Anbefalte innlegg

I`ll be there ;)

Sender på melding att deg jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterkopper ligger i vinduskarmen min :P Har kommi seg opp fra garasjen og dit nå! heheh

Bare å vente på at de hopper over til vinduskarmen min da :P Nei, lyt vel dra meg en tur mot dala en dag. Får sjå tell vikua.

Forresten.. Du er klar over disse her? http://www.gundersenmotorsport.no/gatebil-tuning/stol-understell/audi-stolunderstell#variation=172210

Kjapt og enkelt å bytte mellom bøttestoler og standard. Kan sikkert bli drøyt å sitte i bøttestoler på langtur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å vente på at de hopper over til vinduskarmen min da :P Nei, lyt vel dra meg en tur mot dala en dag. Får sjå tell vikua.

Forresten.. Du er klar over disse her? http://www.gundersenmotorsport.no/gatebil-tuning/stol-understell/audi-stolunderstell#variation=172210

Kjapt og enkelt å bytte mellom bøttestoler og standard. Kan sikkert bli drøyt å sitte i bøttestoler på langtur.

Kan du gjøra :)

Skal sveise stolene på originalt stolunderstell. Så blir omtrent som dem i linken. Bare billigere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaaa, 2 tida ellerno :)

Da var jeg på jobben så da hørte je ikke :P men du så transportern sikkert? ;) Så da veit du hvor je bor :P Så da er det bare å svinge innom neste gang når du ser golfen og transportern stå heme ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender på melding att deg jeg:)

Bra :D :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra :D :D :D

Får håpe jeg husker det da:D: D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du gjøra :)

Skal sveise stolene på originalt stolunderstell. Så blir omtrent som dem i linken. Bare billigere :)

Okei.. Jeg har nemlig slike A4 understell liggende da en fugl kvitre og sa at det var like som på 80, men 80 understellet er smalere :( Kommer til å modifisere de før vintertreffet i februar.

Uansett ser understellet fra Sparco ikke ut som på bildet da de ikke er lengdejusterbare, så å sveise på originalt understell er nok greit sånt sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg på jobben så da hørte je ikke :P men du så transportern sikkert? ;) Så da veit du hvor je bor :P Så da er det bare å svinge innom neste gang når du ser golfen og transportern stå heme ;)

Ååja :P Har ikke så høy tute :P Jepp, så transa sto der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei.. Jeg har nemlig slike A4 understell liggende da en fugl kvitre og sa at det var like som på 80, men 80 understellet er smalere :( Kommer til å modifisere de før vintertreffet i februar.

Uansett ser understellet fra Sparco ikke ut som på bildet da de ikke er lengdejusterbare, så å sveise på originalt understell er nok greit sånt sett.

ahh, det var no dritt da.

Ja, er nok greit å gjøra det slik. Men håper bare ikke stolene blir for høye ettersom de står oppå understellet. Org stolene går jo litt nedi.. Men får bare prøve å se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere en meg som har klart å knærte den kablen altså :P

egentlig ikke, men den orginale er alt for stutt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender bestilling i morra kveld:-) så det dere skal ha må dere skrive her:-) så går alt i ei pakke:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads, da kunne du jo bare tatt med brødskiva ut og duppa den under setet da :) Tenk så genialt :P

Gjorde jo såklart det. Lar ikke Nugatti gå til spille heller: smil :

Må forøvrig rette meg selv litt: Det var Nugatti Krønsjy:p Mercen er ihvertfall ren innvendig nå, og det tok ikke mindre enn 6 timer. Mangler dog å rense taktrekket og støvsuge i bagasjerommet, men det er ihvertfall ikke Nugatti-lukt i bilen lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel lite vits med samlebestilling fra dealextreme, er jo gratis frakt på alt uansett :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet om et baksete fra golf sedan passer i en variant? Blir vel feil med ryggen?:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke får noe svar på om det passer,så får du si ifra,så kan du prøve baksetet mitt om du orker og demontere/montere det igjen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke får noe svar på om det passer,så får du si ifra,så kan du prøve baksetet mitt om du orker og demontere/montere det igjen:p

Hehe, den er grei :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det passer.. Jeg har variant stoler i ventoen min, og mine fester var ikke like som ingus sine, som har seter fra vanlig golf. Men mulig det finnes forskjellige innfestinger på variant da..

Edit: Da snakker jeg seff om baksetene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det passer.. Jeg har variant stoler i ventoen min, og mine fester var ikke like som ingus sine, som har seter fra vanlig golf. Men mulig det finnes forskjellige innfestinger på variant da..

Edit: Da snakker jeg seff om baksetene :)

Okei :) var det jeg trodde.

Noen med golf 4 som kan ta bilde av innfestingen for meg så jeg ser?:) (A)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sedan = bora

Coupe = Golf

Variant = stv.

Baksetene fra coupe og variant burde gå om hverandre da det kun er lenger bagasjeplass det er snakk om.

Sedan derimot passer verre mot de andre variantene da det er tett bakvegg som regel.

Rolf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet innfestinga i fremkant av sitteputa er annerledes fra golf og golf stv. Hvis Ingus tar bilde av sine fester kan jeg ta av mine :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.