#10876 Skrevet November 4, 2011 Noen her som har en golf 3 ståendes?? Trenger stålrøret til kjøleveske som går tvers over motorrommet.. Haster!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10877 Skrevet November 4, 2011 (endret) hmmm vurdere om jeg skal utdanne meg til elmontør jeg. noen som har erfaring innen dette? dvs. elektrikker gruppe L? isåfall har jeg jobba innen faget i litt over 4 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10878 Skrevet November 4, 2011 dvs. elektrikker gruppe L? isåfall har jeg jobba innen faget i litt over 4 år vet da fader hva det er jeg. vanlig elektrikker jeg kalder det da. sette opp stikkontakter og diverse. er det noe hart til rygen? kan man bli hjelpe arbeider der eller må man ha utdannelsen. mvh egil fader får jo opp endre innleg til alle i den etråden etter jeg ble lokallagsmoderator så klikker på den i stede for siter innlegg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10879 Skrevet November 4, 2011 vet da fader hva det er jeg. vanlig elektrikker jeg kalder det da. sette opp stikkontakter og diverse. er det noe hart til rygen? kan man bli hjelpe arbeider der eller må man ha utdannelsen. mvh egil fader får jo opp endre innleg til alle i den etråden etter jeg ble lokallagsmoderator så klikker på den i stede for siter innlegg. hehe Dette vurderer jeg også, og har undersøkt litt om hjelpearbeider selv går vel ann det, hvis man finner noen som gidder å ta inn hjelpearbeidere og ta ansvar for at du får fagbrev etter x antall år Kjenner at skolebenken ikke frister veldig mye om dagen så.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10880 Skrevet November 4, 2011 er fult mulig å bli hjelpearbeider ja men det tar vel 4 år før man kan ta fagprøva og man tjener 90% (trur jeg) av vanlig lønn Det kan være hardt for ryggen men det kommer helt an på hva man blir satt til å gjøre, både på service og prosjekt. Er ofte mye arbeid hvor man blir stående med armene over hodet, sjauing av tunge kabeltromler og skap/tavler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10881 Skrevet November 4, 2011 Noen som husker denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10882 Skrevet November 4, 2011 er fult mulig å bli hjelpearbeider ja men det tar vel 4 år før man kan ta fagprøva og man tjener 90% (trur jeg) av vanlig lønn Det kan være hardt for ryggen men det kommer helt an på hva man blir satt til å gjøre, både på service og prosjekt. Er ofte mye arbeid hvor man blir stående med armene over hodet, sjauing av tunge kabeltromler og skap/tavler Godt jeg slippr dette assa :DD Jeg å Petter koser oss på jobb vi... Go all in å bli hjelpemontører dere.... hjelpemontor er ca 4 år.. lønn ca 150kr timen i de 4 årene. deretter går man over til fagarbeider. da er det uansett 176kr(tariff). og kanskje mere hvis firmaet du jobber i har interne goder, tror det er sånn ca. ikke skyt meg hvis jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10883 Skrevet November 4, 2011 Steffen, kjøp Jakobssons wintergreen Smaker det samme men er i porsjon.. har ett tårn hjemme nå kan få kjøpe en boks hvis du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10884 Skrevet November 4, 2011 jeg bestilte meg akkurat 5 bokser med hawken : D åssen er den du har i forhold til thunder wintergreen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10885 Skrevet November 4, 2011 jeg bestilte meg akkurat 5 bokser med hawken : D åssen er den du har i forhold til thunder wintergreen? Du snuser da ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10886 Skrevet November 4, 2011 jeg bestilte meg akkurat 5 bokser med hawken : D åssen er den du har i forhold til thunder wintergreen? HVOR??? har lett etter det i evigheter men bare funnet bleieversjoner Den jeg har smaker mer etter min mening hvertfall Smaker akkurat som hawken, hakket sterkere kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10887 Skrevet November 4, 2011 Getsnus.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10888 Skrevet November 4, 2011 Du snuser da ikke? Nå er ikke gamle hawken akkurat som snus... det er som små lakrisbiter som smaker noe helt annet en lakris...smaker godt . p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10889 Skrevet November 4, 2011 Getsnus.com lang leveringstid eller? Får ikkeno trøbbel i tollen eller noe? Burde jo ikke det siden det bare er 5 bokser, som også er kvota 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10890 Skrevet November 4, 2011 lang leveringstid eller? Får ikkeno trøbbel i tollen eller noe? Burde jo ikke det siden det bare er 5 bokser, som også er kvota Viste ikke at det var kvota jeg. flaks med den : p får se angående leveringstid og toll.. skal si i fra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10891 Skrevet November 4, 2011 Viste ikke at det var kvota jeg. flaks med den : p får se angående leveringstid og toll.. skal si i fra jeg 5 bokser løs og 10 porsjon som er kvota i tax-free'n hvertfall Nice, vil bestille jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10892 Skrevet November 4, 2011 5 bokser løs og 10 porsjon som er kvota i tax-free'n hvertfall Nice, vil bestille jeg også! Kvota er 250gram. Altså enten 5løs bokser eller 10 porsjon ps: At dere orker snuse det godteriet der ^^ God gammel ettan sier jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10893 Skrevet November 4, 2011 http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-W8-BDN-Motor-komplett-275PS-/250924232356?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6c3feea4 Noen som vil være med å sponse prosjekt? Jeg vil ha en slik motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10894 Skrevet November 4, 2011 Var det den hawken som lukter crc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10895 Skrevet November 4, 2011 Haha, den derre "Jomfru i nød" serien på dagbladet. herregud latterkrampe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10896 Skrevet November 5, 2011 http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-W8-BDN-Motor-komplett-275PS-/250924232356?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6c3feea4 Noen som vil være med å sponse prosjekt? Jeg vil ha en slik motor! 1 euro lyt du vel ha råd tell Og nå kom je på at je skulle hente senterkopper denna uka her.. Det rekk je itte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10897 Skrevet November 5, 2011 Kvota er 250gram. Altså enten 5løs bokser eller 10 porsjon ps: At dere orker snuse det godteriet der ^^ God gammel ettan sier jeg.. Det jeg mente Godt med litt anna innimellom Sjøl bruker jeg røda lacket løs til vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10898 Skrevet November 5, 2011 Snus er ut! Røyk også!! Like tøff uten jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10899 Skrevet November 5, 2011 Snus er ut! Røyk også!! Like tøff uten jeg tull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10900 Skrevet November 5, 2011 Snus er ut! Røyk også!! Like tøff uten jeg Jeg røyker... Men dette er en bra holdning!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...