Anbefalte innlegg

Dekkstrekkontroll? Det har jeg faktisk drømt om en gang, for maaaange år siden: rock : Joachim Næss ble stoppet med den ene einseren sin, husker jeg.

Fra det til noe langt mer alvorlig - noe som rett og slett er i ferd med å bli et større og større samfunnsproblem: Jeg må fortsatt ha bil. Finn, AutoDB og Zett er jo selvfølgelige sider man søker på (sistnevnte kun i nødens stund for min del), er det noen andre som kan ha noe interessant? Har sett på Jungeltelegrafen og Opplandsmarkedet - finnes det kanskje noe marked for folk på den andre siden også?

Huskelappen.no:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får hjertet litt i halsen når du vet at felger/dekk og lys ikke er godkjent for gatebruk, og blålys spretter opp bak bilen din ;).

Forresten, angående bilkjøp, så burde du kjøre igjennom forumsider til de forskjellige merkene ;)

Mye rart der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har spacesaver reservehjul i 5x112? slit litt med å få plass til all stereoen uten å ofre barnevognplass:P

Har sånn pingle hjul jeg liggende i 5*112:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får hjertet litt i halsen når du vet at felger/dekk og lys ikke er godkjent for gatebruk, og blålys spretter opp bak bilen din ;).

Forresten, angående bilkjøp, så burde du kjøre igjennom forumsider til de forskjellige merkene ;)

Mye rart der ;)

Jeg ble stoppet med denne:

IMG_5554.jpg

Da var det mye de ikke var begeistret for, gitt:p Tidenes poke også - godt tidene har forandre seg litt, selv om jeg savner bilen som bare det.

Er innom MBEntusiastklubb og OMC hyppig, men skal sjekke ut Huskelappen nå: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble stoppet med denne:

IMG_5554.jpg

Da var det mye de ikke var begeistret for, gitt:p Tidenes poke også - godt tidene har forandre seg litt, selv om jeg savner bilen som bare det.

Er innom MBEntusiastklubb og OMC hyppig, men skal sjekke ut Huskelappen nå: ja :

finfin bil, jeg ble stoppet rett før bruen over til hamar.

Han unge politimannen bare så på felgene mine, gikk å hentet en eldre kar.

Han ville se vognkort, som jeg ga til han.

Og så sa han "Felger som ikke er godkjent i vognkort har ikke vi som politi noe med, så bare kjør videre du.". Deeet var flaks! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finfin bil, jeg ble stoppet rett før bruen over til hamar.

Han unge politimannen bare så på felgene mine, gikk å hentet en eldre kar.

Han ville se vognkort, som jeg ga til han.

Og så sa han "Felger som ikke er godkjent i vognkort har ikke vi som politi noe med, så bare kjør videre du.". Deeet var flaks! ;)

Da hadde du flaks - så mye flaks tror jeg ikke at jeg har hatt med politiet noen gang:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble stoppa med min å jeg mista skilta pga senk å felg :P slå den haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble stoppa med min å jeg mista skilta pga senk å felg :P slå den haha

De såg vel fort at du var en kriminell så var nok derfor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI får se til sommeren, da skal det 4.5" lippe på bak ;)

Blir vell ingen kjære mor da lengre om jeg blir stoppet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du RM? 4,5" ytterring blir da en felg som er 10,5" brei med ET-13 - det er optimistisk, for å si det mildt:P Min røde GTi hadde 10" med ET5. Da må du smalne bakstillinga bra heftig mye, isåfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De såg vel fort at du var en kriminell så var nok derfor :P

mhm bli jo stempla som det så :P haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du RM? 4,5" ytterring blir da en felg som er 10,5" brei med ET-13 - det er optimistisk, for å si det mildt:P Min røde GTi hadde 10" med ET5. Da må du smalne bakstillinga bra heftig mye, isåfall.

nessda, har 9.5" nå, går akkurat i et med bredderen, så 1" til, burde være mulig, med litt triksing med bakbredderen, lurer på å lage den bredere. ;)

Om det ikke går, så får jeg finne frem vinkelsliperen og sveiseapparatet ;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, så har man sovet bort denna eftan... Får vel ikke sove at før i morra nå da :o

Hva gjør folket i kveld??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, så har man sovet bort denna eftan... Får vel ikke sove at før i morra nå da :o

ikkje bra ikkje bra!

ikke en dritt, leter etter noe å se på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å spekulerer på ny motor.

Noen som har erfaring med 2.0l 16v 9A motore?

Mulig å få ut noe ekstra hest billig?

Tenker webere, eller så blir det vell kompressorkit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nessda, har 9.5" nå, går akkurat i et med bredderen, så 1" til, burde være mulig, med litt triksing med bakbredderen, lurer på å lage den bredere. ;)

Om det ikke går, så får jeg finne frem vinkelsliperen og sveiseapparatet ;).

