#10026 Skrevet Oktober 2, 2011 Skal ta å kaste en ekstra boks med sukkerspinn over hekken når jeg skal utpå bygda etterpå jeg Jeg kan også ta turen med litt cola og sukkerspinn til juniorn din.. Funker det ikke hos deg å bare snu ryggen til og si "natta"? Det funker alltid her.. Ja så lenge internet og tv fungerer da.. Så hyggelig at dere er villige til å donere litt sukker til barna mine Tven funker en liten stund, men det blir fort for kjedelig for dem. Ihvertfall for hu miste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10027 Skrevet Oktober 2, 2011 Forventer at døkk ser på Big Brother i kveld folkens!! Trur det er noe kjintfølk der : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10028 Skrevet Oktober 2, 2011 Forventer at døkk ser på Big Brother i kveld folkens!! Trur det er noe kjintfølk der : vinke : Ja i dag skal jeg se på for første gang Er litt spent på hva du har finni på nå Kanskje vi får se en en gråtkvalt pjokk i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10029 Skrevet Oktober 2, 2011 Ja i dag skal jeg se på for første gang Er litt spent på hva du har finni på nå Kanskje vi får se en en gråtkvalt pjokk i kveld? Muligheten er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10030 Skrevet Oktober 2, 2011 skulle sett på om jeg hadde hatt kanalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10031 Skrevet Oktober 2, 2011 Muligheten er der Støtter deg uansett vettu: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10032 Skrevet Oktober 2, 2011 Hvorfor ble plutselig hele forumet mitt på Engelsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10033 Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg skal å se på bb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10034 Skrevet Oktober 2, 2011 Erru blitt internasjonalsk da Kenth? Doooo yooouuu understaaand the woords that are commiiing oout of myyy moouuth!!?? Tar dere filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10035 Skrevet Oktober 2, 2011 Muligheten er der Det skal vertfall jeg ta opp..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10036 Skrevet Oktober 2, 2011 Erru blitt internasjonalsk da Kenth?Doooo yooouuu understaaand the woords that are commiiing oout of myyy moouuth!!?? Tar dere filmen? rush hour? btw, ser at du har endra bosted, velkommen inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10037 Skrevet Oktober 2, 2011 Erru blitt internasjonalsk da Kenth?Doooo yooouuu understaaand the woords that are commiiing oout of myyy moouuth!!?? Tar dere filmen? Javist Rush hour? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10038 Skrevet Oktober 2, 2011 Dere tok filmen vertfall. Hehe, bor du og her, Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10039 Skrevet Oktober 2, 2011 av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10040 Skrevet Oktober 2, 2011 av og til Faen Petter, du endra innlegget etter at jeg skrev navnet på filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10041 Skrevet Oktober 2, 2011 jeg gjorde det lenge før jeg så inlegget ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10042 Skrevet Oktober 2, 2011 Jippi-kajej Mother fucker! ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10043 Skrevet Oktober 2, 2011 Oooh, men kan ta en annen.. You need to shave to use a dress like that, and I dont meen the legs.. ^^ Førstemann!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10044 Skrevet Oktober 2, 2011 Jippi-kajej Mother fucker! ? Dø hardt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10045 Skrevet Oktober 2, 2011 Oooh, men kan ta en annen.. You need to shave to use a dress like that, and I dont meen the legs.. ^^ Førstemann!! kommer ikke på hva med denne da? "Yo, Adrian!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10046 Skrevet Oktober 2, 2011 Rocky? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10047 Skrevet Oktober 2, 2011 and the winner is Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10048 Skrevet Oktober 2, 2011 Fett ass:D Rocky er bare fett da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10049 Skrevet Oktober 2, 2011 Det er fra samme film som disse klippa, kongefilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10050 Skrevet Oktober 2, 2011 Det er fra samme film som disse klippa, kongefilm Aha, da var det rart jeg ikke greide den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...