Anbefalte innlegg

IRC ,CS og Quake III ;) savner gamledager jeg altså

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.6 for pro`s. CSS for noobies!

Ja jeg var også en nerd engang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

likte ikke mappet der noe særlig jeg,husker ikke navnet på mappet jeg spillte mest på,men var et lager du skulle redde noen gisler,og det var 2 hus ute du kunne gå opp på,og en bru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååååååå.. savner cs : ) uuuuhyeaaahh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner Commodore 64 jeg, med kopierte kassetter og Turbo-tape.

"Press play on tape" "Syntax error".

Saker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff mange raringer her hehe. drev ikke med noe annet en nitendo og så hadde jeg ikke noe annet før ps2. så har ikke drevet mye med spill.

nå får dere melde dere på (h)juleborde da. så vi får satt av nok baner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe spillnerd heller:p men jeg husker godt min første pc.. En 386 eller hva det het? ;)

Og kun med DOS seff : smil : Kopierte spill over på disketter osv husker jeg.. *Copy *a: eller noe :P

Og "DIR" for å få fram alle filene på mappa:) Det begynner å bli en stund siden..

Senere oppgraderte jeg til 486 med windows 3.1. Det var jo bare helt rått! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3U? Gode biler, ja? Og disse får man bare tiptronic på, eller er det noen av de siste årsmodellene av 3U som har DSG?

Vet ikke modelkoden på de jeg, men den gamle Superb'en har jeg bare kjørt med tiptronik.

Vil vel tro den var å få med manuell å??

Denne har dessverre multiknirk forstilling, men virker ikke som om det er ett problem lenger.

Gode biler etter mitt synspunkt.

Ny type har manuell og dsg.

Og denne er veldig god å kjøre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meeeeh.. Ut å legge om til vinterhjul da tru..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meeeeh.. Ut å legge om til vinterhjul da tru..?

pøsj! Er da sammarn enda! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ser ikke for meg at det er sommer halv fem om natta i uka som kommer.. :P

Tidligskift er no herk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en tur innover til gardermoen i dagtidlig i halv 5 tiden å det var salta fra minnesund å innover.. -grader å tåke er ikke helt bra.. Så vinterdekk begynner nok å bli på tide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en tur innover til gardermoen i dagtidlig i halv 5 tiden å det var salta fra minnesund å innover.. -grader å tåke er ikke helt bra.. Så vinterdekk begynner nok å bli på tide.

hva er det viterdekk på tide. jeg som akurat har kjøpt 19" sommer hjul. mener dere at jeg skule ha kjøpt vinterdekk i stede : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nabokjærringa kom og lånte telefonen her nettopp.. Ho bor i et noe dårlig hus tror jeg, for hennes egen kloakk kommer opp gjennom kjøkkenvasken, haha fy faen det hørtes ufyselig ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, ugrei reklame å ha på semitraileren sin..?

308139_10150845553365377_212641675376_20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal ta noen runder CS nå jeg. Hvis noen av dere henger på Steam og vil adde som friend bruker jeg mailen rolf_m@hotmail.com evt nick rAlf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Source. 1,6 slutta jeg med for lenge siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så detta. regner med sjukkvalpen er Stig Arne :P Spillte litt kjapt gungame nå men tlf ringte så da gikk det litt dårlig :P merker reaksjon er litt svekka :P Spille litt mere etterpå så er bare å joine hvis dere ser jeg spiller. Spiller en del Left 4 dead når jeg har tid til det også. Morro det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med litt utpå ettermiddagen, gungame er det år og dag siden jeg spilte, så det kan bli moro :D

Så du hadde starta en chat, men jeg har drevi med litt andre ting. Som sagt, vi tar det litt utover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere som har en brukbar cfg-fil som dere bruker forresten? Jeg glemte å ta backup av min gamle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.