Anbefalte innlegg

Ehm, nei? Først bil. så kjem førerkortet i posten : )

jetta? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig shit, får 2 H7 og 2 H1 pærer til samme prisen som bare en av hver koster i Norge fra UK:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha to pærer til derfra jeg også tenkte jeg, men satser nok på noe Philips BlueVision denne gangen til grøftlysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de prisene blir det nok slutt på å kjøpe pærer i Norge annet enn i nødstilfeller, ihvertfall. Norge er dyyyyyyrt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, det jeg og fant ut. Jeg har funnet ut at ebay er tingen for ALT som ikke haster.. Til og med barberblad.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal begynne å kjøpe barberblad der også? :P Mye man kan spare på bare man begynner å tenke på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn meg som fortsatt kjører på sommerdekk? :)

Fet den rally-100'n Pål!

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, barberblad, julegaver, bildeler, kamera og alt mulig slags stæsj..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de spurt om lov til det, da? :P

Er det noe penger å spare på å kjøpe kamera fra Sverige? Skal ha nytt speilrefleks etter jul en gang, og hvis man kjøper et rett over grensa er det ikke noe problem å dra dit ved en feil heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke egentlig, vi kjøpte to like i sommer, ett til frøkna og ett til meg. Ett i tyskland og ett på elkjøp. Prisforskjellen var ikke så stor, men mulig sverige er snillere priset på slikt..? Aner ikke..

Men http://www.amazon.co.uk har også mye bra, blitt fan av den butikken også jeg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da rundt 1500-2000,- å spare på å kjøpe et 60D fra UK, ser jeg, og det er jo penger spart, det:) Spørs bare på hvor mye frakta blir på, da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt første speilrefleks fra statene, jeg sparte penger på det assa, ingen tvil. Men det er faktisk en bitteliten forskjell på kameraer solgt i statene og i europa, tror jeg..

Men ikke noe store greier, ting passer om hverandre selvfølgelig, men tror det er noe formatgreier. Men det er sikkert mulig å stille inn i firmwaren nå om dagen tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de spurt om lov til det, da? :P

: eek : ingen som har spurt meg nei, og de felgene de selger der er jo en helt annen dimensjon også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selger Phillips pærer i hvertfall. Kjører de selv på Jettaen og er veldig fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det noen anti dugg middel som virker?siderutene bak dugger noe jævlig:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det noen anti dugg middel som virker?siderutene bak dugger noe jævlig:p

Har samme problemet, det dugger på frontvindu og alt uten at det er intimkontakt i baksetet. Har ikke pollenfilter heller.

I fjor vinter kjøpte jeg sånn fuktsluker, men sikra den litt dårlig så den velta å tømte hele beholderen utover gulvet, så da var jeg like langt : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt pollenfilter:-P

om det er pollenfilteret,burde det ikke dugge endel på frontruta/siderutene foran da?selv om det blåser varmt.

blir nok bedre når jeg får montert full defa pakke i morgen,men er jo ikke alle steder jeg får brukt det,greit og se ut av siderutene bak engang i blant også:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.