#10676 Skrevet Oktober 27, 2011 Jøss, hva har OnklP med det å gjøre? Var Jaa9 med også, eller? Men seriøst, utgåtte prøveskilt? Har du spart på noen gamle, eller var det utgått metallskilt? Jeg skal ihvertfall til Fåvang i dag for å se på bil, så ønsk meg lykke til, folkens: vinke : Morsom du Er jo ikke helt på jordet da.. Kjører ikke fra Skien til Hamar på gamle skilt. Et prøveskilt varer som kjent i 24 timer(med mindre du kjøper for flere dager selvsagt ) og jeg hadde for 26 okt. Og jeg ble stoppet kl 0010 den 27. altså, 10 min utgatt! Sparer ikke på gamle prøveskilt for å bruke dem opp igjen Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10677 Skrevet Oktober 27, 2011 Hva med slepetau da? Kunne jo bare hekta på slepetau og "taua'n" hjem? Eller må det være skilt som er i orden på biler som blir taua også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10678 Skrevet Oktober 27, 2011 Må være skilt på biler som ska taues å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10679 Skrevet Oktober 27, 2011 Ble venn med ei ukjent dama på face... viste seg og være ei som var født i 86, fra tyskland. åååå hu kjørte PASSAT CC MED BENTLEY HJUL FOR FAEN.... synes det var litt grisefet...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10680 Skrevet Oktober 27, 2011 Å fy faen, såpass:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10681 Skrevet Oktober 27, 2011 Ble venn med ei ukjent dama på face... viste seg og være ei som var født i 86, fra tyskland. åååå hu kjørte PASSAT CC MED BENTLEY HJUL FOR FAEN.... synes det var litt grisefet...... Fin bil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10682 Skrevet Oktober 27, 2011 Var vel ikke bilen du såg på Steffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10683 Skrevet Oktober 27, 2011 Var vel ikke bilen du såg på Steffen Jeg såg over profil bildene hennes ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10684 Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg såg over profil bildene hennes ja Det jeg viste din gris men ja FET bil! men ville ikke hatt krom felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10685 Skrevet Oktober 27, 2011 Det jeg viste din gris men ja FET bil! men ville ikke hatt krom felger ENig, men uansett.. EI dama da tøft er ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10686 Skrevet Oktober 27, 2011 Det jeg viste din gris men ja FET bil! men ville ikke hatt krom felger er jo mere synd det faktum at a er tysk og snakker tysk enn chromefelger "Oh helga, kleine meine snabelfante" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10687 Skrevet Oktober 27, 2011 "FICK MICH MIT DEINE GROSSE KAKKA" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10688 Skrevet Oktober 28, 2011 Haha Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10689 Skrevet Oktober 28, 2011 nei,og tviler på at det blir noen permiteringer på langmoen på en stund. fikk prolaps i vinter som var,men ville ikke sykemelde meg,så jobbet frem til begynelsen av juni med smerter,men da sa det bare stopp,klarte ikke og stå oppreist mere en 15-20min,og bare en rundtur inne i mølla i brumunddal er håpløst,så har vert sykemeldt siden starten av juni,med en prolaps som har blitt muskulær,så har nå hatt ca 40 besøk hos fysio,og trener selv 2 ganger i uka,og fra november så blir det noen turer hos naprapat,bare synd at det koster 550kr gangen:o og hjelper ikke det,så blir det muligens en tur på et sånt opptreiningsenter,og der er det ikke kjære mor. får håpe naprapaten kan fikse det fort,hadde planer om og bruke litt penger på golfen i vinter jeg: bråk : Hvorfor går du ikke til kiropraktor? en fysioterapeut kan da ikke hjelpe deg med en prolaps. http://www.kiropraktorbrumunddal.no er mitt tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10690 Skrevet Oktober 28, 2011 Hvorfor går du ikke til kiropraktor? en fysioterapeut kan da ikke hjelpe deg med en prolaps. http://www.kiropraktorbrumunddal.no er mitt tips. Naprapat er nok det som funker best, for den kan fysioterapi,kiropraktikk og akupunktur. Det funker nok,men noen behandlinger blir det vil jeg tro. Og har du gått for lenge med prolaps kan det gå over til kronisk, og evt operasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10691 Skrevet Oktober 28, 2011 Til dere apple-fanboys... HAHAHA!! http://e24.no/it/naa-er-samsung-stoerre-enn-iphone/20114700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10692 Skrevet Oktober 28, 2011 nei,og tviler på at det blir noen permiteringer på langmoen på en stund. fikk prolaps i vinter som var,men ville ikke sykemelde meg,så jobbet frem til begynelsen av juni med smerter,men da sa det bare stopp,klarte ikke og stå oppreist mere en 15-20min,og bare en rundtur inne i mølla i brumunddal er håpløst,så har vert sykemeldt siden starten av juni,med en prolaps som