#10976 Skrevet November 9, 2011 du raymond! filma ikke du på tur ned til oslotreffet? ble det no film ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10977 Skrevet November 9, 2011 Er billig på elitefoto disse kameraene nå vertfall! Løp og kjøp folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10978 Skrevet November 9, 2011 Neh, jeg har sub som spiser den der til forrett til frokosten, men takk som byr Denne jeg har. Og selvfølgelig er det spikes og annet utstyr som matcher den, men jeg tenkte at siden du var såpass høyt oppe i bilstereoverden at du hadde litt gromt utstyr i stua også. Fin sub, men liten KAF antar jeg? (KoneAkseptFaktor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10979 Skrevet November 9, 2011 Ah, du fornorsker, jeg kaller det WAF.. Wife Acceptance Factor Ho har faktisk aldri klaga på hverken suben eller gulvstående både fronter og bakhøyttalere..! Men jeg kunne tenkt meg noe mer kompakte vertfall bakhøyttalere, men skulle gjerne hatt noen mindre fronter i fysisk størrelse også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10980 Skrevet November 10, 2011 God morgen godtfolk! 2 timer med jobb igjen nå, så er det helga :DD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10981 Skrevet November 10, 2011 God morgen ja! Eller, god natt heter det her, akkurat kommet hjem fra mitt nest siste nattskift på Raufoss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10982 Skrevet November 10, 2011 Petter eller andre innen elektriker noen som vet om stilling som hjelpearbeider? Som er nesten gratis da NAV betaler det meste. Vil ut i arbeid ingen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10983 Skrevet November 10, 2011 Vet det ikke er fredag enda, men det er lov å tjuvstarte litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10984 Skrevet November 10, 2011 Morgenklubben: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10985 Skrevet November 10, 2011 Er vell ingen som har et billig headsett med mic å selge meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10986 Skrevet November 10, 2011 Jeg tror jeg har et Koss sb-45 liggende, lite brukt også.. Skal se om jeg finner det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10987 Skrevet November 10, 2011 du raymond! filma ikke du på tur ned til oslotreffet? ble det no film ut av det? jo stemmer det, men desverre synes jeg det ble så ræva at jeg tror ikke det er så mye å jobbe med har jo kommet igang med en video fra da vi var samlet (da var ikke du med) borte ved jernbanemuseet og på trehjørningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10988 Skrevet November 10, 2011 jo stemmer det, men desverre synes jeg det ble så ræva at jeg tror ikke det er så mye å jobbe med har jo kommet igang med en video fra da vi var samlet (da var ikke du med) borte ved jernbanemuseet og på trehjørningen. Den gleder jeg meg til å se vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10989 Skrevet November 10, 2011 Den gleder jeg meg til å se vet jeg Word 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10990 Skrevet November 10, 2011 Jeg tror jeg har et Koss sb-45 liggende, lite brukt også.. Skal se om jeg finner det. hadde vært supert. Hvor mye tenker du deg for det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10991 Skrevet November 10, 2011 hadde vært supert. Hvor mye tenker du deg for det da? Kan se ut som jeg enten har kasta eller gitt det bort allerede, vet jeg hadde to sett og det ene fikk lillebroren min. Men kan hende han har fått det andre også, for finner bare SteelSeries 5Hv2 her nå vertfall.. Sorry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10992 Skrevet November 10, 2011 Går og gleder meg til Skyrim kommer i morra jeg nå Noen fler som skal anskaffe seg det eller? Høres helt sykt ut på anmeldelsene hvertfall Sto egentlig mellom Battlefield og COD, men når jeg leste anmeldelsene på Skyrim tror jeg jaggu jeg går for det isteden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10993 Skrevet November 10, 2011 Går og gleder meg til Skyrim kommer i morra jeg nå Noen fler som skal anskaffe seg det eller? Høres helt sykt ut på anmeldelsene hvertfall Sto egentlig mellom Battlefield og COD, men når jeg leste anmeldelsene på Skyrim tror jeg jaggu jeg går for det isteden! har det allerede jeg, sitter å spiller det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10994 Skrevet November 10, 2011 Kan se ut som jeg enten har kasta eller gitt det bort allerede, vet jeg hadde to sett og det ene fikk lillebroren min. Men kan hende han har fått det andre også, for finner bare SteelSeries 5Hv2 her nå vertfall.. Sorry.. lyst til å selge det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10995 Skrevet November 10, 2011 Går og gleder meg til Skyrim kommer i morra jeg nå Noen fler som skal anskaffe seg det eller? Høres helt sykt ut på anmeldelsene hvertfall Sto egentlig mellom Battlefield og COD, men når jeg leste anmeldelsene på Skyrim tror jeg jaggu jeg går for det isteden! har ikke helt sansen for disse rollespillene,men vurderer om jeg skal kjøpe cod mw3,selv om jeg egentlig har nok med trackmania og fm 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10996 Skrevet November 10, 2011 lyst til å selge det da? Uaktuelt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10997 Skrevet November 11, 2011 Tehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10998 Skrevet November 11, 2011 Hvem selger voks som er bra til bra pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10999 Skrevet November 11, 2011 P&R, Blankbil eller utlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11000 Skrevet November 11, 2011 P&R, Blankbil eller utlandet Men funker alle like bra? Eller er det noen som du tipser om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...