Anbefalte innlegg

Åja, dovrefjell ja.. Det er jo såpass lite at da vet vi jo hvor vi finner deg.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk du de 100 metera fra bilen og bort til det bygget du står inne i da eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk du de 100 metera fra bilen og bort til det bygget du står inne i da eller? :P

nei 1,5km i bratt bakke å snø :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dagen kim blir borte på dombås, så veit jeg hvorn er :P står å kava i grøfta bakvegen til Gausdal Landhandleri med skiltlaus quattro ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den dagen kim blir borte på dombås, så veit jeg hvorn er :P står å kava i grøfta bakvegen til Gausdal Landhandleri med skiltlaus quattro ;)

hahah : haha : den veien har jeg vært i grøfta en gang før med quattro så det holder med en men kom lett ut igjen ;):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på hvor man kan finne 225\40-18 vinterdekk til en grei pris? å da ikke av nankang ligaen el lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekklåven?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

få vel ringe da tenkje je.. står ittno på sia hass som jeg ser..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekklåven ja. de har veldig mye dekk. også hvis du finner ut at du vil bestille på dekkonline så har dekklåven så greie med dem. slik at de tar 400kr elns for å legge om dekkene for deg på felg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh men nå var det billigere med nokian hakka r på dekklåven.. så da bli det vel vintertøfler på a aud i vinter da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top auto dekksenter i hunndalen har jeg er intrykk av er veldig billige? Sparte vertfall 1000kr på og handle vinterdekka mine der kontra dekk og felg oppi gjøvik, det er jo samme bedrift til og med =/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh men nå var det billigere med nokian hakka r på dekklåven.. så da bli det vel vintertøfler på a aud i vinter da..

hva ble prisen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2050,- men nå har dem ikke hakka R på dekkonline da ser je.. men veit ikke om det bli piggfritt je.. er vell best når det bli pendling..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som vet om det er like simpelt å senke T4 Syncro som T4 2wd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top auto dekksenter i hunndalen har jeg er intrykk av er veldig billige? Sparte vertfall 1000kr på og handle vinterdekka mine der kontra dekk og felg oppi gjøvik, det er jo samme bedrift til og med =/

Har bra priser på dekk på Topp Auto Dekkservice, men de har ikke noe med Dekk og Felg å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekklåven ja. de har veldig mye dekk. også hvis du finner ut at du vil bestille på dekkonline så har dekklåven så greie med dem. slik at de tar 400kr elns for å legge om dekkene for deg på felg :D

Tror sannelig jeg betalte 200,- for å legge på dekk og balansere felger der:) Minuset var jo at balanseringen ikke var balansert, så da balanserte prisen seg til å bli ganske dyr allikevel, siden jeg da måtte balansere en gang til etter balanseringen jeg alt hadde betalt for: klø :

Topp Auto Dekkservice har ihvertfall bra priser og bra service: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

betale for omlegging? aldri hørt om ;)

x2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har så lyst på MK5 GTi:p Noen som vil donere en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:DDDD naaaaaaaaaaaarkoooose... Mhh&hhhhh: smil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.