en liten mangellapp Nå er bilen godkjent og salg vurderes 93mod 1.8l. 163.000KM. EU ok i sommer. HBO 12.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9979 Skrevet September 30, 2011 Tror jeg skal blande meg et glass med rød-saft og smurfe litt forum.. Noen som har fritid til overs i morra på formiddagen..? Hmmmm...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9980 Skrevet September 30, 2011 Noen som har klistremerker jeg kan få/kjøpe? Type Audi S1 aktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9981 Skrevet September 30, 2011 Tror jeg skal blande meg et glass med rød-saft og smurfe litt forum.. Noen som har fritid til overs i morra på formiddagen..? Hmmmm...?? til hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9982 Skrevet September 30, 2011 Hmmm, tror det ordna seg.. Trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9983 Skrevet Oktober 1, 2011 : rock :: rock :: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9984 Skrevet Oktober 1, 2011 : rock :: rock :: rock :: rock : Heftig heftig!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9985 Skrevet Oktober 1, 2011 Klarer faen meg ikke å sove jeg.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9986 Skrevet Oktober 1, 2011 : rock :: rock :: rock :: rock : Grett dæ.. tøft Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9987 Skrevet Oktober 1, 2011 hmmm. det minte meg om noe. var vel kansje når jeg drifte oppover bakken der med en gammel volvo fl7 med fult lass med cola. eller ikke. hehe. han kune og hontere bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9988 Skrevet Oktober 1, 2011 Klarer faen meg ikke å sove jeg.. Sent from my iPhone using Tapatalk Da var vi to.. Tror det ble tre timer på meg i dag tidlig. Hehe.. Men er da helg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9989 Skrevet Oktober 1, 2011 Er det på rundt 1min i den filmen der at Grastosvingen sier hei..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9990 Skrevet Oktober 1, 2011 helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9991 Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) hadde den beste fredagen på lenge igår fint vær, grilling og tidlig ferdig på jobb, fikk raskt internett, lagde meg jævlig god middag og kjørte rett forbi en poltikontroll uten å bli vinka inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9992 Skrevet Oktober 1, 2011 hadde den beste fredagen på lenge igår fint vær, tidlig ferdig på jobb, fikk raskt internett, lagde meg jævlig god middag og kjørte rett forbi en poltikontroll uten å bli vinka inn Du ekke kravstor Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9993 Skrevet Oktober 1, 2011 neinei det var bare små stikkord da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9994 Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9995 Skrevet Oktober 1, 2011 Du ekke kravstor Sent from my iPhone using Tapatalk Han glemte bare å nevne alle de damene som var med på å gjøre det til en god dag Du er skitten Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9996 Skrevet Oktober 1, 2011 hihi, det ble sensurert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9997 Skrevet Oktober 1, 2011 hihi, det ble sensurert Kanskje like greit, din grisegutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9998 Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg og Stig Arne hadde en lengre samtale om den slags i dag, og ble ganske enige om at vi begge tar avstand fra slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9999 Skrevet Oktober 1, 2011 hah... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10000 Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg og Stig Arne hadde en lengre samtale om den slags i dag, og ble ganske enige om at vi begge tar avstand fra slike ting Ja fiii fadir.. Det er forkastelige greier.. Jeg trodde egentlig ikke sånn om deg Petter, men når Kenth Håvard nevner det så gir det jo sååå mening.. Det er trist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...