#10801 Skrevet Oktober 31, 2011 Skal vi ikke alle sammen sende PM til Stig Arne og spørre hvordan det gikk med RBK i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10802 Skrevet Oktober 31, 2011 fotball : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10803 Skrevet Oktober 31, 2011 Yeah, fotball suger lut:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10804 Skrevet Oktober 31, 2011 fortsatt ingen som har 5x112 spacesaver reservehjul i nærområdet? ( nei skum er ikke aktuelt enda ;P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10805 Skrevet Oktober 31, 2011 Og vi har kommet til kåringen "Dagens idiot!", juryen har i tillegg fastslått at denne kåringen herved kan avvikles, da det neppe er noen som kan toppe denne, ever..! hahaha Skal vi ikke alle sammen sende PM til Stig Arne og spørre hvordan det gikk med RBK i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10806 Skrevet Oktober 31, 2011 Endelig, godt det bare ikke er meg som ser UFOen nesten daglig - link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10807 Skrevet Oktober 31, 2011 Simen og Steffen, skulle dere ha den pennen?: ) Bestiller straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10808 Skrevet Oktober 31, 2011 Simen og Steffen, skulle dere ha den pennen?: ) Bestiller straks Jeg skulle ha den kabelen, hvis du ikke så det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10809 Skrevet Oktober 31, 2011 Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10810 Skrevet Oktober 31, 2011 Simen og Steffen, skulle dere ha den pennen?: ) Bestiller straks Ja, jeg skal ha hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10811 Skrevet Oktober 31, 2011 Ja, jeg skal ha hvertfall Jeg å skrev jo det i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10812 Skrevet Oktober 31, 2011 Skal vi ikke alle sammen sende PM til Stig Arne og spørre hvordan det gikk med RBK i går? haha. Ja det var en jævla bra kamp. Var og så den live faktisk. Og klanen var vel ikke fornøyd med dommeren "dommer faen dommer faen" eller noe spånt. Og til spillerene "skjerp dere skjerp dere" men synnes det var artig jeg. Molde tok jo gulde i går også. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10813 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg tror jeg fant ut billigmåten å få recaro i Audi eller VW, bare ta Fordi sierra stoler: http://www.capitalseating.co.uk/genimages/Seat%20Covers/Ford%20Sierra%20RS500%20-%20Seat.jpg og sveise på vanelig understell fra vw/audi. Om man skal være prippen, kan man jo trekke de opp selv i skinn eller alcantara stoff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10814 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg tror jeg fant ut billigmåten å få recaro i Audi eller VW,bare ta Fordi sierra stoler: http://www.capitalseating.co.uk/genimages/Seat%20Covers/Ford%20Sierra%20RS500%20-%20Seat.jpg og sveise på vanelig understell fra vw/audi. Om man skal være prippen, kan man jo trekke de opp selv i skinn eller alcantara stoff. ooh hadde vært gromt i 100'n!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10815 Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) er jo superbillige seter da, 4000-5000 kr for fremseter, kanskje billigere utenlands ser jo ikke fæle ut desse: http://uk-mkivs.net/forums/t/376800.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10816 Skrevet November 1, 2011 Du får jo et recaro interiør ifra golf 4 til fem tusen da, komplett så hvorfor kjøpe ford da når vw sine er helt konge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10817 Skrevet November 1, 2011 Jeg personlig synes de er mindre gode å sitte i, derfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10818 Skrevet November 1, 2011 Hvorfor ikke bare få tak i Trophy-stoler fra utlandet med riktig understell? Kryr jo av Trophy i Amerika, og da får du også matchende dørtrekk og bakseter med på kjøpet, samt riktig understell til MK2;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10819 Skrevet November 1, 2011 Forslag til seter i ææwdin a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10820 Skrevet November 1, 2011 S4/S6 C4 stoler? Veit ikke sikkert, men tror ihvertfall framseter skal være bolt-on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10821 Skrevet November 1, 2011 trenger ikke være bolt-on får bare sveisa over understellet ska være billige men tøffe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10822 Skrevet November 1, 2011 HOHO Ble visst en ny veteranbil på meg idag, hente til helga, GLEDER MEG=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10823 Skrevet November 1, 2011 Fett. Kosta sikkert nok den der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10824 Skrevet November 1, 2011 Takk får det:) nja, var ikke helt gratis men:) skal nok få MYE morsomme turer med denne til sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10825 Skrevet November 1, 2011 trenger ikke være bolt-on får bare sveisa over understellet ska være billige men tøffe! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31436794 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...