#10151 Skrevet Oktober 5, 2011 virka bare som du svarte for meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10152 Skrevet Oktober 5, 2011 virka bare som du svarte for meg og Nope alt handler ikke om deg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10153 Skrevet Oktober 5, 2011 Nope alt handler ikke om deg vettu oss da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10154 Skrevet Oktober 5, 2011 hehe men hva skjer i kveld a folkens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10155 Skrevet Oktober 5, 2011 sove henta meg felger før i kveld skjer det no i tr.heim eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10156 Skrevet Oktober 5, 2011 sove henta meg felger før i kveld skjer det no i tr.heim eller? Æsj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10157 Skrevet Oktober 5, 2011 hehe men hva skjer i kveld a folkens ? kremt.... jeg savner noen nye oppdateringer på bilder fra siste pm jeg sendte i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10158 Skrevet Oktober 5, 2011 Æsj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10159 Skrevet Oktober 5, 2011 ":nana:" kan du værra shææææl: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10160 Skrevet Oktober 5, 2011 du er ikke litt misunnelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10161 Skrevet Oktober 5, 2011 du er ikke litt misunnelig? Næh! Har ingen bil de passer på Edit: Joooo forresten ,,,,, Ny bilen til frua hadde passet godt med støpgods-replicane dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10162 Skrevet Oktober 5, 2011 kremt.... jeg savner noen nye oppdateringer på bilder fra siste pm jeg sendte i dag sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10163 Skrevet Oktober 5, 2011 Næh! Har ingen bil de passer på Edit: Joooo forresten ,,,,, Ny bilen til frua hadde passet godt med støpgods-replicane dine Hva ble det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10164 Skrevet Oktober 5, 2011 Hva ble det? 4-r golf 1.8 highline har hatt 2-r og 3-r før så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10165 Skrevet Oktober 5, 2011 Hetta er der for at pæra skal lyse opp i lykta og ned igjen på veien. Snur du den får du fulltlys effekt vel? altså motsatte av det du ønsker. H4 bixenon er uansett noe HERK. bedre å skaffe seg noen skikkelige Phillips pærer. Winner winner, chicken dinner:p Prøvde i stad, og det resulterte i motsatt lyseffekt: Nærlys lyste som fjernlys, og motsatt. Problemet er at lyktene mine er så slitte, pluss at de er ødelagt av å hatt xenon for lenge (som noen reflektorer ikke tåler, tydeligvis), så å sette i vanlige pærer vil bare resultere i at jeg får drittlys uten like. Til og med med 55w bixenon, så lyser det ikke så altfor bra. Lyser jo bra, men ikke så bra som det burde. Skulle hatt noen linser som jeg kunne ha modifisert i lampene, for tror ikke det er å få tak i lamper med linser til W124 som ser bra ut og ikke har klarglass. Noen som husker de berømte drittungene fra Hamar, de i videoen? Fikk en telefon i dag fra en som hadde lest kommentaren min, så satt jo å håpte at det var en av drittungene fra Hamar. Men neida, bare en som synes det var morsomt å ringe meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10166 Skrevet Oktober 5, 2011 Noen som husker de berømte drittungene fra Hamar, de i videoen? Fikk en telefon i dag fra en som hadde lest kommentaren min, så satt jo å håpte at det var en av drittungene fra Hamar. Men neida, bare en som synes det var morsomt å ringe meg: latterlig dårlig oppførsel! Hva er det med folk?! Blir så provosert. Han "tøffen" i bar overkropp heter forresten Alexander Lekka Strand. Håper noen gir han som fortjent. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10167 Skrevet Oktober 5, 2011 faen Simen, trodde du og Lekka var bestiser jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10168 Skrevet Oktober 5, 2011 faen Simen, trodde du og Lekka var bestiser jeg:p Hva f...? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10169 Skrevet Oktober 5, 2011 stop trippin boy, just kidding hehe, har mange kompiser som har bråka litt med han:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10170 Skrevet Oktober 5, 2011 stop trippin boy, just kidding hehe, har mange kompiser som har bråka litt med han:) hehe Høres BRA ut! Synd han ikke fikk varige skader Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10171 Skrevet Oktober 6, 2011 (endret) Noen som veit hvem dette nummeret tilhører: 952 97 025? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10172 Skrevet Oktober 6, 2011 FÆRRBANNJA HERMEGÅS PETTER! ÆSJ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10173 Skrevet Oktober 6, 2011 FÆRRBANNJA HERMEGÅS PETTER! ÆSJ! Blir sikkert ikke noe pent heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10174 Skrevet Oktober 6, 2011 Blir sikkert ikke noe pent heller Det gjør det ikke Skulle hatt 9,5 foran vettu haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10175 Skrevet Oktober 6, 2011 hahah du skal jo selge bilen din da ... Kan ikke jeg få kjøpe felgene dine daaaaa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...