#11301 Skrevet November 22, 2011 Da får du virus på hjernen :0 aka nakenbilde av S.A.gikk i den fella sjæl Brenner seg fast som sveisestjerner, bare er der for alltid. . Håhåhåå.. Du likte det så, du sendte meg til og med sms med "Kan jeg få flere av de bildene? Jeg fikk en sånn knallhard en når jeg så det ene!! PLZ jeg sender tilbake ass!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11302 Skrevet November 22, 2011 Du lovte jo å ikke si det til noen daaa Har forresten det bremsevertøyet ditt, hvis du har glemt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11303 Skrevet November 22, 2011 får ikke opp nakenbilde jeg bare navn, adressen og telefon nummeret! adressen ja!!!! da er det kanskje mulighet til og TA nakenbilder av S.A da? Proooblem solved! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11304 Skrevet November 22, 2011 Du lovte jo å ikke si det til noen daaa Har forresten det bremsevertøyet ditt, hvis du har glemt det Men du la liksom litt opp til det nå da syns jeg.. Sårri.. Hah, det hadde jeg faktisk helt glemt ja! Godt det enda finnes ærlige sjeler! får ikke opp nakenbilde jeg bare navn, adressen og telefon nummeret! adressen ja!!!! da er det kanskje mulighet til og TA nakenbilder av S.A da? Proooblem solved! Haha, selvknipset er best, er det ikke? Om du spør pent kan du ha en "special guest star" også, ja med stjerna di altså.. Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11305 Skrevet November 22, 2011 skal det nesten ikke blåse ut av de midtre viftehullene i dasjbordet i golfen?selv når jeg kjører vifta på fullt,så kjenner jeg nesten ikke at det blåser luft ut av de 2 hullene med hånda over,de 2 på sidene blåser det litt ut av,sliter med og få bort dugg på rutene nå om dagen,kjører jeg med kun luft på frontruta,så båser det bra på den,og den blir duggfri,men setter jeg på auto,så blåser det ikke på frontrute,men blåser på de 2 sideventilene,men de midterste er det nesten ingen antydning på at det blåser,og da dugger det det,ser jo nesten ikke ut av siderutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11306 Skrevet November 22, 2011 Er det varmluft du savner der..? Er ikke det bare friskluftdyser de i midten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11307 Skrevet November 22, 2011 vil bare ha mere luft som blåser retning siderutene,ettersom de dugger noe jævlig,men er vel kanskje sånn det er nå på året,har ikke hatt sånn aircondition i noen biler før,så vet ikke helt hvordan det er,på audien med vanlig varmeapparat,så blåste det jo like mye av de i midten,som de på sidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11308 Skrevet November 22, 2011 Snodig at det mest manndige på dette bildet ser ut til egentlig å skulle være ei lita blondine..? Fra denne saken.. Må være kaktus under arma og ja.. på det unevnelige stedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11309 Skrevet November 22, 2011 er replica dette vel? http://www.motorsportandsparesni.com/shopexd.asp?id=4258 de selger på ebay også: http://www.ebay.co.uk/itm/19-Rotiform-style-wheels-Bronze-MK4-Golf-/230573550380?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item35af412b2c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11310 Skrevet November 22, 2011 det er nok reeeps ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11311 Skrevet November 22, 2011 regnet nesten med det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11312 Skrevet November 22, 2011 vil bare ha mere luft som blåser retning siderutene,ettersom de dugger noe jævlig,men er vel kanskje sånn det er nå på året,har ikke hatt sånn aircondition i noen biler før,så vet ikke helt hvordan det er,på audien med vanlig varmeapparat,så blåste det jo like mye av de i midten,som de på sidene Hvis de dugger noe jævlig må du uansett få ut all fukta du har i bilen skal det ha noe hensikt. Få satt bilen varmt et par dager evt med ei vifte i bilen så du får ut den fuktigheta du har. Skal ikke være sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11313 Skrevet November 22, 2011 Men så er jo de ifra rotiform også replika da. Så gjør vel forsåvidt ikkenoe om det ikke står rotiform på de (for noen gjør det sikkert