#11226 Skrevet November 19, 2011 det var til sånn jeg linket til. t.e. vardeberg han har vel kjøpt sånn caddy tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11227 Skrevet November 19, 2011 Okei, de kan jeg tenke meg er dyre:) Men må låne da, spørs åssen det er på månedslønn da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11228 Skrevet November 19, 2011 hvor mye du vil betale i måneden er opp til deg det,jeg lånte til golfen,og jeg betaler 8k i måneden,greit og bli ferdig raskest mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11229 Skrevet November 19, 2011 hvor mye du vil betale i måneden er opp til deg det,jeg lånte til golfen,og jeg betaler 8k i måneden,greit og bli ferdig raskest mulig. Må egentlig uansett ha en deltidsjobb før jeg kan låne på noe bil trur jeg, 5000,- utbetalt i måned er ikke akkurat det villeste, går jo opp etter nyttår. Må jo ha så mange år hvis det skal gå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11230 Skrevet November 19, 2011 5000 i måneden er kanskje litt lite,om man skal bruke penger på mere en lån 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11231 Skrevet November 19, 2011 5000 i måneden er kanskje litt lite,om man skal bruke penger på mere en lån Jepp, trur det:) Får heller holde meg til passat`n en stund til væ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11232 Skrevet November 19, 2011 Må egentlig uansett ha en deltidsjobb før jeg kan låne på noe bil trur jeg, 5000,- utbetalt i måned er ikke akkurat det villeste, går jo opp etter nyttår. Må jo ha så mange år hvis det skal gå da Ville venta en stund jeg ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11233 Skrevet November 19, 2011 Ville venta en stund jeg ass Jeg trur det ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11234 Skrevet November 19, 2011 5000,- utbetalt er ikke akkurat noe å betale lån med, og spesielt ikke når det finnes andre utgifter enn kun billån:p Du gjør nok klokt i å vente, Ola:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11235 Skrevet November 19, 2011 noen som skulle hatt 4 stålfelger 15" 5x100??? eller 4 stk nye sommerdekk 195(?)65-15" ?? Jææævli billig. send pm eller svar her hvor jævlig billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11236 Skrevet November 19, 2011 5000,- utbetalt er ikke akkurat noe å betale lån med, og spesielt ikke når det finnes andre utgifter enn kun billån:p Du gjør nok klokt i å vente, Ola:) Ja, det trur jeg også er smartest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11237 Skrevet November 19, 2011 Noen som husker/har hørt denne? Dette er sikkert noe Rolf har hørt. Håhå... Jeg har hele albummet Og det skal jeg faen meg finne igjen Tror jeg vet hvor jeg har det å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11238 Skrevet November 19, 2011 hvor jævlig billig? 1000 for hele driten?. 2 av stålfelga har piggfrie dekk på seg. og det medfølger 4 nye hjulkapsler "nye" sommerdekk btw! Kjørt med i sommer på orginal golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11239 Skrevet November 19, 2011 weeeeeeeeeee, råå glattttt ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11240 Skrevet November 19, 2011 weeeeeeeeeee, råå glattttt ute må jo ha ispigg på asfalt visst det skal være "weeeeeeee" nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11241 Skrevet November 19, 2011 Hjelper knapt med ispigg når det bare er 2mm med is som ligger oppå asfalten:p Skummelt glatt utpå grusveien og gårdsplassen her, så sikkert ikke lenge til før dama faller og slår seg fordervet for ente gang: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11242 Skrevet November 19, 2011 Hjelper knapt med ispigg når det bare er 2mm med is som ligger oppå asfalten:p Skummelt glatt utpå grusveien og gårdsplassen her, så sikkert ikke lenge til før dama faller og slår seg fordervet for ente gang: rolleyes er 1000000% sikker på at det er bedre enn piggfritt/vanlig pigg nå gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11243 Skrevet November 20, 2011 Hjelper knapt med ispigg når det bare er 2mm med is som ligger oppå asfalten:p Skummelt glatt utpå grusveien og gårdsplassen her, så sikkert ikke lenge til før dama faller og slår seg fordervet for ente gang: rolleyes Småskummelt glatt på grusvei nå også Der det var asfalt gikk det jo greit men på grusveien her var det ekstremt... Pajero'n begynte å skli ut pga motorbremsen, men når jeg fikk koblet inn 4x4'n så sklei den vertfall både foran og bak så det ikke gikk sidelengs Kunne jo ikke gi gass for å lavær og skli ell fordi da kunne jeg jo bare driti i og klare svingen nederst i bakken Men litt artig å kunne legge ut en diger Pajero i 4-hjulsladd med 125elleville dieselhingster ved gasspådrag i 4.gir da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11244 Skrevet November 20, 2011 Fin fin bil! Kjørte igjennom Lena idag, men så ikke T2`n ute på glattisen Takk får det=) hehe var du på Lena ja?, ser nok ikke denne ute før sommeren kommer snikendes igjen tenker jeg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11245 Skrevet November 20, 2011 Noen her som kjenner til denne beskjedne passaten? 98 Passat 1.8 20v Eller kjenner noen til personen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11246 Skrevet November 20, 2011 Jeg fant, jeg fant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11247 Skrevet November 20, 2011 Da er det bare å begynne å stemme på Lena Charlotte! Ring 829 49206 eller send en sms med tallet 6 til 26700 Få frøkna til finalen nå folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11248 Skrevet November 20, 2011 Noen her som kjenner til denne beskjedne passaten?98 Passat 1.8 20v Eller kjenner noen til personen? Kan få kjøpe min, til billigere pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11249 Skrevet November 20, 2011 Har ikke sett på BB, men skal stemme allikevel, Jo Inge: ja : Hvilken parabol er best og billigst? Drittlei Riks-TV - få kanaler og masse penger for de få kanalene man ser på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11250 Skrevet November 20, 2011 kansje ikke billigst men fått mye skryt rundt om hvertfall cd kjører vell gratis montering om dagen også trur jeg https://parabol.canaldigital.no/Utstyr/Dekodere/HD-PVR-5720-SX/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...