#11101 Skrevet November 15, 2011 må si det va bra priser Rolf! har selv samma pærer på min, å de kosta 300 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11102 Skrevet November 15, 2011 Rolf: har du h11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11103 Skrevet November 15, 2011 hmm. ja har prøvd mye rart jeg brage. Joachim eks via Møller men får aldri noe svar. sendt melding til mats bratberg,. gidder ikke å svare en gang... så da spør jeg deg. kan du hjelpe meg å kode lysene mine en dag? jeg har oppskriften, det skal skiftes på noen tall : p http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=203417 Det kan jeg Skal vi møtes et sted da kanskje? Og når passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11104 Skrevet November 15, 2011 2 som i et par. Gir deg priser på X-treme vision 100% og Bluevision Ultra. H7 X-treme = 210,- Blue-Vision = 200,- H1 X-treme = 150,- Blue-Vision = 145,- X-treme er nok de beste pærene men vil man ha mere blått lys er såklart Blue-vision veien å gå. På sistnevnte følger det også med parklyspærer med blått glass. w2w sokkel. Priser er evt uten frakt da jeg sitter med ca 5 kr fortjeneste pr pære her. Kan nevne at veil pris på X-treme H7 er 449,- sånn til sammenligning. Jeg vet ikke hva disse ligger på inni internettet ellers men lavere priser en det her skal du jobbe lenge med å få på det norske markedet i hvertfall Dette er priser jeg KUN gir til dere her inne. Pris på H3 blue vision da, Rolf? Er vel det jeg har i grøftlysa mine om jeg husker riktig.. Blir ikke fornøyd med de diode-pærene jeg har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11105 Skrevet November 15, 2011 Det kan jeg Skal vi møtes et sted da kanskje? Og når passer? Det kan vi ta når du har tid. Jeg kommer dit du vil eg skal komme. Nr 99611411 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11106 Skrevet November 15, 2011 Jeg har som sagt helt fri hele uka, så for meg passer det når som helst. Så da får du bestemme tidspunkt, så kan vi f.eks. møtes på kroa på Biri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11107 Skrevet November 15, 2011 Okei. Jeg skal hente bilen min kl 4 i dag. Passer det for deg i dag? Jeg kan komme lengre enn Biri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11108 Skrevet November 15, 2011 Jada, passer i dag, så lenge det blir etter middag (som jeg visstnok må lage denne uka, da jeg har fri:p) Hvis du gidder, kan vi jo like gjerne møtes på Statoil Strandtorget da? Send meg en melding på 48247011, så avtaler vi nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11109 Skrevet November 15, 2011 2 som i et par. Gir deg priser på X-treme vision 100% og Bluevision Ultra. H7 X-treme = 210,- Blue-Vision = 200,- H1 X-treme = 150,- Blue-Vision = 145,- X-treme er nok de beste pærene men vil man ha mere blått lys er såklart Blue-vision veien å gå. På sistnevnte følger det også med parklyspærer med blått glass. w2w sokkel. Priser er evt uten frakt da jeg sitter med ca 5 kr fortjeneste pr pære her. Kan nevne at veil pris på X-treme H7 er 449,- sånn til sammenligning. Jeg vet ikke hva disse ligger på inni internettet ellers men lavere priser en det her skal du jobbe lenge med å få på det norske markedet i hvertfall Dette er priser jeg KUN gir til dere her inne. Wow, meget bra priser dersom det er pr. par: ja : Har deg i bakhodet til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11110 Skrevet November 15, 2011 Å der kjørte bilen min avsted.... Det er hardt å selge bil .