#11201 Skrevet November 19, 2011 Noen som vil ha Fredagens grovis, fritt gjengitt av meg? Ole Roger var på en aldri så liten forretningsreise i en liten by hvor han lå på et middelmådig hotell. Med pungspreng og store ambisjoner om å nappe baguetten, var det med stor iver han skrudde på TVen for å lete etter litt god, gammeldags Pay-TV. Dessverre for mannen, null Pay-TV å oppdrive på dette hotellet. Litt irritert og enda kåtere tok han seg turen ut på byen for å lete etter ei frøken som kanskje kunne utføre jobben for han mot et aldri så lite honorar. Flere timer seinere hadde han enda ikke funnet ei hore, og ei heller noen som kunne ligne på ei som tok betalt for seksuelle tjenester. Det var da Ole Roger fikk øye på denne mannen som så ut til å vite om mang en tvilsom tjeneste. Han gikk fort til mannen, og spurte pent om det var noen som kunne lette på pungtrykket hans i denne byen. Den tvilsomme mannen tenker seg om godt og lenge, hvorpå han svarer: Jo, Olga på kroa har et rykte på seg for å utføre noen seriøst bra sugejobber - ja, til og med så jodler hu samtidig som a' suger pikk - så du kan jo gå dit å høre. Ole Roger, kåtere enn noensinne, la på tur mot kroa. Inne på kroa stod det ei litt sliten, eldre dame bak disken. Han gikk bort til dama, spurte diskrét om hun kunne "lette litt på trykket" for han. Dama svarer ja, og sier at det kommer til å koste 500kr. Slettes ikke en dårlig pris for ei dame som både jodler og suger samtidig, tenkte Ole Roger, og slo til. De går inn på pauserommet, han tar frem baguetten sin og venter spent mens han setter seg på kanten av spisebordet. Selveste Olga insisterer på at lyset skulle være av under akten, noe Ole Roger ikke tenkte noe videre over ettersom han var så kåt at han hadde akseptert nesten ethvert krav for at han skulle komme i mål denne kvelden. Lyset ble slåttt av og Olga begynner med jobben sin. Det slafser, surkler og det jodles som bare det og dette kjennes meget bra ut, tenker Ole Roger - ja, faktisk bedre enn noe han noensinne har opplevd i sitt seksualliv, selv om kanskje det med jodlinga var noe rart etter hans normer. Fornøyd og glad står han der og nyter arbeidet til krodama, som jodler og arbeider med staken hans i en og samme gang. Etterhvert tar nysgjerrigheten omsider overhånd, og Ole Roger blir mer og mer nysgjerrig på hvordan dette i det hele tatt er mulig. Til slutt må han snike hånda si bortpå lysbryteren for å stilne nysgjerrigheten, og det synet han så fikk se når lyset gikk på glemmer han nok neppe med det første: Der lå nemlig glassøyet til Olga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11202 Skrevet November 19, 2011 Ikke en dritt skjer i dag, gått en tur faktisk:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11203 Skrevet November 19, 2011 Noen som husker/har hørt denne? Dette er sikkert noe Rolf har hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11204 Skrevet November 19, 2011 HHAAHA, KONGE!!!!! Jeg har faktisk singelen liggende her et eller annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11205 Skrevet November 19, 2011 Husker søskenbarnet mitt hadde singelen, og jeg digga den som bare det hver gang jeg var på besøk:p Dritkul sang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11206 Skrevet November 19, 2011 konge sang har skifta olje på audin idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11207 Skrevet November 19, 2011 Noen som husker/har hørt denne? Dette er sikkert noe Rolf har hørt. Haha. Den brakte fram minner ja. Husker jeg og Raymond satt på rommet hans og hørte på den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11208 Skrevet November 19, 2011 Da var tråden om t2'n laget=) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226349 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11209 Skrevet November 19, 2011 Da var tråden om t2'n laget=)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226349 Fin fin bil! Kjørte igjennom Lena idag, men så ikke T2`n ute på glattisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11210 Skrevet November 19, 2011 noen som skulle hatt 4 stålfelger 15" 5x100??? eller 4 stk nye sommerdekk 195(?)65-15" ?? Jææævli billig. send pm eller svar her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11211 Skrevet November 19, 2011 Hva trur folket om denne bilen? Får ikke lagt inn link fra autodb men her er autodbkoden i hvertfall:) AutoDB-kode: 1385171 Har så lyst på sånn bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11212 Skrevet November 19, 2011 Hva trur folket om denne bilen? Får ikke lagt inn link fra autodb men her er autodbkoden i hvertfall:) AutoDB-kode: 1385171 Har så lyst på sånn bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11213 Skrevet November 19, 2011 [ har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11214 Skrevet November 19, 2011 Haha. Den brakte fram minner ja. Husker jeg og Raymond satt på rommet hans og hørte på den der. Ja, tenkte meg at dette var noe i din gate:D noen som skulle hatt 4 stålfelger 15" 5x100??? eller 4 stk nye sommerdekk 195(?)65-15" ?? Jææævli billig. send pm eller svar her Må dekkene være nye? Har muligens noen kurante sommerdekk i nevnte dimensjon du kan få jævlig billig:p Har du "så lyst" på en Caddy, Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11215 Skrevet November 19, 2011 Ja, tenkte meg at dette var noe i din gate:D Må dekkene være nye? Har muligens noen kurante sommerdekk i nevnte dimensjon du kan få jævlig billig:p Les om igjen :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11216 Skrevet November 19, 2011 Har du "så lyst" på en Caddy, Ola? Ja, er ingen som er enige i det att de er råe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11217 Skrevet November 19, 2011 får kjøpe en porsche edition da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11218 Skrevet November 19, 2011 Finnes det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11219 Skrevet November 19, 2011 http://jalopnik.com/394232/vw-caddy-carrera-cup-edition-a-diesel-porsche-van http://www.autoblog.com/2008/05/30/cross-bred-caddy-volkswagen-caddy-carrera-cup-edition-2-0tdi-r/ fant ingen på finn nå,men har sett noen der,finnes harley-davidson edition også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11220 Skrevet November 19, 2011 Noe så rått:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11221 Skrevet November 19, 2011 hadde jævlig lyst på en sånn selv,men fornuften seiret denne gangen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11222 Skrevet November 19, 2011 Les om igjen :p Oi: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11223 Skrevet November 19, 2011 hadde jævlig lyst på en sånn selv,men fornuften seiret denne gangen:p Hvis bilen er bra så må det jo være mye bil for pengene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11224 Skrevet November 19, 2011 når jeg sjekket tidligere i år,så lå dem på rundt 230k mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11225 Skrevet November 19, 2011 Men du sånn bil jeg linka til eller sånn du linka til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...