#11051 Skrevet November 13, 2011 Hoho: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11052 Skrevet November 13, 2011 Noen som veit om nettsider der jeg kan kjøpe Osram Night Breaker til en litt billigere penge enn i Norge? Jeg kjøpte via han her. http://myworld.ebay.co.uk/slavawpw Gikk jævla kjapt gjorde det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11053 Skrevet November 13, 2011 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11054 Skrevet November 13, 2011 Ehm, nei? Først bil. så kjem førerkortet i posten : ) jetta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11055 Skrevet November 13, 2011 Jeg kjøpte via han her.http://myworld.ebay.co.uk/slavawpw Gikk jævla kjapt gjorde det også! Skal sjekke ut duden nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11056 Skrevet November 13, 2011 (endret) Heftig shit, får 2 H7 og 2 H1 pærer til samme prisen som bare en av hver koster i Norge fra UK:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11057 Skrevet November 13, 2011 Jeg skal ha to pærer til derfra jeg også tenkte jeg, men satser nok på noe Philips BlueVision denne gangen til grøftlysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11058 Skrevet November 13, 2011 Til de prisene blir det nok slutt på å kjøpe pærer i Norge annet enn i nødstilfeller, ihvertfall. Norge er dyyyyyyrt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11059 Skrevet November 13, 2011 Jah, det jeg og fant ut. Jeg har funnet ut at ebay er tingen for ALT som ikke haster.. Til og med barberblad.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11060 Skrevet November 13, 2011 Hmm, kanskje jeg skal begynne å kjøpe barberblad der også? Mye man kan spare på bare man begynner å tenke på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11061 Skrevet November 13, 2011 Flere enn meg som fortsatt kjører på sommerdekk? Fet den rally-100'n Pål! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11062 Skrevet November 13, 2011 Jah, barberblad, julegaver, bildeler, kamera og alt mulig slags stæsj.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11063 Skrevet November 13, 2011 Kjører på sommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11064 Skrevet November 13, 2011 Flere enn meg som fortsatt kjører på sommerdekk? Fet den rally-100'n Pål! Fabian Jeg la om i dag Petter: bilen din er med i reklame, salg av Miro felger på ebay yeah http://www.ebay.com/itm/19-MIRO-111-WHEELS-AUDI-A4-VW-PASSAT-CC-AVANT-RIMS-SET-4-CAPS-INCLUDED-/390358527499?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5ae32e6e0b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11065 Skrevet November 13, 2011 Har de spurt om lov til det, da? Er det noe penger å spare på å kjøpe kamera fra Sverige? Skal ha nytt speilrefleks etter jul en gang, og hvis man kjøper et rett over grensa er det ikke noe problem å dra dit ved en feil heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11066 Skrevet November 13, 2011 Jeg vet ikke egentlig, vi kjøpte to like i sommer, ett til frøkna og ett til meg. Ett i tyskland og ett på elkjøp. Prisforskjellen var ikke så stor, men mulig sverige er snillere priset på slikt..? Aner ikke.. Men http://www.amazon.co.uk har også mye bra, blitt fan av den butikken også jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11067 Skrevet November 13, 2011 Er da rundt 1500-2000,- å spare på å kjøpe et 60D fra UK, ser jeg, og det er jo penger spart, det:) Spørs bare på hvor mye frakta blir på, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11068 Skrevet November 13, 2011 Jeg kjøpte mitt første speilrefleks fra statene, jeg sparte penger på det assa, ingen tvil. Men det er faktisk en bitteliten forskjell på kameraer solgt i statene og i europa, tror jeg.. Men ikke noe store greier, ting passer om hverandre selvfølgelig, men tror det er noe formatgreier. Men det er sikkert mulig å stille inn i firmwaren nå om dagen tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11069 Skrevet November 13, 2011 Jeg la om i dag Petter: bilen din er med i reklame, salg av Miro felger på ebay yeah http://www.ebay.com/itm/19-MIRO-111-WHEELS-AUDI-A4-VW-PASSAT-CC-AVANT-RIMS-SET-4-CAPS-INCLUDED-/390358527499?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5ae32e6e0b Haha, sjå der ja. Morro da edit: Men var vel kanskje en signatur på det bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11070 Skrevet November 14, 2011 Petter: bilen din er med i reklame, salg av Miro felger på ebay yeah http://www.ebay.com/itm/19-MIRO-111-WHEELS-AUDI-A4-VW-PASSAT-CC-AVANT-RIMS-SET-4-CAPS-INCLUDED-/390358527499?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5ae32e6e0b Har de spurt om lov til det, da? ingen som har spurt meg nei, og de felgene de selger der er jo en helt annen dimensjon også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11071 Skrevet November 14, 2011 Jeg selger Phillips pærer i hvertfall. Kjører de selv på Jettaen og er veldig fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11072 Skrevet November 14, 2011 finnes det noen anti dugg middel som virker?siderutene bak dugger noe jævlig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11073 Skrevet November 14, 2011 Nytt pollenfilter:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11074 Skrevet November 14, 2011 finnes det noen anti dugg middel som virker?siderutene bak dugger noe jævlig:p Har samme problemet, det dugger på frontvindu og alt uten at det er intimkontakt i baksetet. Har ikke pollenfilter heller. I fjor vinter kjøpte jeg sånn fuktsluker, men sikra den litt dårlig så den velta å tømte hele beholderen utover gulvet, så da var jeg like langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11075 Skrevet November 14, 2011 Nytt pollenfilter:-P om det er pollenfilteret,burde det ikke dugge endel på frontruta/siderutene foran da?selv om det blåser varmt. blir nok bedre når jeg får montert full defa pakke i morgen,men er jo ikke alle steder jeg får brukt det,greit og se ut av siderutene bak engang i blant også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...