Anbefalte innlegg

Syntes det hadde vært bedre om dem hadde vidre utvikla ps3.. ps4 bør vertfall kunne støtte ps3 spill fra start av. å at man kan bruke ps3 online selv om det kommer nytt system. Å tviler på at ps blir hast lansert. sony pleier å gjøre det ordentlig før det kommer på markedet.Så tror heller det kommer seinere en før.

Må bare humre litt når du skriver det der. Sony gjør det ordentlig. :P Et av verdens største selskap med dertilhørende dårligste sikkerhet på systemet sitt. :P riktig og riktig fru blom.Hvor mange ganger har de blitt hacka nå? 5-6 ?

Nei, spelle gjør jeg på PC. med bedre grafikk, styring og alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo litt hva man spiller det da..

Jo, jeg og spiller helst på pc, men om man skal se litt virkelighetsperspektivet i det så føler jeg _egentlig_ at konsoll er bedre, vertfall i FPS-spill. For i MW2 da for eksempel, så er det mere naturtro at du fra du merker at noen skyter deg i beinet til du rekker å skyte tilbake fomler og basker litt.. Mot i på pc-utgaven så tar du bare et bunnyjump, tar en to-tre 360'er og en 160-grader og headshotter åtte mann som står og sikter på deg og ikke skjønner bæra.. Og så lander du og løper videre.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅ, husker CS tiden! Når det var lan-partyes å greier :D Det var morro det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør ikke tenke på hvor mange timer det har gått med til cs:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spilt jækla mye CS jeg også, men mest på lånte PCer og ungdomsklubben på Lena som går under navnet Pakkhuset/Godshuset:p Farlig moro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke spillt på flere år nå,ikke siden jeg bygget ny maskin hvor trackmania virket,så nå blir det fort et par timer om dagen med det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer faktisk en fra Trondheim i morra for å hente Mercen min. Passe lang tur for en bil til 9000,- det også:P

Også trøndere, agitt:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke si så mye jeg,hentet selv en 90q til 17k i trondheim for et par år siden,gikk radig nedover igjen:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cs har det gått mange timer på ja. Vært med i diverse claner opp gjennom tida og spiller fortsatt litt på si. Men det blir til en time i mnd som regel. Har andre spill å bruke tiden på som er vesentlig bedre med tanke på grafikk og generell spillopplevelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen bra servere til cs nå da?spillte for det meste på en engelsk server jeg,og på slutten var det catchgamer sin fun server.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har kjørt Skoda Superb, elller har noe erfaring med de?

Har kjørt flere og får ny til uken tror jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke si så mye jeg,hentet selv en 90q til 17k i trondheim for et par år siden,gikk radig nedover igjen:evil:

Hentet jo en Golf til 12 000,- i Stavanger jeg også, men den hadde ihvertfall ikke ødelagt toppakning:p

Har kjørt flere og får ny til uken tror jeg:)

3U? Gode biler, ja? Og disse får man bare tiptronic på, eller er det noen av de siste årsmodellene av 3U som har DSG?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superben det?

Den jeg kjørte var det DSG på vertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Catchgamer ja :P fant igjen min gamle profil. lol2k azz

http://www.catchgamer.no/?module=users&f=profile&userId=54184

Noen som vet om den pc'n jeg har er verdt noe i dag? eller er den totalt utdatert?

Står bare oppi ei hylle sammen med noen pappesker å tar plass :P

Jækla fjansy pjansy med neonlys å kult kabinett å greier :D

Her er min, mitt opprinnelige nick der inne var v8quattro.. :D

http://www.catchgamer.no/?module=users&f=profile&userId=35338

Jeg spiller i rykk og napp fremdeles jeg da. Spilte dere 1.6 eller source da gutter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også trøndere, agitt:nana:

Øyh...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg inntatt Volda :P

Der leste jeg Vodka med en gang... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg starta på source, så prøvde jeg 1.6 etterpå, men 1.6 var da så lett i forhold til source, så jeg gikk tilbake til source. Får grei kdr når jeg er inne og spiller, og det er jo moro.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg starta på source, så prøvde jeg 1.6 etterpå, men 1.6 var da så lett i forhold til source, så jeg gikk tilbake til source. Får grei kdr når jeg er inne og spiller, og det er jo moro.. :)

samme her :) var med i noen klaner osv. for mange år sia og spilte clan-wars :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma gjorde jeg :P Frister å prøve igjen! Men er vel ikke bestitest med bærbar tuchpad :P

Din profil på catchgamer da, Petter? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superben det?

Den jeg kjørte var det DSG på vertfall..

Ja, stemmer. Hmm, det var den "første" typen?

Jeg leste "Da har jeg voldtatt Inna":D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.