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11111 Skrevet November 15, 2011 må si det va bra priser Rolf! har selv samma pærer på min, å de kosta 300 Wow, meget bra priser dersom det er pr. par: ja : Har deg i bakhodet til neste gang! Gjør dette for å være grei ikke for å tjene penger. Må bare presisere at dette er kun til dere og ikke hvermannsen på gata Rolf: har du h11? H11 er begrenset utvalg men Phillips har 2 stk. dog en til 12V Heter Phi12362LL Lyspære 12V 55w H11 Longerlife, 110,- pr pære. Pris på H3 blue vision da, Rolf? Er vel det jeg har i grøftlysa mine om jeg husker riktig.. Blir ikke fornøyd med de diode-pærene jeg har prøvd. H3 Bluevision koster 90 pr stk. De finnes dog kun i vanlig blue vision. ikke ultra serien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11112 Skrevet November 15, 2011 Saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11113 Skrevet November 15, 2011 Da er det kodet blinklys konstant. Takk til Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11114 Skrevet November 15, 2011 DA er det endelig skilt på audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11115 Skrevet November 15, 2011 Da har man "senket" Audin:P Drar på rævva med 45 senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11116 Skrevet November 16, 2011 er det lite inntrese for Hjule bord i år? er vel 12 stykker som har meldt seg på. er på meldings fris i morgen så kom igen folkens http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2440483&posted=1#post2440483 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11117 Skrevet November 16, 2011 Kan hende jeg Dukker opp på bowlinga. Men skal ikke ha noe mat eller noe der så. Men vet ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11118 Skrevet November 16, 2011 Kan hende jeg Dukker opp på bowlinga. Men skal ikke ha noe mat eller noe der så. Men vet ikke enda Skulle ikke du være privat sjåføren min da dersom jeg "blir ferdig" litt før på julebordet med jobben min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11119 Skrevet November 16, 2011 da var det montert full defa warmup i golfen,ble faktisk endel billigere en jeg trodde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11120 Skrevet November 16, 2011 Hvor mye betalte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11121 Skrevet November 16, 2011 4500kr,og da kostet varmeelementet 1200kr(slange),+ 150kr eller noe for frostveske,så synes ikke at 3150kr for jobben var så ille(jeg hadde defa pakken fra før) når jeg monterte samme defa pakken i audien min hos teksum og co,så betalte jeg 5500kr,og da satt varmeelemenetet allerede der fra før,må ha vert en lærling som monterte det settet:p fikk pris på lakkering av front/bakfanger og skjørt også,6k,synes det var en grei pris,hadde egentlig regnet med 10k så da er det og kikke etter fangere og skjørt,tips?har vurdert jubi frontfanger,synes den er penest,og den bygger vel litt lenger ned en r32 fangeren jeg har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11122 Skrevet November 16, 2011 DAAAaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Nå har jeg stempla ut fra fabrikken på Raufoss for aller siste gang! Juhuuu!!! Så ei drøy uke ferie nå, så blir det brom brom brom.. Fiiiiii å je gleder mej!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11123 Skrevet November 16, 2011 Det var to svenske kompiser som var i den tredjes begravelse da presten snakket vakkert om han; "Ja nu har Åke åkat sitt siste åk". Da var det den ene dunket i siden på den andre kompisen og sa, hva tror du presten vil si til deg Jokke.!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11124 Skrevet November 16, 2011 DAAAaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Nå har jeg stempla ut fra fabrikken på Raufoss for aller siste gang! Juhuuu!!! Så ei drøy uke ferie nå, så blir det brom brom brom.. Fiiiiii å je gleder mej!!! hvem skal du begynne og kjøre for da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11125 Skrevet November 16, 2011 På H7 xenon, den ekstra kontakta på pæra (lik som den man plugger inn i ballasten/tenneren fra ledningsnettet med reléet), hva er denne til? Skal jeg drite i å koble til den fra pæra og bruke relé og hele pakka, eller skal jeg gi blanke i den fra det nevnte ledningsnettet og selve ledningsnettet med relé? Kit fra VVME, og det er bare fulltlys jeg skal bruke det til. Kan da neppe være meningen at man skal bruke det uten relé (da fungerer det vel ikke?), så regner med at den kontakta fra pæra er hvis man skal koble til flere pærer. Riktig? Hvis noen skjønner forklaringa, da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...