#10176 Skrevet Oktober 6, 2011 hahah du skal jo selge bilen din da ... Kan ikke jeg få kjøpe felgene dine daaaaa? Du kan få kjøpe de om noen vil ha bilen uten de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10177 Skrevet Oktober 6, 2011 Blir sikkert ikke noe pent heller Jo, det blir RÅTT! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10178 Skrevet Oktober 6, 2011 RØK SOKKER A KARER Jeg legg meg je, i morra klokka 1600 er det helg og takk faen før det! Hardt å væra på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10179 Skrevet Oktober 7, 2011 Action her da gitt! Var ferdig å spise litt sein middag(har jobba nattskift denne uka, da blir alt litt forskjøvet) og satt å skravla ved middagsbordet når jeg hørte noe skrensing og et par smell og skjønte det var en ulykke på E6 nedenfor her. Så løp ned og fikk ut folka og fikk de inn her så de holdt varmen til politi og ambulanser kom og henta de. Var godt jeg hadde vaska alle gulva her i dag da, for ambulansepersonell og politi er jo så omtenksomme og tar av seg på beina når de kjenner grønnsåpelukta.. ELLER IKKE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10180 Skrevet Oktober 7, 2011 oj alvorlig hell? antaglig ikke så veldig i og med dere fikk dem med opp til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10181 Skrevet Oktober 7, 2011 Passasjeren hadde veldig ryggplager etter smellen, men begge var oppegående og ingen kuttskader. De var akkurat innom her og henta sykler og bagasjen sin nå, mora til ho som kjørte kjørte fra Halden og opp for å kjøre de dit de skulle. Er syklister på landslaget i både terreng og landeveissykkel disse folka, så ho som kjørte hadde sponsorbil med bilder av seg selv på bilen og greier.. Ho var ikke mye høy i hatten, og mista jo lappen i samme slengen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10182 Skrevet Oktober 7, 2011 Hva skjedde egentlig? Kjørt for fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10183 Skrevet Oktober 8, 2011 Neida, uoppmerksom. De kjørte opp på E6 fra Brumunddal etter å ha vært på Rema å handla litt. Satt sikkert å fikla med telefonen eller noe annet smart slik at ho ikke fikk med seg at det påkjøringsfeltet der tok slutt, så ho kjørte rett i autovernet, lekte litt ping-pong og endte til slutt på jordet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10184 Skrevet Oktober 8, 2011 Stygt å le av slikt men Dette var jo litt komisk å da Og det måtte jo være ei kjærring: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10185 Skrevet Oktober 8, 2011 dekk som har litt teknisk innsikt her:p sliter med at det er vondt og gire spesielt opp til 2. gir når det er kaldt,gjelder også når jeg girer ned til 1.,men når bilen har driftstemp,så er det ingen problemer. har akkurat skiftet girolje uten at det hjalp noe,er vel overhaling som gjelder da? ser at Heggen Bil & Karosseri har endel annonser på finn.no,hvor de selger overhalte/forsterkede girkasser til vag,noen som har vert borti dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10186 Skrevet Oktober 8, 2011 Noen som jobber i viking eller kjenner noe eller noe sånt? Har låst inn nøkkelen i 100'n Og er den eneste jeg har Uff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10187 Skrevet Oktober 8, 2011 Noen som jobber i viking eller kjenner noe eller noe sånt? Har låst inn nøkkelen i 100'n Og er den eneste jeg har Uff... Ikke sjanse for og bryte deg inn selv? Får ikke inn noe og låse opp fra innsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10188 Skrevet Oktober 8, 2011 Få tak i stål kleshenger. Rett den ut bortsett fra selve kroken. Putt nedimellom lista og vindu og jekk litt opp og ned. Rimelig enkle biler å få opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10189 Skrevet Oktober 8, 2011 det måtte da være dumt pål men får ikke dratt vinduet litt ned å prøvd å dirke tak i låsen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10190 Skrevet Oktober 8, 2011 Hadde ikke kleshenger, men prøvde litt med sveisetråd. Fikk ikke tak i noe nedi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10191 Skrevet Oktober 8, 2011 hmm, kan hende det går med hyssing og ståltråd for å styre hyssingen, så lager du ei fin løkke som strammer når du drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10192 Skrevet Oktober 8, 2011 Får prøve mer i mårra. Er sikkert ikke kjørbar før litt utpå dagen uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10193 Skrevet Oktober 8, 2011 Kveldens planer'a gutta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10194 Skrevet Oktober 8, 2011 Taco nå, senere ikveld skjer der ikke så mye i trondheim fortida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10195 Skrevet Oktober 8, 2011 Kveldens planer'a gutta? ØL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10196 Skrevet Oktober 8, 2011 ØL? Øl sluttet jeg med etter jeg ble 20. Nå er det Vodka, Farris og isbiter som er saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10197 Skrevet Oktober 8, 2011 Taco nå, senere ikveld skjer der ikke så mye i trondheim fortida Er jo UKA så det skjer da mye Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10198 Skrevet Oktober 8, 2011 har ikke peiling på hva det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10199 Skrevet Oktober 8, 2011 Noen som jobber i viking eller kjenner noe eller noe sånt? Har låst inn nøkkelen i 100'n Og er den eneste jeg har Uff... Alltid kjekt og ha et sånn sett liggende http://www.lockpickshop.com/AK75.html :p Er jo til og med tilbud på de nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10200 Skrevet Oktober 8, 2011 Sveisetråd blir for svakt også. Her er det øl og snart konsert på sebs på planen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...