Hehe, jossda:p

Sikker på at du har 9,5 nå, altså 3,5" ytterring på RM? Etter mine erfaringer ligger 8" med ET2 flush, og da ligger 9,5" med ET5 veeeeesentlig mye mer utenfor:)

Nei, faen. Du har de gamle felgene mine, du? Disse?:

IMG_8677.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jossda:p

Sikker på at du har 9,5 nå, altså 3,5" ytterring på RM? Etter mine erfaringer ligger 8" med ET2 flush, og da ligger 9,5" med ET5 veeeeesentlig mye mer utenfor:)

Nei, faen. Du har de gamle felgene mine, du? Disse?:

IMG_8677.jpg

haha, jepp!

Det er de ;).

Var det deg jeg hentet de med i skjåk? :)

Jeg har faktisk aldri målt lippen, men fikk vite at det var 9.5.

Kan godt være 9 for alt jeg vet altså ;).

hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg byttet de bort med en 3er Golf jeg hadde, mot en Vento G60 Turbo:)

Så at han som hadde annonsert felgene hadde annonsert de som 9,5" den gangen han skulle selge de, og da sendte jeg en SMS til han og sa at de var 9" - uten at det tydeligvis hadde synket inn:p De er "bare" 9", og hadde du kjøpt 4,5" ytterringer hadde du følt deg snytt når du hadde fått montert felgene på bilen - for da hadde det blitt holy poke og mere til: smil : Så beklager, men de er ikke så breie. 8,5" foran og 9" bak - perfekt på en MK2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å spekulerer på ny motor.

Noen som har erfaring med 2.0l 16v 9A motore?

Mulig å få ut noe ekstra hest billig?

Tenker webere, eller så blir det vell kompressorkit.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99196

EDIT: evt så ville jeg vurdert en motor som denne. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224151 ikke verst pris. Ser det er en Passat med samme motor komplett bil til salgs for 10K også her på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg byttet de bort med en 3er Golf jeg hadde, mot en Vento G60 Turbo:)

Så at han som hadde annonsert felgene hadde annonsert de som 9,5" den gangen han skulle selge de, og da sendte jeg en SMS til han og sa at de var 9" - uten at det tydeligvis hadde synket inn:p De er "bare" 9", og hadde du kjøpt 4,5" ytterringer hadde du følt deg snytt når du hadde fått montert felgene på bilen - for da hadde det blitt holy poke og mere til: smil : Så beklager, men de er ikke så breie. 8,5" foran og 9" bak - perfekt på en MK2.

hehe. Da så ;).

Holy poke gjør meg ingenting, er egentlig litt det jeg er på jakt etter.

Selv om mesteparten hater det, syns jeg det er ganske så digg. ;)

Er ganske så sikker på om jeg deler en g60 bredder til å plastsveiser den fast på den andre, vil jeg klare å få den langt nokk ut, til å unngå konflikter med politiet. ;)

Så skal ringen som står bak, frem. Siden jeg klarte å kante den ene i sommer.

Så da blir det 9" 10.5" ;)

Også får vi vell strekke på 195/40 fremme og kanskje 215/50 bak da elns. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Da så ;).

Holy poke gjør meg ingenting, er egentlig litt det jeg er på jakt etter.

Selv om mesteparten hater det, syns jeg det er ganske så digg. ;)

Er ganske så sikker på om jeg deler en g60 bredder til å plastsveiser den fast på den andre, vil jeg klare å få den langt nokk ut, til å unngå konflikter med politiet. ;)

Så skal ringen som står bak, frem. Siden jeg klarte å kante den ene i sommer.

Så da blir det 9" 10.5" ;)

Også får vi vell strekke på 195/40 fremme og kanskje 215/50 bak da elns. :)

Hadde mye heller gått for 9,5", hadde jeg vært deg, om du må ha det breiere:)

Og, jeg hadde kjøpt 2stk G60 frambreddere, sveist på den nedre delen fra bakbredderne du har (den delen du fester i skjørtet), så blir det litt mindre jobb og litt mindre sjans for at bredderen knekker i skjøten ved massiv subbing.

Her ser du forøvrig hvor mye mine TH-lines poket:

IMG_1806.jpg

Men du gjør jo såklart som du vil, både med felger og hvordan du sveiser bredderne. Men 10,5" med ET-(minus!) 13 kommer til å bli overkill de-luxe og grand-luxe:p Hehe. Kommer til å stikke ut 0,9" (2,4cm) mer enn på gamlebilen min over her, og det sier seg selv at det blir i overkant.

195/40-15 finnes ikke, og 215/50 kommer til å bli altfor mye gummi:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det 195/45-15 da? o_O

Husker ikke hva som står på nå ;).

Dekk er ikke min ting. ;)

Vi få se. :)

Kanskje jeg kjøper meg nye felger, TH'er er ganske så nice!

Eller Borbet A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45 finnes, alternativt 185/45 dersom du vil ha drittdekk:p

TH-lines er kule, ja, men liker de best i de små størrelsene. Angrer litt på at jeg solgte mine, og det samme med RMene du har nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.