Anbefalte innlegg

Nå ha je lakt håndgjerna på hylla og solgt polizei golfen :P

Kjøft meij opel faktisk : rolleyes

Vinter bil me andre ord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinter bil me andre ord :P

Neh, den er for ny desverre :P Drar i feil ende.. Er en 2002 vectra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neh, den er for ny desverre :P Drar i feil ende.. Er en 2002 vectra ;)

Ja da var den for ny... hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde forresten en på prøve her ei helg, hva lurer du på?

Nei, om de har noen typiske svakheter, kvalitetsfølelse og hvordan de er å kjøre? :) Ser disse ligger ganske så lavt i pris nå, tatt bil for pengene i betraktning, så må innrømme at jeg drømmer litt om en sånn en, med Rotiform-felgene til Mr. Jevnaker og "passelig" med senk:D Noen drømmer må man jo ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har no kurante 15" vinterdekk til salgs? 195 eller 185, 55/60 spiller ingen rolle :)

Jeg har 2 stk 195 50 15. Husker ikke merke men de er av bedre kvalitet. Har forsåvidt 2 til men de er rimelig slitte. Feil spissing i fjor vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ha je lakt håndgjerna på hylla og solgt polizei golfen :P

Kjøft meij opel faktisk : rolleyes

å jeg har vært å inspisert purkekjærra i dag hehe :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akk kjøpt meg vintertøfler att a aud, hakka r 225/40-18 tel 6500 ;) det syns je var rimelig.. Helt nye å prod i år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akk kjøpt meg vinter

tøfler att a aud, hakka r 225/40-18 tel 6500 ;) det syns je var rimelig.. Helt nye å prod i år..

Kan jeg spørre hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

elverum:) en som hadde best feil.. Men mistenke oppkjøp av dekk før prisen føyk i taket for så å selge nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, om de har noen typiske svakheter, kvalitetsfølelse og hvordan de er å kjøre? :) Ser disse ligger ganske så lavt i pris nå, tatt bil for pengene i betraktning, så må innrømme at jeg drømmer litt om en sånn en, med Rotiform-felgene til Mr. Jevnaker og "passelig" med senk:D Noen drømmer må man jo ha.

Nå var det fabrikksny jeg lurte på, og hadde på prøve ei helg. Og det er ikke noe galt med kvalitetsfølelsen vertfall, den bråker akkurat like mye/lite som A6'n min gjør, kanskje litt stillere også. Da er A6'n senket og på 19" hjul, men jeg syns ikke den bråker fælt.

Den var en drøm å kjøre egentlig, og plassen innvendig er jo helt enorm! Om du hadde skrudd av den hjula og solgt den som hybel i oslo hadde du vel fått et par mill for den tenker jeg. Nå er du hakket kortere enn meg, så du kommer nok ikke borti de to tingene jeg hadde å klage på den, nemlig skuldre i b-stolpen og at bryterne til vindusheisene var litt feil vinkla. Disse to punktene er uansett bagateller, men skal jeg bruke en halv mill på bil så skal jeg pirke også.. ;) Nå fikk ikke jeg prøvd bilen med elektrisk justerbare stoler, men selgeren påstår at de er to hakk bedre enn de med manuell justering, siden jeg som er bortskjemt med recaro-stolene klaga litt på setene i skodaen..

Men sånn egentlig, jeg likte bilen altså, det er bare noe småpirk jeg fant ut etter et par dager med den vertfall. Dessuten, så er de helt rå om du senker de, soter rutene og får på noen store hjul.. Og de ser bra ut i speilet når du har en liggende bak deg også, spesielt liker jeg den nye fronten deres.. Den tør jeg påstå faktisk ser bedre ut enn audifrontene for tiden.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) Liker godt de eldre Superbene også, og det er med de som med andre biler fra dette konsernet: Felger og senk, så er det meste gjort!

Får drømme litt videre på dette i natt - kunne kanskje ha vært en fin bruksbil til jeg får en MK5 GTi, som da er den andre drømmen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen har vært å henta seg akvarium på 180l i dag :) Gleder seg til å få det i gang !

313237_10150876000560481_873260480_21409

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

You has successfully managed to keep Windows 7 up and running for: 1wk 4days 10hrs 44mins 23secs..

Da regner jeg med det går greit med denne SSD'n jeg, og rensker den gamle systemdisken og lar den bli torrentdisk i stedet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, jobbintervju på mandag og tirsdag.. Vi krysser fingre vel? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det er digg med helg! Sjøl om en i samme dragsuget som 27 andre fikk oppsigelse i går, hehe.. :P

Godt en har flere bein å stå på slik at en kan få seg jobb litt kjapt.. håper jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det er digg med helg! Sjøl om en i samme dragsuget som 27 andre fikk oppsigelse i går, hehe.. :P

Godt en har flere bein å stå på slik at en kan få seg jobb litt kjapt.. håper jeg..

Bra det er flere som ser etter jobb for tiden da. Men ja helg er godt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra og bra, jeg vet ikke jeg.. :P

Har jobb ut november der jeg er da, men har allerede en god følelse på to jobber.

så er spent på neste uke..! Hadde ikke gjort noe med litt kortere pendlerveg heller, Br.dal - Raufoss er en stubb.. Spesielt halv fem om morran.. :P

Hva slags jobber sikter du på da Anders?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen har vært å henta seg akvarium på 180l i dag :) Gleder seg til å få det i gang !

313237_10150876000560481_873260480_21409

byrde få ut den innvendige pumpa of få i en utvendig blir mye penere. og mye bedre. hehe. og få hel 3d bakgrund. lykke til med akvarie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra og bra, jeg vet ikke jeg.. :P

Har jobb ut november der jeg er da, men har allerede en god følelse på to jobber.

så er spent på neste uke..! Hadde ikke gjort noe med litt kortere pendlerveg heller, Br.dal - Raufoss er en stubb.. Spesielt halv fem om morran.. :P

Hva slags jobber sikter du på da Anders?

Litt usiker på hva jeg vil.. Men har jo fast jobb i veidekke asfalt nå. men pendler til oslo å det er noe jeg ikke helt trives med lengre.. pluss alt som har blitt så tungvint med nav osv vis vi blir permitert på vinteren som skjer ofte i asfaltbransjen.. Så må vel bli noe som gir stabil inntekt året rundt.. Men får se om jeg finner no som frister. pendlinga som er værst egentlig , bo på brakkerigg er kjett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah ja, slike brakkerigger og ukependling er no drit.. Har fri fredagene du da sikkert?

Jeg skal på intervju til en jobb som har 7 til 15-jobb, og ligger 100m hjemmefra. Fy faen det hadde vært snadder egentlig.

Men har flere baller i luften her nå, så blir spennende.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah ja, slike brakkerigger og ukependling er no drit.. Har fri fredagene du da sikkert?

Jeg skal på intervju til en jobb som har 7 til 15-jobb, og ligger 100m hjemmefra. Fy faen det hadde vært snadder egentlig.

ukependling er ikke gunstig med familie har jeg funnet ut.. Men får se veidekke asfalt har avdeling her i hamar å så prøver å få til overflytting.. prøvd på det et par år men ting tar tid.. 100m hjemme fra hadde vært no ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er den jobben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet jo bedre enn de fleste hvor jeg bor, tar du en passer og slår en sirkel på 100m herfra så klarer du maks å bomme med 200m da.. hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags jobber ligger innen 100m fra deg da?listverkfabrikken er kanskje rundt der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.