Anbefalte innlegg

Er ingen her som har peil på instrumentpaneler vel? Sliter litt med speedo og tempmåler i Abt'en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som så Tommy Sharif som grein på riksdekkende TV fordi han ble så smått slått av de han reiser sammen med på Gumball? : klø : Jesus, for ei pingle.

haha jeg satt å såg på det :P men fy fader for ett merke han fikk : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så også på Sharif ja ! Det var litt morsomt samtidig som jeg ble litt sjokka !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal la seg gå å få gjennomført i et golf karosseri men Jetta er de nok mere kranglete på da den kun har blitt levert med 129Hk motor :(

Hvis man derimot møter på en person på trangtilsynet som har noe sunn fornuft i behold så vet man jo at det kan la seg gjøre. Men tror du skal jobbe litt med saken for å si det slik.

det jeg fikk som svar på alle 3 søknadene mine var ikke hesteantallet men rett og slett vekt på foraksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tamtitam... Arti å ikke få sove når jeg skal på jobb til kl.6 igrunn. Er vel bare dumt å prøve noe mere nå som det bare er 2 timer til jeg må opp uansett. Huffe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sove ja.. Det sliter jeg litt med også!

Driver å lurer på om jeg skal hente meg ny bil i morgen. Får en 2000 mod golf 1,9tdi 4motion stasjonsvogn for 37k. Bilen har gått 180k bare. Så blir nok en liten tur i morgen :) er ikke strøken, men blir vel hellakkering :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det måtte da være veldig billig! Løp og kjøp.

Ble ingen søvn på meg i natt gitt.. Så sto opp likeså greit. Vært på jobben siden litt før 5 jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ut og vaske bil og lege om hjul væ. må vel prøve di nye sommer hjula før vinterhjula kommer på. da man skal til trøndelag i helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter og ha sitte her og sykt meg opp for og gå ut. så har jagu kjæringa stuket av med bile. så da ble soffan igen hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sove ja.. Det sliter jeg litt med også!

Driver å lurer på om jeg skal hente meg ny bil i morgen. Får en 2000 mod golf 1,9tdi 4motion stasjonsvogn for 37k. Bilen har gått 180k bare. Så blir nok en liten tur i morgen :) er ikke strøken, men blir vel hellakkering :)

Hvis du titter på denne, så vet du at den er avregistrert? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klage ikke på det du, Egil ? ;)

: eek : hei du mente med det? : klø :

jo kunde faktisk tenkt meg og rydde og vaske bil og fått på vint hjula før vi drar i morgen. men da får kona gjøre det i mørten i kveld. ja særlig.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha billig passat 3b a? :) Nå har vi vært å kjøpt ny bil til kona så ;)

2006 touran 1,9tdi DSG :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du titter på denne, så vet du at den er avregistrert? :P

Jepp :) prøveskilt er ordnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) prøveskilt er ordnet.

Hva kreves for å få skilter igjen da? Husk å sjekk om haldexen funker da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kreves for å få skilter igjen da? Husk å sjekk om haldexen funker da ;)

Seff ;) bare å hente de. Skiltene er bare levert inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FML!

Kom til råholdt.. Så ble jeg stoppet av Onkel P, og fikk ikke kjøre videre pga utgåtte prøveskilt.

Får prøve igjen i morgen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FML!

Kom til råholdt.. Så ble jeg stoppet av Onkel P, og fikk ikke kjøre videre pga utgåtte prøveskilt.

Får prøve igjen i morgen :P

Jøss, hva har OnklP med det å gjøre? Var Jaa9 med også, eller? : klø : Men seriøst, utgåtte prøveskilt? Har du spart på noen gamle, eller var det utgått metallskilt?

Jeg skal ihvertfall til Fåvang i dag for å se på bil, så ønsk meg lykke til, folkens: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja,ble tidlig juleferie i år:o

Permitert?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Permitert?:o

nei,og tviler på at det blir noen permiteringer på langmoen på en stund.

fikk prolaps i vinter som var,men ville ikke sykemelde meg,så jobbet frem til begynelsen av juni med smerter,men da sa det bare stopp,klarte ikke og stå oppreist mere en 15-20min,og bare en rundtur inne i mølla i brumunddal er håpløst,så har vert sykemeldt siden starten av juni,med en prolaps som har blitt muskulær,så har nå hatt ca 40 besøk hos fysio,og trener selv 2 ganger i uka,og fra november så blir det noen turer hos naprapat,bare synd at det koster 550kr gangen:o

og hjelper ikke det,så blir det muligens en tur på et sånt opptreiningsenter,og der er det ikke kjære mor.

får håpe naprapaten kan fikse det fort,hadde planer om og bruke litt penger på golfen i vinter jeg: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva det beste med en blowjob er?

Stillheten........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.