har blitt muskulær,så har nå hatt ca 40 besøk hos fysio,og trener selv 2 ganger i uka,og fra november så blir det noen turer hos naprapat,bare synd at det koster 550kr gangen:o og hjelper ikke det,så blir det muligens en tur på et sånt opptreiningsenter,og der er det ikke kjære mor. får håpe naprapaten kan fikse det fort,hadde planer om og bruke litt penger på golfen i vinter jeg: bråk : Er på opptreningsenter selv nå for tiden pga ryggen.. synnes det er kjempe moro. Å har prøvd naprapat å kiropraktor å det er har ikke funka. akkurat ferdig med første uka av treninga nå så vis du lure på hvordan det er så kan du jo spøre meg om et par uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10693 Skrevet Oktober 28, 2011 Er på opptreningsenter selv nå for tiden pga ryggen.. synnes det er kjempe moro. Å har prøvd naprapat å kiropraktor å det er har ikke funka. akkurat ferdig med første uka av treninga nå så vis du lure på hvordan det er så kan du jo spøre meg om et par uker. hvilket opptreningsenter er du på?legen nevnte ringen rehab,og ringli på lillehammer som alternativ for meg,hun vil ikke at det skal oppereres,og ettersom det har blitt muskulært,så hjelper det vel ikke med opperasjon heller? er egentlig bra i ryggen til vanlig,men så fort jeg står stille,så virker det som at jeg blir anspent,og spenner musklene i korsryggen,og da går det bare noen minutter før jeg må sette meg ned. men prøver og trene 2-3 dager i uken,gikk 6km i går kveld,og det er ingen problem. og skal prøve og kutte ut brus,og spise mere en et måltid om dagen,som ikke er helt bra. fikk årets nedtur hos legen på onsdag,skulle veie meg,men vekta gikk ikke langt nok,den gikk bare til 110kg:p så måtte veie meg der de tar blodprøver,den gikk til 235kg,så den klarte jeg ikke bunne,så vekta var 115kg,så da er det bare og ta seg i nakkehåret,og prøve og komme seg ned til 90kg til sommeren,det hjelper nok også endel på ryggen. må si jeg er drittlei prolaps nå,fått det 3 ganger nå,på 3 forskjellige steder,var sykemeldt 9 måneder eller noe i 2005 også må være laget av porselen jeg:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10694 Skrevet Oktober 28, 2011 Hvorfor går du ikke til kiropraktor? en fysioterapeut kan da ikke hjelpe deg med en prolaps. http://www.kiropraktorbrumunddal.no er mitt tips. legen anbefaler ikke kiropraktor til prolaps,og de fleste kiropraktorer vil ikke røre pasienter med prolaps,har lest flere skrekkhistorier om folk med prolaps som har gått til kiropraktor. er jo muskelen i korsryggen jeg må få vekket til liv igjen,så da er det vel massasje,strøm og akkupunktur som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10695 Skrevet Oktober 28, 2011 hvilket opptreningsenter er du på?legen nevnte ringen rehab,og ringli på lillehammer som alternativ for meg,hun vil ikke at det skal oppereres,og ettersom det har blitt muskulært,så hjelper det vel ikke med opperasjon heller? er egentlig bra i ryggen til vanlig,men så fort jeg står stille,så virker det som at jeg blir anspent,og spenner musklene i korsryggen,og da går det bare noen minutter før jeg må sette meg ned. men prøver og trene 2-3 dager i uken,gikk 6km i går kveld,og det er ingen problem. og skal prøve og kutte ut brus,og spise mere en et måltid om dagen,som ikke er helt bra. fikk årets nedtur hos legen på onsdag,skulle veie meg,men vekta gikk ikke langt nok,den gikk bare til 110kg:p så måtte veie meg der de tar blodprøver,den gikk til 235kg,så den klarte jeg ikke bunne,så vekta var 115kg,så da er det bare og ta seg i nakkehåret,og prøve og komme seg ned til 90kg til sommeren,det hjelper nok også endel på ryggen. må si jeg er drittlei prolaps nå,fått det 3 ganger nå,på 3 forskjellige steder,var sykemeldt 9 måneder eller noe i 2005 også må være laget av porselen jeg:o Er på http://www.hernesinstitutt.no/ Men har ikke vært der så lenge ennå at jeg har fått no erfaring osv med hvordan det funker for meg. men veldig koselig å sosialt sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10696 Skrevet Oktober 28, 2011 endelig fått lakka alle felga til ævdin prøve å få de på i mårra og beklager RÆVA bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10697 Skrevet Oktober 28, 2011 Heftig! Når kommer rally stuket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10698 Skrevet Oktober 28, 2011 sku hatt meg noen skvettlapper og sportsstoler men det får vente men bli litt rallystuk med gullfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10699 Skrevet Oktober 28, 2011 Her har du squirtlapper: http://www.biltema.no/no/Bygg/Flislegge-og-mure/Botte/Murdunk1/ Jeg har kappa opp en slik å skrudd på lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10700 Skrevet Oktober 28, 2011 En mur dunk `? hahaha det må jeg se bilde av nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...