#10701 Skrevet Oktober 28, 2011 siden (alle) andre legger ut bilder av felga sine så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10702 Skrevet Oktober 28, 2011 Jaaa Kappa av sidene og skrudde de i hjulbua hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10703 Skrevet Oktober 28, 2011 Jaaa Kappa av sidene og skrudde de i hjulbua hahah hmmm det må du ta bilde av å vise meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10704 Skrevet Oktober 28, 2011 nei,og tviler på at det blir noen permiteringer på langmoen på en stund. fikk prolaps i vinter som var,men ville ikke sykemelde meg,så jobbet frem til begynelsen av juni med smerter,men da sa det bare stopp,klarte ikke og stå oppreist mere en 15-20min,og bare en rundtur inne i mølla i brumunddal er håpløst,så har vert sykemeldt siden starten av juni,med en prolaps som har blitt muskulær,så har nå hatt ca 40 besøk hos fysio,og trener selv 2 ganger i uka,og fra november så blir det noen turer hos naprapat,bare synd at det koster 550kr gangen:o og hjelper ikke det,så blir det muligens en tur på et sånt opptreiningsenter,og der er det ikke kjære mor. får håpe naprapaten kan fikse det fort,hadde planer om og bruke litt penger på golfen i vinter jeg: bråk : Ta kontakt med NIMI på Ullevål: ja : Der har du eksperter på alt. Jeg er selv innom der en gang uka nå, og får fysio og spesifikke treningsøvelser for mine problemer, så satser på at dette hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10705 Skrevet Oktober 28, 2011 siden (alle) andre legger ut bilder av felga sine så ja, siden alle gjør det får jeg legge ut noe bilder av noe råe felger jeg hadde å Chrome stålfelger:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10706 Skrevet Oktober 28, 2011 Har aldri hatt noe annet enn stålfelger, jeg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10707 Skrevet Oktober 28, 2011 siden (alle) andre legger ut bilder av felga sine så Så skal ikke du være no dårliger og legge ut hermefelgbildene dine ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10708 Skrevet Oktober 28, 2011 Simen; han hermer ikke, da han har 9,5 rundt hele. Du har bare 8,5 Heheh ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10709 Skrevet Oktober 28, 2011 (endret) Det er jo herming fordi, nå har jo Simen tråkka opp stien, Petter er bare copycat som ut fra Simens erfaringer kan strekke strikken litt lenger.. ^^ Eller mener du at du er først i kompisgjengen til å knulle tøsa di bare fordi du er den med lengst pikk? Greit nok at ingen andre har pult den innerste centimetern før deg, men nå er det jo bare de to ytterste som telles, resten er en tynn tarm, og da teller det at fjorten andre var der før deg likevel, det blir liksom ikke så genuint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10710 Skrevet Oktober 28, 2011 Vel, Stig Arne made my point, Steffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10711 Skrevet Oktober 28, 2011 I en litt grovere versjon en din Simen haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10712 Skrevet Oktober 28, 2011 I en litt grovere versjon en din Simen haha Hadde ikke tenkt til å legge opp forsvaret mitt på den måte nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10713 Skrevet Oktober 28, 2011 Haha Nice Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10714 Skrevet Oktober 28, 2011 Synes Petter kan gå for disse felgene, jeg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10715 Skrevet Oktober 28, 2011 du de smailisan dine funka ikke petter hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10716 Skrevet Oktober 28, 2011 Det er jo herming fordi, nå har jo Simen tråkka opp stien, Petter er bare copycat som ut fra Simens erfaringer kan strekke strikken litt lenger.. ^^ Eller mener du at du er først i kompisgjengen til å knulle tøsa di bare fordi du er den med lengst pikk? Greit nok at ingen andre har pult den innerste centimetern før deg, men nå er det jo bare de to ytterste som telles, resten er en tynn tarm, og da teller det at fjorten andre var der før deg likevel, det blir liksom ikke så genuint.. Beklager at jeg er slik en copycat som går i simens fotspor er vel ikke lenge før jeg skaffer meg en ulakka frontfanger også? [/sarkasme] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10717 Skrevet Oktober 28, 2011 Biltema sitt xenonkit, funker dette bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10718 Skrevet Oktober 28, 2011 Funka ikke nå heller petter Mads: jeg har mine tvil siden deter biltema men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10719 Skrevet Oktober 28, 2011 Joda kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10720 Skrevet Oktober 28, 2011 Biltema sitt xenonkit, funker dette bra? har planer om å prøve dette på fjernlysa på golfen.. må bare få inn no mere cash først... men kan umulig være no dårligere en det man får på ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10721 Skrevet Oktober 28, 2011 Beklager at jeg er slik en copycat som går i simens fotspor er vel ikke lenge før jeg skaffer meg en ulakka frontfanger også? [/sarkasme] Og mister førerkortet ikke minst. Synes litt synd på deg ;p Men for all del. Det går nok bra. Tror ikke de passer bilen din læll så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10722 Skrevet Oktober 28, 2011 Joda kim Nei hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10723 Skrevet Oktober 28, 2011 Mye fra Tviltema er utvilsomt tvilsomt, ja: klø : Lurer på å kjøpe for å prøve på fjernlysene på Mercen, og noen Night Braker på nærlys så jeg slipper å blende folk med strølys:p Me får se om jeg kjøper det i morgo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10724 Skrevet Oktober 28, 2011 Men petter, syns du ska prøve begge felga på ene sida så vi får se mere helheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10725 Skrevet Oktober 28, 2011 Og mister førerkortet ikke minst. Synes litt synd på deg ;p Men for all del. Det går nok bra. Tror ikke de passer bilen din læll så Det tror jeg ikke at jeg gidder den ideen kan du ha for deg selv Nei hehe Få deg briller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...