Anbefalte innlegg

Reno: haha :: haha :....

Hvor rundt mjøsa selges det E85??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E85 selges vel i Brumunddal.. ? :P

Mener å ha lest at Pål Finneid påsto han bodde rett ved ei pumpe med det i en eller annen tråd her vertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha xbox :(

får kjøpt det:)

har ps3 jeg,men har ikke spillt på den siden en måned etter at gt5 kom ut,bruker den bare til film,og eneste jeg spiller er trackmania: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha xbox :(

Har ikke xbox men har prøvd forza 3 noen ganger. mye vil påstå at lyd osv er ganske bra på de spillene.. men kjørefølesen mangler å der er gt5 overlegent. Så tviler på at jeg kommer til å kjøpe xbox bare pga forza 4. Gt5 holder i massevis å i minne øyne vil det være den beste simulatoren som er å få på spill konsol en stund til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reno: haha :: haha :....

Hvor rundt mjøsa selges det E85??

Statoil Nydal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper ps 4 kommer til jul....... har ikke kjøpt ps 3 og skal ikke ha den. så venter på ps 4 i det lengste da. hehe

selv om jeg sikert ikke får rå til den med en gang den kommer for da er den jo siker så jævla dyr. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foresten hvordsan tar man scren photo eller hva det blir kaldt? sån bilde av det du har opp på hiddenn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

byrde få ut den innvendige pumpa of få i en utvendig blir mye penere. og mye bedre. hehe. og få hel 3d bakgrund. lykke til med akvarie

Det er dette som faktisk er planen : ) Nå i starten blir det å låne 1stk. pumpe til av en kompis beregnet på et 100l kar. Også bestiller jeg nok Tetratec 1200 til neste uke når jeg får lønning tenker jeg :)

Ang. bakgrunnen så skal jeg prøve å få tak i en bit av det jeg allerede har og bare skjøte på. Fram til da blir det kun å sette noen planter i hjørnet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foresten hvordsan tar man scren photo eller hva det blir kaldt? sån bilde av det du har opp på hiddenn.

Du trykket på fn nede på vanstre sammen med en knapp oppe til høyre som det står prt. sc. ellno. Så går du inn i paint og trykker lim inn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trykket på fn nede på vanstre sammen med en knapp oppe til høyre som det står prt. sc. ellno. Så går du inn i paint og trykker lim inn :)

hmmm genialt lett da. hvorfor har jeg ikke funnet ut dette før. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk den kommer før det der. dem taper såpas stort marked til xboks og wii om dagen. så noen må gjøres. dem har jo dompet prisen på ps 3 i sommer en gang. men har vel ikke hjelpet så mye.:evil:

Syntes det hadde vært bedre om dem hadde vidre utvikla ps3.. ps4 bør vertfall kunne støtte ps3 spill fra start av. å at man kan bruke ps3 online selv om det kommer nytt system. Å tviler på at ps blir hast lansert. sony pleier å gjøre det ordentlig før det kommer på markedet.Så tror heller det kommer seinere en før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helg :D

315591_10150333755133440_271545148439_81

du skal aldri være sjåføren min hjem bra byen hvertfall, sånn som du kjører : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke xbox men har prøvd forza 3 noen ganger. mye vil påstå at lyd osv er ganske bra på de spillene.. men kjørefølesen mangler å der er gt5 overlegent. Så tviler på at jeg kommer til å kjøpe xbox bare pga forza 4. Gt5 holder i massevis å i minne øyne vil det være den beste simulatoren som er å få på spill konsol en stund til.

Helt enig med deg jeg, har selv GT5 og har hatt xbox med forza før.. eneste jeg savner på GT5 er enda litt mer virkelig lyd, og at de får med flere gamle audi/VW'er :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk den kommer før det der. dem taper såpas stort marked til xboks og wii om dagen. så noen må gjøres. dem har jo dompet prisen på ps 3 i sommer en gang. men har vel ikke hjelpet så mye.:evil:

at dem taper market,har nok ikke så mye med spillmaskinen og gjøre,det er nok heller online delen som gjør at dem taper marked

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilspell a gitt. NHL 2012 :D

hockey: bh : er det noe som er være en fotball er det det.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at dem taper market,har nok ikke så mye med spillmaskinen og gjøre,det er nok heller online delen som gjør at dem taper marked

Online delen er funker jo fint på ps3 vis man ser bort fra det tullet med hacking som har vært. beste er jo at det ikke koster no.. det gjør det på xbox å det er stort minus med xbox sånn som jeg ser det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilspell a gitt. NHL 2012 :D

For ikke å snakke om FIFA 12 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Online delen er funker jo fint på ps3 vis man ser bort fra det tullet med hacking som har vært. beste er jo at det ikke koster no.. det gjør det på xbox å det er stort minus med xbox sånn som jeg ser det.

etter det jeg har lest,så er det spesielt online delen på ps3 som folk klager på,da er det ikke og spille online,men alt det andre,der skal xbox være endel bedre etter det jeg har lest.

er ikke noe problem for meg uansett,da jeg kun spiller trackmania på pc,og det er mye artigere en gt5:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal aldri være sjåføren min hjem bra byen hvertfall, sånn som du kjører : rolleyes

du skulle bare vist :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.