#10376 Skrevet Oktober 14, 2011 og dekk var proffe på bunnyjump også?der sleit jeg litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10377 Skrevet Oktober 14, 2011 Samma gjorde jeg Frister å prøve igjen! Men er vel ikke bestitest med bærbar tuchpad Din profil på catchgamer da, Petter? trur det var noe sånt som Biohazzard men var ikke så aktiv der inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10378 Skrevet Oktober 14, 2011 og dekk var proffe på bunnyjump også?der sleit jeg litt:p fikk det såvidt til men det var vel mest effektivt i 1.6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10379 Skrevet Oktober 14, 2011 har ikke spillt css,så vet ikke om det er mulig der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10380 Skrevet Oktober 14, 2011 Må bare humre litt når du skriver det der. Sony gjør det ordentlig. Et av verdens største selskap med dertilhørende dårligste sikkerhet på systemet sitt. riktig og riktig fru blom.Hvor mange ganger har de blitt hacka nå? 5-6 ? Nei, spelle gjør jeg på PC. med bedre grafikk, styring og alt. Den skal jeg tåle rolf Men tenkte på holdbarhet på produktene osv. har hatt div sony produkter å de har aldrig gått i styker for å si det sånn.. å hva folk liker å spille på er jo smak å behag som altid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10381 Skrevet Oktober 14, 2011 Nei Massern, det er siste generasjone DSG ifølge selgern på Hamar, han mente det var stor forskjell på den de selger nå og den gamle.. Uten at jeg skal legge meg ut på noe mer diskusjon rundt det, den jeg prøvde var den første DSG'n jeg noen sinne har prøvd. Petter: Bunnyjump i source er lettere enn i 1.6 om du binder hoppinga til scrollehjulet. Men det er heldigvis bangrunn på de fleste halvseriøse serverne vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10382 Skrevet Oktober 14, 2011 Nå var det mye nerdeprat her :nana: Mads, tipper han trønder`n har tresko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10383 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, så du mener at mobbing av trøndere er bedre enn nerdeprat? Du må ha komplekser tror jeg, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10384 Skrevet Oktober 14, 2011 Nei Massern, det er siste generasjone DSG ifølge selgern på Hamar, han mente det var stor forskjell på den de selger nå og den gamle.. Uten at jeg skal legge meg ut på noe mer diskusjon rundt det, den jeg prøvde var den første DSG'n jeg noen sinne har prøvd. Tenkte på om det var DSG i første generasjon Superb:) Er det det, så er det jo flott, men er det Tiptronic er det manuell som frister. Mads, tipper han trønder`n har tresko Samt bart og skinnvest:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10385 Skrevet Oktober 14, 2011 Det nærmeste jeg kommer tresko, er et par Rema 1000-crocks (ellnoslek)... Er vel ikke orntli trønder jeg, sikkert... Jeg har ikke bart, mokkasiner eller korrekte tennissokker; og joda, det blir faktisk fest uten skinnvest (selv om jeg har en...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10386 Skrevet Oktober 14, 2011 Er ikke krava at man bare trenger å ha én av tingene for å være en trønder, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10387 Skrevet Oktober 14, 2011 Bunny jumpinga ble vel "fjerna" i 1.3. Selv om det er noen servere som lar deg spille med det fortsatt. Jeg derimot begynte å spille cs på 1.0 akkurat når det kom. Flere kompiser som var med fra tidligere beta versjoner også. Er mange servere å spille på. Fordelen nå er å sette på filter så man finner en server med lav ping å spille på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10388 Skrevet Oktober 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10389 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, så du mener at mobbing av trøndere er bedre enn nerdeprat? Du må ha komplekser tror jeg, haha Hehe Er ikke mobb;) Men den trønderstilen er jo rå da Glemmer aldri når jeg var med en kamerat for å hente en bil av en trønder, vi møttes på oppdal hvor det hadde kommet endel snø. Ut av bilen kom en skikkelig orginal fra topp til tå, og kom med den beste kommentaren ever.. " Va ittj no tresko før hær, neij" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10390 Skrevet Oktober 14, 2011 haha Det finnes raringer der oppe også ja, akkurat som her.. Men det beste er jo disse klippa her da. John Carew..? Tooooo hoinner tusn pushups!! Down on your knees pussyboy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10391 Skrevet Oktober 14, 2011 Er ikke krava at man bare trenger å ha én av tingene for å være en trønder, da? Det holder vel egentlig å komme fra Trøndelag, skal man være pirkete... Men jo, har du bart, trenger du ikke skinnvest. Har du mokkasiner, trenger du ikke hvite tennissokker. (dog ser det dumt ut med ullsokker) Drikker du karsk, drikker du ikke noe annet (du blir ikke i stand til det) Osv. Slik lyder Trønderens ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10392 Skrevet Oktober 14, 2011 Apropos trønder og trøndermusikk: Den er rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10393 Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, den der er med på nesten enhver kjøre-cd jeg brenner, Massern.. De bli dugg på rutan, ligg på gutan, bugg på sætan å sæd på putan.. !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10394 Skrevet Oktober 14, 2011 Ja, jeg digger helt seriøst den sangen der:D Gikk massivt på anlegget i Jettaen jeg hadde, for å si det sånn. Det holder vel egentlig å komme fra Trøndelag, skal man være pirkete... Og for å være pirkete tilbake, hvorfor var du i tvil om du var ordentlig trønder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10395 Skrevet Oktober 14, 2011 Tror hele Fremmed Rase hang på #trondheim @ Undernet før i tia, apignarp eller hva faen han kalte seg han apen som de nevner i sangen.. Han spilte jeg også cs med av og til.. hæhæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10396 Skrevet Oktober 14, 2011 Tror hele Fremmed Rase hang på #trondheim @ Undernet før i tia, apignarp eller hva faen han kalte seg han apen som de nevner i sangen.. Han spilte jeg også cs med av og til.. hæhæ.. Der ser du. Praten gikk over fra CS til trøndere, og så til både trøndere og CS:p mIRC, ja - er det noen som er der i det hele tatt lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10397 Skrevet Oktober 14, 2011 Og for å være pirkete tilbake, hvorfor var du i tvil om du var ordentlig trønder da? Jeg fikk beskjed i mitt eget hjemfylke om at jeg ikke snakka norsk, så jeg har vært litt tvilende etter den gangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10398 Skrevet Oktober 14, 2011 Der ser du. Praten gikk over fra CS til trøndere, og så til både trøndere og CS:p mIRC, ja - er det noen som er der i det hele tatt lenger? Vet ikke om dette kommer som noe sjokk, men.. Jeg er! Både på efnet, undernet og norbits.. men jeg driver stort sett med trolling til folk jeg ikke kjenner fra før da, haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10399 Skrevet Oktober 14, 2011 Dette har blitt min nye rånesang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10400 Skrevet Oktober 14, 2011 nå var ikke stilen til brumundøla særlig bedre på 90 tallet heller,da gikk det i islender og skinnvest,var rimelig lett og se hvem som var fra daln på el paso,som var det faste oppholdstedet da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...