Anbefalte innlegg

det var til sånn jeg linket til.

t.e. vardeberg han har vel kjøpt sånn caddy tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, de kan jeg tenke meg er dyre:)

Men må låne da, spørs åssen det er på månedslønn da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye du vil betale i måneden er opp til deg det,jeg lånte til golfen,og jeg betaler 8k i måneden,greit og bli ferdig raskest mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye du vil betale i måneden er opp til deg det,jeg lånte til golfen,og jeg betaler 8k i måneden,greit og bli ferdig raskest mulig.

Må egentlig uansett ha en deltidsjobb før jeg kan låne på noe bil trur jeg, 5000,- utbetalt i måned er ikke akkurat det villeste, går jo opp etter nyttår. Må jo ha så mange år hvis det skal gå da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 i måneden er kanskje litt lite,om man skal bruke penger på mere en lån

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 i måneden er kanskje litt lite,om man skal bruke penger på mere en lån

Jepp, trur det:) Får heller holde meg til passat`n en stund til væ:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må egentlig uansett ha en deltidsjobb før jeg kan låne på noe bil trur jeg, 5000,- utbetalt i måned er ikke akkurat det villeste, går jo opp etter nyttår. Må jo ha så mange år hvis det skal gå da

Ville venta en stund jeg ass :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville venta en stund jeg ass :P

Jeg trur det ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000,- utbetalt er ikke akkurat noe å betale lån med, og spesielt ikke når det finnes andre utgifter enn kun billån:p Du gjør nok klokt i å vente, Ola:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skulle hatt 4 stålfelger 15" 5x100??? eller 4 stk nye sommerdekk 195(?)65-15" ??

Jææævli billig. send pm eller svar her :P

hvor jævlig billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000,- utbetalt er ikke akkurat noe å betale lån med, og spesielt ikke når det finnes andre utgifter enn kun billån:p Du gjør nok klokt i å vente, Ola:)

Ja, det trur jeg også er smartest:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker/har hørt denne?

: rock : Dette er sikkert noe Rolf har hørt.

Håhå... Jeg har hele albummet :D Og det skal jeg faen meg finne igjen :) Tror jeg vet hvor jeg har det å..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor jævlig billig?

1000 for hele driten?. 2 av stålfelga har piggfrie dekk på seg. og det medfølger 4 nye hjulkapsler :P

"nye" sommerdekk btw! Kjørt med i sommer på orginal golf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

weeeeeeeeeee, råå glattttt ute :D

må jo ha ispigg på asfalt visst det skal være "weeeeeeee" nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper knapt med ispigg når det bare er 2mm med is som ligger oppå asfalten:p Skummelt glatt utpå grusveien og gårdsplassen her, så sikkert ikke lenge til før dama faller og slår seg fordervet for ente gang: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper knapt med ispigg når det bare er 2mm med is som ligger oppå asfalten:p Skummelt glatt utpå grusveien og gårdsplassen her, så sikkert ikke lenge til før dama faller og slår seg fordervet for ente gang: rolleyes

er 1000000% sikker på at det er bedre enn piggfritt/vanlig pigg nå gitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Småskummelt glatt på grusvei nå også :P

Der det var asfalt gikk det jo greit men på grusveien her var det ekstremt... Pajero'n begynte å skli ut pga motorbremsen, men når jeg fikk koblet inn 4x4'n så sklei den vertfall både foran og bak så det ikke gikk sidelengs :)

Kunne jo ikke gi gass for å lavær og skli ell fordi da kunne jeg jo bare driti i og klare svingen nederst i bakken

Men litt artig å kunne legge ut en diger Pajero i 4-hjulsladd med 125elleville dieselhingster ved gasspådrag i 4.gir da: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin fin bil! Kjørte igjennom Lena idag, men så ikke T2`n ute på glattisen :P

Takk får det=)

hehe var du på Lena ja?, ser nok ikke denne ute før sommeren kommer snikendes igjen tenker jeg=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å begynne å stemme på Lena Charlotte! Ring 829 49206 eller send en sms med tallet 6 til 26700 :) Få frøkna til finalen nå folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kjenner til denne beskjedne passaten?

98 Passat 1.8 20v

Eller kjenner noen til personen?

Kan få kjøpe min, til billigere pris!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett på BB, men skal stemme allikevel, Jo Inge: ja :

Hvilken parabol er best og billigst? Drittlei Riks-TV - få kanaler og masse penger for de få kanalene man ser på:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.