#11251 Skrevet November 20, 2011 Stig: vært i Sverige i dag? Møtte hvertfall en bil med like frontlykter som du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11252 Skrevet November 20, 2011 Kan få kjøpe min, til billigere pris! Nja, trenger egentlig høyere bil siden jeg ska farte rundt på anlegg over nyåret:o Men denna karen lurte på å bytte. Så jeg sitter litt i tenkeboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11253 Skrevet November 20, 2011 Nå blir'e fader ikke no drekking før julebordet Kjære Simen Grasto skulle tulle med ei venninne i går som tilfeldigvis lånte brillene av sin venninne og hadde de på hodet. Skulle dra hu bakover og holde hu igjen mens hu satt på barkrakken. Og tror du jammen ikke kvinnfolket datt i bakken. Da datt selvfølgelig brillene av hodet hennes, og i det jeg skulle hjelpe hu opp klart jeg da å tråkke på brillene. Og jada, dette endte med litt tårer og diverse for hu som eide brillene da de var veldig dyre og hu var avhengig av briller. Simen var jo selvfølgelig såpass grei at han da gikk bort til minibanken, tok ut 4 000,- og ga de til hu jeg hadde ødelagt brillene til der og da. Dyr kveld kan du si..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11254 Skrevet November 20, 2011 Nå blir'e fader ikke no drekking før julebordet Kjære Simen Grasto skulle tulle med ei venninne i går som tilfeldigvis lånte brillene av sin venninne og hadde de på hodet. Skulle dra hu bakover og holde hu igjen mens hu satt på barkrakken. Og tror du jammen ikke kvinnfolket datt i bakken. Da datt selvfølgelig brillene av hodet hennes, og i det jeg skulle hjelpe hu opp klart jeg da å tråkke på brillene. Og jada, dette endte med litt tårer og diverse for hu som eide brillene da de var veldig dyre og hu var avhengig av briller. Simen var jo selvfølgelig såpass grei at han da gikk bort til minibanken, tok ut 4 000,- og ga de til hu jeg hadde ødelagt brillene til der og da. Dyr kveld kan du si..... Du er jo snill å da;) Sent from my u8800 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11255 Skrevet November 20, 2011 Jaa, det fikk jeg også høre i går. Men allikevel sov jeg alene i natt. Hahaha. Men sov med god samvittighet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11256 Skrevet November 20, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2443453#post2443453 15" stålfelger, 195-65-15 "nye" sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11257 Skrevet November 20, 2011 Hvis dere kjenner noen som er ute etter felger så selger jeg 20'' mine for 8000 nå.. tatoveringstime nærmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11258 Skrevet November 20, 2011 Hvis dere kjenner noen som er ute etter felger så selger jeg 20'' mine for 8000 nå.. tatoveringstime nærmer seg hva slags hjul er det a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11259 Skrevet November 20, 2011 Nå blir'e fader ikke no drekking før julebordet Kjære Simen Grasto skulle tulle med ei venninne i går som tilfeldigvis lånte brillene av sin venninne og hadde de på hodet. Skulle dra hu bakover og holde hu igjen mens hu satt på barkrakken. Og tror du jammen ikke kvinnfolket datt i bakken. Da datt selvfølgelig brillene av hodet hennes, og i det jeg skulle hjelpe hu opp klart jeg da å tråkke på brillene. Og jada, dette endte med litt tårer og diverse for hu som eide brillene da de var veldig dyre og hu var avhengig av briller. Simen var jo selvfølgelig såpass grei at han da gikk bort til minibanken, tok ut 4 000,- og ga de til hu jeg hadde ødelagt brillene til der og da. Dyr kveld kan du si..... Var i omtrent samme settingen for 1mnd siden: haha : Av den grunn har jeg jobba hver helg siden. Men til helga, da blir'e nye utskeielser og ødeleggelser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11260 Skrevet November 20, 2011 http://www.blocket.se/ostergotland/Nissan_micra_RWD_extrem_36401107.htm?ca=14&w=3 Ny bil kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11261 Skrevet November 20, 2011 http://www.blocket.se/ostergotland/Nissan_micra_RWD_extrem_36401107.htm?ca=14&w=3 Ny bil kanskje? haha rått: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11262 Skrevet November 20, 2011 Ganske sikker på at jeg såg A4`n "din" på Hamar idag, Simen Grasto? Den ble vel solgt lenger nedover en stand ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11263 Skrevet November 20, 2011 Noen som vil kjøpe Audi 80 TD 1985 model? Lufter tanken ang salg, Vil ha litt nyere og quattro. Klarer ikke kjøre FWD på vinter, vant til quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11264 Skrevet November 20, 2011 Noen som vil kjøpe Audi 80 TD 1985 model? Lufter tanken ang salg, Vil ha litt nyere og quattro. Klarer ikke kjøre FWD på vinter, vant til quattro. Det hadde vært gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11265 Skrevet November 20, 2011 Da er det bare å begynne å stemme på Lena Charlotte! Ring 829 49206 eller send en sms med tallet 6 til 26700 Få frøkna til finalen nå folkens! Ga hu 2 stemmer nå akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11266 Skrevet November 20, 2011 Det hadde vært gromt! Kjøp kjøp God bil Blir galanten solgt, beholder jeg Audi'n vil jo ikke selge egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11267 Skrevet November 20, 2011 Jeg har akkuratt sendt ivegen 2 å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11268 Skrevet November 20, 2011 Jeg har akkuratt sendt ivegen 2 å Det hjalp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11269 Skrevet November 20, 2011 Jaggu:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11270 Skrevet November 20, 2011 Ganske sikker på at jeg såg A4`n "din" på Hamar idag, Simen Grasto? Den ble vel solgt lenger nedover en stand ratt? Arendal Så tviler på at det var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11271 Skrevet November 20, 2011 Stig: vært i Sverige i dag? Møtte hvertfall en bil med like frontlykter som du har Nope.. Grevlingen har stått i ro siden fredag :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11272 Skrevet November 20, 2011 Lurer på hvor kjapt "de" reparerer internetten min jeg.. Noen var så geniale å kutte ledninga på fredag ettermiddag.. Feilmeldinga ble ringt med en gang, men enda ikke sett noen reparatør vertfall.. Noen som har greie på hvor lang tid slikt bruker å ta? Litt kjett å bare ha nett på mobilen også.. Sunde sier det så fortreffelig..; "internetten går i stykker på en søndag, eller lørdag, eller fredag etter fire. Det er ingenting som ryker på en onsdag, midt i arbeidstiden med servicemann på plass.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11273 Skrevet November 20, 2011 Har en kompis som lurer på om det er mulig å konvertere en vanlig 8v til g60 uten noen store inngrep. Bare hive på pressa. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11274 Skrevet November 20, 2011 Lurer på hvor kjapt "de" reparerer internetten min jeg..Noen var så geniale å kutte ledninga på fredag ettermiddag.. Feilmeldinga ble ringt med en gang, men enda ikke sett noen reparatør vertfall.. Noen som har greie på hvor lang tid slikt bruker å ta? Litt kjett å bare ha nett på mobilen også.. Sunde sier det så fortreffelig..; "internetten går i stykker på en søndag, eller lørdag, eller fredag etter fire. Det er ingenting som ryker på en onsdag, midt i arbeidstiden med servicemann på plass.." Joda. Ryker da og. Men da er de på plass og fikser det så fort at du ikke merker at det har vært nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11275 Skrevet November 20, 2011 Har en kompis som lurer på om det er mulig å konvertere en vanlig 8v til g60 uten noen store inngrep. Bare hive på pressa. Noen som vet? Motoren tåler vel ikke det. Anna kompresjon på g60 kontra gti vett men holder jo litt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...