Anbefalte innlegg

: rolleyes

såså, alt håp er ikke ute enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssn i H fikk du til det der..? Er det ikke minstekrav til antall tegn her inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gliset ditt var forresten innlegg nummer 10.000 i tråden.. hah! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sovet 13 (TRETTEN) timer i natt, jeg, og uka mi har vært forferdelig dårlig:p Begynt å jobbe igjen (kjører såkalt budbil), og på Mandag ble det bot, Tirsdag jobbet jeg ikke da jeg var i Oslo på behandling med ryggen, Onsdag jobbet jeg 14 timer (det er jo greit nok) og jeg husker ikke at noe spesielt skjedde, Torsdag jobbet jeg 15 timer og klarte å kjøre på en ny Passat i ræva i rushkøen i Drammen (kun hengerfestekoppen som ble ødelagt: 42,- fattigere:p), Fredag så glemte jeg igjen et par kolli som jeg egentlig skulle ha, så måtte kjøre 20min ekstra pga det. Som om ikke det var nok, så bestemte pallen med spylevæske jeg hadde fått med fra samme sted der jeg glemte igjen noe, for å velte over en sofa jeg fraktet. Takk for at dere pakker godset deres ordentlig, jævlar! Neste gang surrer dere plastikk rundt hele, og ikke bare toppen av pallen, så slipper jeg å bruke tre kvarter på å stable det opp igjen, forså å måtte kjøre i sneglefart til jeg fikk levert det for at det ikke skulle velte enda en gang.

Ja, jeg hadde stroppet det fast i utgangspunktet, men det hjelper ikke når folk ikke klarer å pakke skikkelig: dum : Neste uka får faktisk ikke blitt verre, så det er trøsta.

Og jo, de som hadde pakket dårlig, klagde på meg fordi jeg stod og snakket med en "ungdomskompis" i 3min, så jeg fikk telefon fra "sentralen" om at jeg ikke hadde tid til å snakke. Da sa jeg pent at de kunne hilse tilbake og si at neste gang pakker de godset sitt ordentlig, så slipper jeg å bruke møkklang tid på å måtte ordne opp i det dårlige de har gjort, som de gjorde kun for å spare hele 23sek Ooops, de sparte visst ingenting på å gjøre noe halvhjertet, så det skal de få høre på Mandag.

Såh, nok om meg og mitt for nå, men måtte bare få det ut: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaahahaha :D

*fnise av Massern*

Been there done that.. :D Men om du så at det ikke var forsvarlig/godt nok surra der de lasta på pallen så skulle jo du bedt de gjøre det skikkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fiii fadir.. Det er forkastelige greier..

Jeg trodde egentlig ikke sånn om deg Petter, men når Kenth Håvard nevner det så gir det jo sååå mening..

Det er trist.. : gråter :

Ja du sier noe der gitt.. Menmen, sånn kan det gå med enkelte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De havner lett på skråplanet når de først har fått smaken på det gode liv..

Har jeg lest et sted..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg lest et sted..

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaahahaha :D

*fnise av Massern*

Been there done that.. :D Men om du så at det ikke var forsvarlig/godt nok surra der de lasta på pallen så skulle jo du bedt de gjøre det skikkelig..

Ja, men jeg hadde det litt travelt også, så jeg tok det bare for gitt at det skulle gå fra Gjøvik til Hadeland: dum : Jeg har jo ikke mer enn 3 ukers "erfaring", så da trodde jeg virkelig at de som jobber på et ganske så stort lager visste at dette var bra nok pakket. Jeg tok mine forhåndsregler, men det hjalp ikke stort når det veltet så fort jeg berørte bremsepedalen i en nedoverbakke. Grisekjøring gjør jeg heller ikke etter Mandagens bot, så:P

Jeg var så sint, så sint, at jeg hadde mest lyst til å grine: bråk : Men de skal få høre det på Mandag, at om de mener at jeg bruker lang tid, så får de sørge for at det de sender er forsvarlig pakket ,så slipper jeg å måtte ta å gjøre opp igjen det de har gjort.

Skal forøvrig nevnes at det gikk bra med både sofaen og resten av lasten, så slapp hu frøkna nedi Jar å få en sofa som stinket gatealkis:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det bare gå mye bedre neste uke mads :)

Åssn i H fikk du til det der..? Er det ikke minstekrav til antall tegn her inne?

ikke mye jeg ikke får til ;)

Det gliset ditt var forresten innlegg nummer 10.000 i tråden.. hah! :D

10001 står det her : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sier noe der gitt.. Menmen, sånn kan det gå med enkelte :P

Har jeg lest et sted..

:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det bare gå mye bedre neste uke mads :)

Akkurat det jeg tenker også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt hiddenhjelp, noen? Jeg har opprinnelig valgt at ingenting skal skje når jeg har ned lokket på laptopen, men at den skal gå i hvilemodus etter så så lang tid uavhengig av om lokket er oppe eller igjen. Vel, den innstillinga blir borte hver gang jeg restarter PCen, så den går i hvilemodus når jeg har igjen lokket. Hva er galt, da? Litt irriterende:p

Jeg har lagret endringene, så det er ikke det. Hehe. Packard Bell Easynote TJ65 med Vista.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har laptoppen et eget strømstyringsprogram? kan hende at den har det og at det overstyrer instillingene i windows eller motsatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg veit. Hvordan finner jeg ut det? :P Det har jo fungert før, og fungert helt frem til de siste dagene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skååål!! Natta!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen.. Nå er jeg alene hjemme med ungene mine som tydligvis har ligget å fått sukker intavinøst i hele natt: faint : Kjærringa er på jobb til 15:00 i dag...

Tips til hva vi kan sysselsette dagen med? Kjøre til Oslo for å kjøpe en is for så å dra hjem igjen? Satser på at de sover i bilen :P Måtte ha vært en sukkerfri is foresten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen.. Nå er jeg alene hjemme med ungene mine som tydligvis har ligget å fått sukker intavinøst i hele natt: faint : Kjærringa er på jobb til 15:00 i dag...

Tips til hva vi kan sysselsette dagen med? Kjøre til Oslo for å kjøpe en is for så å dra hjem igjen? Satser på at de sover i bilen :P Måtte ha vært en sukkerfri is foresten ;)

Kom til Stockholm en tur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta å kaste en ekstra boks med sukkerspinn over hekken når jeg skal utpå bygda etterpå jeg :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også ta turen med litt cola og sukkerspinn til juniorn din.. :)

Funker det ikke hos deg å bare snu ryggen til og si "natta"? Det funker alltid her.. Ja så lenge internet og tv fungerer da.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk, lyst på "ny" bil, jeg. Nyere enn 96, for det er det nyeste jeg har hatt:p Golf MK5 eller MK6 hadde vært noe, men ingen som har riktig antall dører:o Ihvertfall lov å drømme litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst på helt ny bil jeg også,men og låne 200-400k til bil,er ikke aktuelt,så får bare satse på at viking lotto potten blir min på onsdag:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare hatt lån på 2 biler før, så en 3. skulle jeg lett ha unnet meg lån på:P Men foreløpig blir det nok bare med dagdrømmene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da er det bedre og koste på en årslønning på den man har:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lei av å koste på gamle biler, spesielt ting som man koste på (slitedeler), så derfor hadde det vært godt med en "ny" bil som man ikke trenger å koste på så mye. Sett at man finner en som er i god stand, da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.