#10451 Skrevet Oktober 15, 2011 Hehe, bilde ble tatt hen egentlig?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10452 Skrevet Oktober 15, 2011 Hehe, bilde ble tatt hen egentlig?: ) På næs vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10453 Skrevet Oktober 15, 2011 Lover deg at når du har fått øvd inn teknikken med skjermtastatur så skriver du enda fortere.. tviler på at man skriver raskere med den en et fulltastatur men det er så. bruker jo det at man merker tasta turen for og flytte figra. og det får du jo ikke på en skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10454 Skrevet Oktober 15, 2011 Nei på et fullskala tastatur, med full størrelse nei. Men det har du vel ikke på telefonen din? Ta åsså google swype, så ser du hva jeg mener med å skrive kjapt.. Dagens helt forresten; Kenth Håvard Bakaas!! 5mm var alt som skulle til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10455 Skrevet Oktober 15, 2011 Fy køse så hardcore ass! Solgte et sett vinterhjul her for litt sia forresten. Tjente godt å Fant de jo bare henslengt under en terasse borti her så Sku sagt ifra, så kunne du kjøpt dem a vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10456 Skrevet Oktober 15, 2011 HAHA! *deng* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10457 Skrevet Oktober 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10458 Skrevet Oktober 15, 2011 Og nå skal jeg vertfall avkrefte dette med at biltemaspacere er no herk.. Ok, litt strul sånn ca 14.8sek på hvert hjul for å finne hvordan de skal monteres for å treffe alle høla, men det er ikke snakk om noe som ligner på vibrasjoner i grevlingen vertfall, så lenge folk bruker innsia på hodet når de skrur de på så tviler jeg sterkt på at disse spacerne klarer å skape noen vibrasjoner hos noen som helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10459 Skrevet Oktober 15, 2011 har du kjøpt nye felger nå stig arne? ser ut som de jeg solgte til en kar i vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10460 Skrevet Oktober 15, 2011 Ja, jeg kjøpte de av Frode Espeland her på forumet. Jeg "kjøpte" de egentlig i Mai, men var å henta de for 5 uker siden.. Disse ligner vertfall ikke på de som ble stjålet herfra om du prøvde på en morsomhet, da scora Pål bedre på sin vittighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10461 Skrevet Oktober 15, 2011 Haha, denne var litt nice da.. "Whats in there?" "It's stock!".. "Get the fuck out of here..".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10462 Skrevet Oktober 15, 2011 Bra det ble bra Stig Arne Du vet...Biltema ruler vettu Nice vinterhjul btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10463 Skrevet Oktober 15, 2011 Ja, jeg kjøpte de av Frode Espeland her på forumet. Jeg "kjøpte" de egentlig i Mai, men var å henta de for 5 uker siden.. Disse ligner vertfall ikke på de som ble stjålet herfra om du prøvde på en morsomhet, da scora Pål bedre på sin vittighet.. aha nei var på ingen måte meint som en morsomhet hadde rs4 felger som jeg solgte i april til Roar Rønning (medlem) som lakka de svarte (rs4 1g. 8x18) og han har akkurat solgt de igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10464 Skrevet Oktober 15, 2011 Ååja, hva solgte du de for? Jeg kjøpte disse med dekk for 3k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10465 Skrevet Oktober 15, 2011 solgte for 1600 da de var veldig kantkjørte og stygge (damekjørt), var igjen brukbare sommerdekk på de da av et billigmerke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10466 Skrevet Oktober 15, 2011 Så, hva skjer på dagens lørdagskveld da? Her går det i slikt som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10467 Skrevet Oktober 15, 2011 På sentralen å jobbe fra 22-05 for meg i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10468 Skrevet Oktober 15, 2011 På sentralen å jobbe fra 22-05 for meg i dag penger i krukken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10469 Skrevet Oktober 15, 2011 penger i krukken! Sant så sant : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10470 Skrevet Oktober 15, 2011 Nei på et fullskala tastatur, med full størrelse nei. Men det har du vel ikke på telefonen din?Ta åsså google swype, så ser du hva jeg mener med å skrive kjapt.. jo på nokia n97 mini har du så du skyver opp skjermen så kommer fulltastatur med knapper opp. bruker bare det jeg når jeg skrive meldinger er slutt på og bruke mobil oppsett. så blir tungvindt og gå til bake til det. litt derfor jeg er redd for full tastatur på skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10471 Skrevet Oktober 15, 2011 kjøp tlf på elkjøp da vel. 30 dagers returrett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10472 Skrevet Oktober 15, 2011 kjøp tlf på elkjøp da vel. 30 dagers returrett. mener faktisk det ikke gjelder tlf. skal ikke si det sikert. men mener jeg har sett det. vis noen skule hatt fryseboks i 300 liter så komer det antaglig en på b vare nå snart. da vi må oppgradere til 400 liter. ble litt liten den på 300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10473 Skrevet Oktober 16, 2011 jo på nokia n97 mini har du så du skyver opp skjermen så kommer fulltastatur med knapper opp. bruker bare det jeg når jeg skrive meldinger er slutt på og bruke mobil oppsett. så blir tungvindt og gå til bake til det. litt derfor jeg er redd for full tastatur på skjerm. Eh. nei.. Du misforstår.. Jeg sa, full-STØRRELSE tastatur.. Ikke fullt qwerty, det vet jeg det er flere som har.. Men anyway, det blir for dumt å sitte i evigheter å lure på om du kanskje en dag muligens skal tørre å prøve en iphone.. Skriver du så mye meldinger at det vil gjøre så du må forandre hele timeplanen din så foreslår jeg at du importerer deg ei thai-frøken til å være sekretæren din, så kan du skrive meldinger mens du kjører bil, hopper på ski, puler eller graver buser.. No problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10474 Skrevet Oktober 16, 2011 haha. er vel ikke bare dfet men spurte om noen hadde noe erfaringer med iphone 4 også. både posetivt og negativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10475 Skrevet Oktober 16, 2011 Masse diskusjoner om telefoner på både dette forumet og andre.. http://www.lmgtfy.com/?q=erfaringer+med+iphone+4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...