#10226 Skrevet Oktober 9, 2011 Kjøre rundt med traktor å få dratt oppat folk for en liten slant i kveld da kanskje:P.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10227 Skrevet Oktober 9, 2011 Snø betyr vell at jeg må en tur på biltema og kjøpe meg biltrekk å sette bilen godt til rette for vinteren, siden vinterdekkene står igjen på vestlandet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10228 Skrevet Oktober 9, 2011 Jaja, da var bagen pakka igjen, klar for nye 14 dager på jobb i Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10229 Skrevet Oktober 9, 2011 Kjøpe golfen min Mads? 10 lapper.. Tipp topp stand. EU ok i sommer. 164.000km Den hadde vel 5 dører? Skal ha den i bakhodet, selv om det er noe annet enn Golf jeg egentlig ser etter om dagen (tross alt hatt et par Golfer fra før:p). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10230 Skrevet Oktober 10, 2011 Kjøpe golfen min Mads? 10 lapper.. Tipp topp stand. EU ok i sommer. 164.000km Åååh, den skulle jeg gjerne hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10231 Skrevet Oktober 10, 2011 Hatt? Har ikke du ei sabla fin lue da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10232 Skrevet Oktober 10, 2011 Hatt? Har ikke du ei sabla fin lue da..? Nytt av året: mister du lappen med lue på, mister du lua også. Derfor trenger han hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10233 Skrevet Oktober 10, 2011 Hahaha.. Noen fra Raufoss her med en lillebror på 12-14 år som sykla rundt oppi sentrum på raufoss for en halvtime sia?? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10234 Skrevet Oktober 10, 2011 Hahaha.. Noen fra Raufoss her med en lillebror på 12-14 år som sykla rundt oppi sentrum på raufoss for en halvtime sia??:-) Nå må du slutte å kjøre etter småunga!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10235 Skrevet Oktober 10, 2011 Nå må du slutte å kjøre etter småunga!! Haha.. Om de bare hadde gitt F i å skrense med vilje i vanndammer for å skvette vann og småstein på grevlingen så skulle jeg vurdert det.. Men inntil da, neeeh.. Stakkars ungene grein som små.. Unger..? hahaha :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10236 Skrevet Oktober 10, 2011 - Kniv - Hammer - DIN-skinne Det som trengtes for å åpne 100'n hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10237 Skrevet Oktober 10, 2011 Haha.. Om de bare hadde gitt F i å skrense med vilje i vanndammer for å skvette vann og småstein på grevlingen så skulle jeg vurdert det.. Men inntil da, neeeh.. Stakkars ungene grein som små.. Unger..? hahaha :-) Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10238 Skrevet Oktober 10, 2011 Noen som skal ha noe ifra Shinearama? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10239 Skrevet Oktober 10, 2011 - Kniv- Hammer - DIN-skinne Det som trengtes for å åpne 100'n hahah hahah så nå er det tut å kjør igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10240 Skrevet Oktober 10, 2011 Noen som skal ha noe ifra Shinearama? Ifra fjerne østen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10241 Skrevet Oktober 10, 2011 Ifra fjerne østen? jepp:) Men har bestilt nå: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10242 Skrevet Oktober 10, 2011 jepp:) Men har bestilt nå: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10243 Skrevet Oktober 10, 2011 hahah så nå er det tut å kjør igjen ? Jeppsi pepsi ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10244 Skrevet Oktober 10, 2011 Når nabon har internett routeren inne i sin leilighet, og nekter å skru den av og på så internett virker igjen. Da tar Handy Fredrik å skrur av jordfeilbryteren til leiligheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10245 Skrevet Oktober 11, 2011 Oppe å itte græt Nå skal Simen snart BUSSSE på jobbb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10246 Skrevet Oktober 11, 2011 da har bilen fått sin vinterhøyde,og neste uke så blir det nye piggfrie dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10247 Skrevet Oktober 11, 2011 Jeg for min del begynte å bli irritert med tanke på at jeg hørte noen som drev å romsterte på kjøkkenet når jeg våkna ista.. Var sikker på at ene jenta hadde klaga seg til å få være hjemme fra skolen.. Vel, realitycheck.. De har høstferie.. Men NÅ er jeg våken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10248 Skrevet Oktober 11, 2011 Da bærer turen til fjells å gå litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10249 Skrevet Oktober 11, 2011 Da bærer turen til fjells å gå litt Uffda.. Er vel bare å ringe røde kors med en gang vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10250 Skrevet Oktober 11, 2011 hahaha ska på dovrefjell å gå må jo vær sprek en gang i blant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...