#10201 Skrevet Oktober 8, 2011 Sveisetråd/tilsetningstråd til TIG duger, men ikke MIG-tråd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10202 Skrevet Oktober 9, 2011 Jaggu snør det gitt..... huff. Kan legge til at det snart kommer en grom bil til Lillehammer, 2009 Audi RS6 Sedan V10 Bi turbo.... !! 740hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10203 Skrevet Oktober 9, 2011 jasså kjøpt deg bil nå roger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10204 Skrevet Oktober 9, 2011 jasså kjøpt deg bil nå roger? Hahaha vært så vell så... Nei er nok G-sport mannen Skogsrud som har slått til igjen, solgt S6n og bestilt import av en slik Rs6.... Bestilte orginale 19" hjul til Rs'n på Møller, 8900 pr.stk + dekk....... Prislapp på bil, 1,7mill....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10205 Skrevet Oktober 9, 2011 ser ut som at det er på tide og bytte til vinterdekk snart,møtte en bil i brumunddal nå,med fullt av snø på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10206 Skrevet Oktober 9, 2011 Hmm, snø, og vinterbilen/bruksbilen min har ødelagt toppakning:p Noen som vil kjøpe den, forresten? Trenger også forslag til annen bruksbil, hvis noe gidder å foreslå noe - må ha noe ganske kjapt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10207 Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg hadde da tenkt å vente et par uker til før vinterdekka ble lagt på jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10208 Skrevet Oktober 9, 2011 jeg har piggfrie piggdekk jeg,så må kjøpe nye,får bestille time på tirsdag,da jeg skal heise opp igjen bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10209 Skrevet Oktober 9, 2011 har lagt om jeg selv om det ikke er nødvendig enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10210 Skrevet Oktober 9, 2011 må vel få kjøpt noen vinter dekk snart ja.. snødde bra på gåsbu i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10211 Skrevet Oktober 9, 2011 Ser det snør oppi Hafjell nå, så tipper det er mange som sliter oppå div. fjelloverganger for øyeblikket Blir nok lagt om til piggfritt neste uke, tenker jeg. Selv om det sikkert ikke kommer snø igjen på en mnd når man først har lagt om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10212 Skrevet Oktober 9, 2011 Laver ned her å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10213 Skrevet Oktober 9, 2011 Men du bor jo oppi fjellheimen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10214 Skrevet Oktober 9, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10215 Skrevet Oktober 9, 2011 Så forresten en caddylignende sak med snø på hele bilen ista når jeg var borti dala en tur, så det er nok ikke så langt opp i høgda man skal for å finne den hvite dritten.. Men ifølge værmeldinga så skal det holde seg greit her denne uka, så får drøye til neste helg med å legge om vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10216 Skrevet Oktober 9, 2011 d0h. Nå må jeg i hvertfall få fart på monteringa av Eberspächern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10217 Skrevet Oktober 9, 2011 Skal ihvertfall bli moro å kjøre lang-Sprinter når snøen kommer, den drittbilen som jeg til og med satt fast i på løs grus: dum : Godt den har antispinn og får nye dekk før snøen kommer, but still:p Ingen som har forslag til en kurant bruksbil, altså? Helst homsegir og Mercedes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10218 Skrevet Oktober 9, 2011 Skal ihvertfall bli moro å kjøre lang-Sprinter når snøen kommer, den drittbilen som jeg til og med satt fast i på løs grus: dum : Godt den har antispinn og får nye dekk før snøen kommer, but still:p Ingen som har forslag til en kurant bruksbil, altså? Helst homsegir og Mercedes Du definerer den jo greit selv der da..? Da er det inn på finn.no, velg merke, automat, prisklasse og andre spesifikasjoner. Done deal, der har du mine forslag. Jeg kan forresten bekrefte at slike biler er ubrukelig på vinterføre.. Jeg kjørte varetaxi i to år eller hva det var med en sånn iveco-greie.. La en del kjetting på den for å si det sånn, på vintern så lasta jeg alltid alt over bakakseln på den for å få mest mulig framdrift. Men artig slæddebil da, hæhæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10219 Skrevet Oktober 9, 2011 Ja, jeg gjør det - men tenkte kanskje noen hadde noen forslag som ikke lå på Finn eller Autodb, for der har jeg snart sett over alt:p F.eks bekjentskap eller forhandlere. Også åpen for andre forslag, men vil ha mest mulig "luksus" for pengene. Hehe. Sprinteren sladder til og med på 3. gir i på våt asfalt, men dette er jo i "byen" der asfalten er såpeglatt så fort det regner 2 dråper. Må nok laste med omhu til vinteren, uten tvil: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10220 Skrevet Oktober 9, 2011 da er hjulebordtråden oppe http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2411957#post2411957 har kjørt 3 mil på 245 18 sommer dekk på 5 cm ny snø i dag. det var jo artig . nopp. men gikk da bra. skulle egetlig vere på hytta til i morgen men turt ikke det. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10221 Skrevet Oktober 9, 2011 Kjøpe golfen min Mads? 10 lapper.. Tipp topp stand. EU ok i sommer. 164.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10222 Skrevet Oktober 9, 2011 isj kjørte av leppa på golfen i sta... men var heldigvis like hel. noen som har en cl leppe liggende? kansje kjekt på å ha på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10223 Skrevet Oktober 9, 2011 var ute og testkjørte snøen i stad med vinterdekk og full pakke kjørte runden om nordseter > sjusjøen > lillehammer på tur ned igjen fra sjusjøen, så lå det iallefall 10biler i grøfte i ymse positurer pga sommerhjul HVORFOR prøver folk og kjøre NED fra fjellet når det er ca 7cm nysnø? som ligger i veien. de veit jo at det er bratt ned igjen (de kjørte jo opp? ) dumhuer.. rett og slett . mens jeg kosa meg, og slang rundt med syncroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10224 Skrevet Oktober 9, 2011 tenkte jeg skulle gjøre det samme men turte ikke pga. alle de tullingene med sommerdekk som jeg kunne fått inni meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10225 Skrevet Oktober 9, 2011 nå kjøre jo jeg en gammal oppbrukt golf, så var ikke redd for det. møtte egentlig ikke mange på turen, de fleste stod alt stille eller lå i grøfta og kava haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...