Anbefalte innlegg

Snus er ut! :P Røyk også!! Like tøff uten jeg :D

x2 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bilde til av gamlefar=)

fått noen test turer nå i helga, å må si den er utrolig morsom å kjøre hehe:)

i morgen skal den vaskes og vinterparkeres,

IMG_1617.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får bli med en runde til sommeren Raymond:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er MYE penere på bilder enn i virkligheten egentli, men målet er å gjøre den strøken en gang i tia:)

artige er at den er bra teknisk, og fullt kjørbar=) blir nok mange turer neste sommer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er MYE penere på bilder enn i virkligheten egentli, men målet er å gjøre den strøken en gang i tia:)

artige er at den er bra teknisk, og fullt kjørbar=) blir nok mange turer neste sommer:)

Hehe - så uansett skikkelig stilig ut da :D

Godt å se at det er flere som handler biler selv om de har mange fra før :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg røyker... Men dette er en bra holdning!! :)

Du røyker ikke rent lite heller ;) Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig rundttur ser det ut som: eek :.. Sliten i ræva i dag du da kan je tenke meg: smil :..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nammm, chicken tandoori til middag i kveld: D Digg:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen for en idiotisk konstruksjon av VW når det gjelder baklys på passat stv.

Må jo demontere hele bakpartiet innvendig for å få byttet pærer her jo.. Overoppgitt, irritert, sår på henda og drittlei.

Derfor leverer jeg heller den på verksted.. Samme faen hva det koster, bare jeg slipper gjøre noe mer med baklyktene :P

Edit: Frustrasjonen måtte ut en plass ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da ikke no problem å bytte pære på 3bg :P er bare å ta ut lykta, sitter i en eller 2 skruer om jeg ikke husker feil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så greit kjett ut!;)

Nei ka faen, finfint det der, jo lengre jo bedre :D

Vurderer seriøst å begynne å kjøre igjen, er jo full pupp med oppsigelser på jobben, 28stk som reiste nå i første omgang og jeg er en av de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ka faen, finfint det der, jo lengre jo bedre :D

Vurderer seriøst å begynne å kjøre igjen, er jo full pupp med oppsigelser på jobben, 28stk som reiste nå i første omgang og jeg er en av de.

Kunne tenkt meg en sjåførjobb selv. Men å være bort ei uke i strekk osv er ikke noe for meg :)

Ja, har du muligheten så hvorfor ikke :)

Hvor jobbet du egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen for en idiotisk konstruksjon av VW når det gjelder baklys på passat stv.

Må jo demontere hele bakpartiet innvendig for å få byttet pærer her jo.. Overoppgitt, irritert, sår på henda og drittlei.

Derfor leverer jeg heller den på verksted.. Samme faen hva det koster, bare jeg slipper gjøre noe mer med baklyktene :P

Edit: Frustrasjonen måtte ut en plass ;P

Hahahaha!

Ser det så jævelig for meg!!

Du har vel ikke verdens lengste tolmodighet :) hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber ut november på Kongsberg Automotive på Raufoss.

Men ja, er dette med å være borte ei uke i strekk som er kjett, men i starten må jeg nok belage meg på det, men nå får jeg genialt utstyr å jobbe med om det blir så jeg takker ja, og da blir hverdagen og uka så mye bedre av seg selv.. Det verste som er er å prakkes og grue seg for å jobbe pga man har for dårlig utstyr som ikke egner seg til jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere forskjellen på ei måke og ei kjærring..?

Den ene skriker og skråler og flakser og hyler og maser og roter og plager...

Den andre, det er en fugl..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da ikke no problem å bytte pære på 3bg :P er bare å ta ut lykta, sitter i en eller 2 skruer om jeg ikke husker feil ;)

Lykta sitter i 4 skruer, og 1 pr lykt krever demontering av sidedeksler i bagasjerommet, samt at den ene må man demontere en plast "skuffesekjson" der antagelig cd-veksler bl.a sitter originalt.. Dette er mildt sagt noe jævla herk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykta sitter i 4 skruer, og 1 pr lykt krever demontering av sidedeksler i bagasjerommet, samt at den ene må man demontere en plast "skuffesekjson" der antagelig cd-veksler bl.a sitter originalt.. Dette er mildt sagt noe jævla herk.

Skal jeg komme å hjelpe deg?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg komme å hjelpe deg?:)

Gjør det a :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.