#10926 Skrevet November 6, 2011 Lykta sitter i 4 skruer, og 1 pr lykt krever demontering av sidedeksler i bagasjerommet, samt at den ene må man demontere en plast "skuffesekjson" der antagelig cd-veksler bl.a sitter originalt.. Dette er mildt sagt noe jævla herk. 4 pr lykt var det kanskje ja men fortsatt ikke så vanskelig trenger ikke demontere sidedekslene da det går an å komme til via lukene som er på vær side baki der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10927 Skrevet November 6, 2011 4 pr lykt var det kanskje ja men fortsatt ikke så vanskelig trenger ikke demontere sidedekslene da det går an å komme til via lukene som er på vær side baki der Ikke på biler med veksler hvis det er venstre lykt det er snakk om. Byttet den selv på vår 3BG i høst, og det er ikke noen vanskelig jobb, det eneste er at det er jævlig irriterende om du mister en mutter, for da må du ut med hele CD-veksleren med ramme igjen. Hadde du bodd nærmere skulle jeg gladelig gjort det for deg Glenn. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10928 Skrevet November 6, 2011 4 pr lykt var det kanskje ja men fortsatt ikke så vanskelig trenger ikke demontere sidedekslene da det går an å komme til via lukene som er på vær side baki der Skal jeg fike til deg eller? Om du får til å komme til uten å demontere noe så skal du få 2 sommerdekk av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10929 Skrevet November 6, 2011 hva er det dere sitter å røyker om dere må ha ut lykta for å skifte pærer på 3BG egentlig?? ;P (ikke vondt ment men jeg har da akkurat bytta samtlige pærer uten å demontere en dritt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10930 Skrevet November 6, 2011 (endret) Skulle bytte lykter Var å hjalp han med det nå, så da er det problemet ute av verden. Men hvis du har gjort det har nok ikke du cd veksler. For braketten for den er i veien (ihvertfall med det verktøyet vi hadde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10931 Skrevet November 6, 2011 Takker og bukker for hjelp av Overmo's lyktemonteringsservice med medhjelpere! Strålende service på en søndagskveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10932 Skrevet November 6, 2011 hva er det dere sitter å røyker om dere må ha ut lykta for å skifte pærer på 3BG egentlig?? ;P (ikke vondt ment men jeg har da akkurat bytta samtlige pærer uten å demontere en dritt ) MASSE MASSE MASSE HAAAASJ! Som simen sier: om man har cd veksler, så må man demontere litt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10933 Skrevet November 7, 2011 da var første time hos naprapat unnagjort,det er noe som heter:voksne menn gråter ikke. men det var jaggu nære på,dette var noe annet en fysioterapi:p jævlig vondt var det,naprapaten spurte flere ganger om det var litt ømt,klarte ikke og svare,var som at all lufta i meg var slått ut,men kanskje det er det som skal til for og bli bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10934 Skrevet November 7, 2011 Av egen erfaring så kan jeg si at Naprapaten din helt klart er inne på noe da ja. Jeg har iallefall hatt veldig godt resultat av naprapatbehandlinger på nakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10935 Skrevet November 7, 2011 men synd at det ikke blir dekket noe,550kr betalte jeg for første gangen(45min)og de neste behandlingene koster bare 500kr gangen. så kommer nok ikke til og ta flere behandlinger i uken,tenkte på 1 gang i uken ut dette året,så får jeg og legen legge en plan på nyåret om det ikke har blitt bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10936 Skrevet November 7, 2011 Merkelig at det ikke blir dekket ja. Får behandlinger gjennom jobben vi - og det tror jeg de tjener på i lengden ved at sykefraværet holdes nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10937 Skrevet November 7, 2011 skal sjekke litt mere ang forsikringen vi har på jobben,vi har en spesiell forsikring,så vi slipper og stå i kø,så om vi trenger opperasjon og slik,så får vi det i løpet av en uke,så håper de kan dekke behandlinger også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10938 Skrevet November 7, 2011 Ingen som vil kjøpe jetta'n før snøen kommer'a? sier 43k for alt. eller, et godt bud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10939 Skrevet November 7, 2011 i mårra bli det bestillt skilt til audin å handla prøveskilt til etterkontroll over helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10940 Skrevet November 7, 2011 Prøveskilt kan være fint det Har et sett som gjelder for i morgen på S4n - så jeg gleder meg til i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10941 Skrevet November 7, 2011 Selger unna no PS3-spill jeg ikke bruker hvis noen er interessert 100/150 kr- stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10942 Skrevet November 7, 2011 Selger unna no PS3-spill jeg ikke bruker hvis noen er interessert 100/150 kr- stk Hvilke anbefaler du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10943 Skrevet November 7, 2011 Kjøper cod av deg Joakim! 70,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10944 Skrevet November 7, 2011 grett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10945 Skrevet November 7, 2011 Tom clancys hawx er kult, mod nation racers er dritkult.. hvis du liker mariokart o.l er på en måte moderne marikart, kan style biler og sånn hehe.. bad company 2 er rått å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10946 Skrevet November 7, 2011 grett Battelfiled bra? Lyst på det å, 2 for 150?:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10947 Skrevet November 7, 2011 Battlefield er bra nei det går for 100 gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10948 Skrevet November 7, 2011 Det er greit:) tar de 2 jeg:) Møte deg på torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10949 Skrevet November 7, 2011 Tar ModNation jeg Mye for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10950 Skrevet November 7, 2011 100lapp har fått bud på 100 på mw2 nå Ola men byr du 100 for det skal du få det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...