#10076 Skrevet Oktober 2, 2011 nei er ikke sikkert det er så ille pris fra det store utland men tror 9,5x19" et35 kan bli bra mulig det blir solgt noe hjul snart, så er ikke umulig det blir noe kjøp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10077 Skrevet Oktober 2, 2011 Syns du klarte deg fintflott jeg Jan Inge!! Bilen så knall ut også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10078 Skrevet Oktober 3, 2011 Syns du klarte deg fintflott jeg Jan Inge!! Bilen så knall ut også! Akkurat det samme sendte jeg Jan Inge melding om i går etter sendinga Jeg synes Jan Inge er tøff som turte å stille opp Og han klarte seg veldig bra Og bilen så jo dødsbra ut Har ikke sett noe på BB tidligere, men etter hva jeg har skjønt så gjør Lena en veldig bra figur inne i huset så du kan være stolt av dama di Jan Inge Håper hun drar hjem pengepotten til deg! Det unner jeg dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10079 Skrevet Oktober 3, 2011 noen som fikk med seg dette ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10080 Skrevet Oktober 3, 2011 Jan Inge gjorde ett tappert forsøk på å vekke meg med tuting når han kom igjen i dagtidlig, men jeg var nok våken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10081 Skrevet Oktober 3, 2011 Tusen takk karer :) var en helt utrolig kveld i går, for en opplevelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10082 Skrevet Oktober 3, 2011 Tusen takk karer :) var en helt utrolig kveld i går, for en opplevelse! Følger ikke så ivrig med på BB men når jeg hørte du skulle i studio og du hadde deg Bmw`n til fruen så tenkte jeg at dette måtte jeg bare få med meg. Så utrolig grom ut den bilen nå og det var utrolig moro å se hvor rørt hun ble. Det syntes at hun satte STOR pris på det for å si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10083 Skrevet Oktober 3, 2011 Ble litt rørt sjøl jeg Men som sagt; Du klarte deg bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10084 Skrevet Oktober 3, 2011 Ble litt rørt sjøl jeg Men som sagt; Du klarte deg bra! Henger meg på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10085 Skrevet Oktober 3, 2011 Dette gikk jo.. bra..!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10086 Skrevet Oktober 3, 2011 ser ut som at det blir litt mekking før neste løp:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10087 Skrevet Oktober 3, 2011 Ikkeno en rull med gaffa, to skiftenøkler og ei god bøtte pågangsmot ikke fikser.. Ja ok, kan få låne ei slegge også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10088 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen som har noe rød plast jeg kan få? som går ann å bruke som skvettlapper? og hvor får jeg tak i store nummer for å ha på sidedørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10089 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen som har noe rød plast jeg kan få? som går ann å bruke som skvettlapper? og hvor får jeg tak i store nummer for å ha på sidedørene? Nr, hør med Gaute Hagen på ABM reklame Evt Facebook,eller kanskje forumet, Kim Rune vet hvem han er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10090 Skrevet Oktober 3, 2011 Nr, hør med Gaute Hagen på ABM reklame Evt Facebook,eller kanskje forumet, Kim Rune vet hvem han er Evnt så har jeg tlf nr til gaute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10091 Skrevet Oktober 3, 2011 Sendte ham ei mld på face jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10092 Skrevet Oktober 3, 2011 han fikse lett nr på sida ska du ha på 100'n ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10093 Skrevet Oktober 3, 2011 Jepp, håper på litt rally stuk sånn som detta: lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10094 Skrevet Oktober 3, 2011 KONGE ska ha rallystuk jeg å men det bli bare skvettlapper,tusinger,gull felger og muligens noen ræsingstoler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10095 Skrevet Oktober 3, 2011 Mangler bare masse klistremerker og squirtlapper så er jeg klar jeg Har bøttestoler i boden, men orker ikke sette dem i tror jeg heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10096 Skrevet Oktober 3, 2011 aha jeg mangle å lakke 3 felger, skvettlapper,stoler og tusinger egentlig alt haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10097 Skrevet Oktober 3, 2011 Hørte det var stor ulykke på prekestolen i dag.. Norges dysleksiforbund hadde visst hatt utflukt dit, to av deltakerne hoppet utfor med flatskjerm fastspent på ryggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10098 Skrevet Oktober 3, 2011 Mangler bare masse klistremerker og squirtlapper så er jeg klar jeg Har bøttestoler i boden, men orker ikke sette dem i tror jeg heheh aha jeg mangle å lakke 3 felger, skvettlapper,stoler og tusinger egentlig alt haha kanskje jeg skal gjøre sånn med quattroen min også njæ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10099 Skrevet Oktober 3, 2011 kanskje jeg skal gjøre sånn med quattroen min også njæ... abselutt. hehe men ikke heve den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10100 Skrevet Oktober 3, 2011 PETTER ER HERMEGÅS ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...