Anbefalte innlegg

Jepp, håper på litt rally stuk sånn som detta:

100%20Avant%20rally%2008.jpg

lol :D

ååå nå fikk jeg lyst til å pimpe opp min Type 44 også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvettes Xenon faenskap folk har.

En idiot med helt feil lykter og sikkert 55w xenon eller no i nærlysa lå bak og blenna meg hele veien til arbe i dag, fette korslig med blått lys fra alle speil og alt -.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klage på dom som har ettermontert xenon da:p

da ble det ny olje på motor og girkasse i dag,så blir det og heise bilen til vintermodus i neste uke: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjett å ligga på sofaen med beinet høyt: bh :.. what 2 do???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjett å ligga på sofaen med beinet høyt: bh :.. what 2 do???

Har du samme shiten som meg da?

Knekt ei tå eller noe? : / for det har jeg,

ikke bra detta HC :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du samme shiten som meg da?

Knekt ei tå eller noe? : / for det har jeg,

ikke bra detta HC :P

Neida.. ikke så ille som deg steffen:p.. Tråkka over på arbe i går, så har hatt fridag i dag..

Lenge ska du ligga hjemme da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida.. ikke så ille som deg steffen:p.. Tråkka over på arbe i går, så har hatt fridag i dag..

Lenge ska du ligga hjemme da???

Åja.

Forstuet det ene beinet. det er egentlig i orden igjen. var stivt. det andre har jeg tenkt stortåa.

var på jobb mandag. men klarte bare til kl 1. da var jeg så sliten av å gå "rart"

skal til legen i morra og få ny bandasje osv.. så får sikert en sykmelding da. hadde håpt det ikke ble så lenge borte fra jobb. men vil ha tilbake tåa mi sånn det var. balansen osv er jo der så :D

denna uka så får jeg håpe den blir bra igjen. selvom legen sa 2-4 uker : /

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å dele hvorfor benet er slik steffen ? :D haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På søndag så var jeg på Sveum å sparket fotball. også sparket jeg rett ned i bakken i steden for ballen gitt : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På søndag så var jeg på Sveum å sparket fotball. også sparket jeg rett ned i bakken i steden for ballen gitt : rock :

HAHAHHAHA :

fyllefanten ;) aldri sett så RÅ gange av en artigkar som skulle på byen ;)

299290_10150318185356433_568081432_84891

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw: noen med info om iphone 5? skulle jo lanseres i dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw: noen med info om iphone 5? skulle jo lanseres i dag..

Venter på å se den jeg også :D Laseringa er i kveld norsk til : )

HEHHEEHHE

Var nok ikke sveum. Årsak: Ukjent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

299290_10150318185356433_568081432_84891

Se der ja:p.. Såg ikke akkuart godt ut, men du tar det som en mann ser je: smil :.. Akohol ell blod som kommer ut a: klø :??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja:p.. Såg ikke akkuart godt ut, men du tar det som en mann ser je: smil :.. Akohol ell blod som kommer ut a: klø :??

Begge deler kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PETTER ER HERMEGÅS !

gla i deg og ;) ta det med ro, skal ikke ha samme finnish ;) hadde brukt de som vinterfelger om jeg hadde fått lov... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska det plutslig ikke vær vinterfelger nå a ?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig Arne våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann på nattbordet.

Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor seg, alt rent og nystrøket. Stig Arne ser seg rundt i rommet og ser at det er helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme.

Han tar Ibux’en og legger merke til en lapp på stuebordet; “Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle. Jeg elsker deg.”

Så går Stig Arne til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der til ham. Sønnen hans sitter ved bordet og spiser frokost, så Stig Arne spør; - Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?

Sønnen svarer – Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et blått øye når du gikk på døren.

Forvirret spør Stig Arne; "Så hvordan i all verden kan det ha seg at alt er så bra? Til og med ferdig frokost til meg?"

Sønnen svarer – Aha, du lurer på dét! Mamma slepte deg inn på soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du; "La meg være i fred, dame, jeg er gift!"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fa** så RÅ bimmer'n ha blitt ingus!! :D

Hva slags bimmer er det snakk om??? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska det plutslig ikke vær vinterfelger nå a ?:P

fikk vist ikke lov, *kremt* : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tore : e30 ;) med litt attåt

petter: nei gjør ikke det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk vist ikke lov, *kremt* : klø :

helt riktig. Får ikke lov !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig Arne våkner opp hjemme med en utrolig bakrus. Han tvinger seg selv til åpne øynene og det første han ser er et par Ibux og et glass vann på nattbordet.

Han setter seg opp i sengen og ser sine klær fremfor seg, alt rent og nystrøket. Stig Arne ser seg rundt i rommet og ser at det er helt perfekt orden, rent og ryddig. Så viser det seg at hele huset er det samme.

Han tar Ibux’en og legger merke til en lapp på stuebordet; “Elskling, frokosten står på kjøkkenet, jeg gikk ut tidlig for å handle. Jeg elsker deg.”

Så går Stig Arne til kjøkkenet og ganske riktig finner han varm frokost og avisen der til ham. Sønnen hans sitter ved bordet og spiser frokost, så Stig Arne spør; - Min sønn hva skjedde egentlig i går kveld?

Sønnen svarer – Jo du kom hjem etter klokken 03:00, full og sinnsforvirret. Du slo i stykker en del møbler, spydde i hallen og ga deg selv et blått øye når du gikk på døren.

Forvirret spør Stig Arne; "Så hvordan i all verden kan det ha seg at alt er så bra? Til og med ferdig frokost til meg?"

Sønnen svarer – Aha, du lurer på dét! Mamma slepte deg inn på soverommet, og når hun forsøkte å ta av deg buksene sa du; "La meg være i fred, dame, jeg er gift!"..

Faen så bra denna var!!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.