det men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11314 Skrevet November 22, 2011 Men de som Rotiform lager har vel god kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11315 Skrevet November 22, 2011 Hva vet du om de der er i god eller dårlig kvalitet, da? Greit nok de har en annen pris.. Men det kan jo være fordi de ikke på død og liv skal tjene "en dullion" på hver dinero de investerer selv.. Der jeg jobba inntil nylig, der lagde vi trykkluftkoplinger som koster rundt 0,80 å lage pr stk. Stikker du på en forhandler som har rett til å selge disse delene så må du ut med 60,-!!! Så jo, det er enkelte som vil tjene mer enn andre pr investerte krone.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11316 Skrevet November 22, 2011 Så koster de sikkert over dobbelt så mye, så skulle bare mangle Er sikkert ikke laget av modellkitt uansett LM repsa holder da de, selv om de også er billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11317 Skrevet November 22, 2011 Hvis de dugger noe jævlig må du uansett få ut all fukta du har i bilen skal det ha noe hensikt. Få satt bilen varmt et par dager evt med ei vifte i bilen så du får ut den fuktigheta du har. Skal ikke være sånn. duggen blir borte på frontruten/siderutene foran etter en stund,men synes det tar så lang tid,men skal det ikke blåse noe spesielt ut av de ventilene?og spesielt de i midten,merker ikke at det blåser med hånden over,kjenner bare antydning til varme. hvor lett er det og skifte kupe/pollen filter da?husk at jeg minst har 10 tommeltotter når det gjelder og skru bil:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11318 Skrevet November 22, 2011 Hva vet du om de der er i god eller dårlig kvalitet, da? Greit nok de har en annen pris.. Men det kan jo være fordi de ikke på død og liv skal tjene "en dullion" på hver dinero de investerer selv.. Der jeg jobba inntil nylig, der lagde vi trykkluftkoplinger som koster rundt 0,80 å lage pr stk. Stikker du på en forhandler som har rett til å selge disse delene så må du ut med 60,-!!! Så jo, det er enkelte som vil tjene mer enn andre pr investerte krone.. Får somregel det man betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11319 Skrevet November 22, 2011 må planlegge litt på hva som skal gjøres og kjøpes til bilen,felger kommer nok ikke før til våren,med mindre det kommer noe som er for godt til og si nei til:p noen som vet om jubi fronten bygger litt lengre ned en r32 fangeren jeg har nå?fangeren jeg har nå må lakkeres pga flassing,men blir vel omtrent billigere og kjøpe ny fanger en og slipe fangeren helt ren for lakk. skal handle inn skjørt også,og ny bakfanger,ny eksos må jeg ha,da anlegget mitt er omtrent som sveitserost nå,er det penest med duplex eller vanlig? andre forslag jeg kan gjøre med bilen?blir ikke noe mere effekt før sommeren,får ta utseende først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11320 Skrevet November 22, 2011 Får somregel det man betaler for Jojo, men kan du lese hva jeg skriver da..? De koplingene vi lager er ikke dyre fordi det er dyrt å produsere kvalitet, de er dyre fordi noen er litt kreativ i sin bruk av kalkulator..! Blant annet er det et veldig godt sjakktrekk å kalle plastkoplinger for komposittkoplinger, for kompositt høres mye bedre ut og kan prises høyere enn plast.. Ser du tegninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11321 Skrevet November 22, 2011 duggen blir borte på frontruten/siderutene foran etter en stund,men synes det tar så lang tid,men skal det ikke blåse noe spesielt ut av de ventilene?og spesielt de i midten,merker ikke at det blåser med hånden over,kjenner bare antydning til varme. hvor lett er det og skifte kupe/pollen filter da?husk at jeg minst har 10 tommeltotter når det gjelder og skru bil:o Jeg aner ikke hvordan pollenfilteret sitter på din bil men det bør ikke være noe stort problem å bytte. Og er det mer enn 2 år sia det er byttet så vil det nok bli bedre med å bytte. At det blåser lite i de 2 i midten så mener jeg det er slik på min bil også når den står på auto. De 2 ventilene i midten kjører jeg uansett med lukket på vinteren, de hjelper jo ingenting på siderutene uansett, (eventuelt bakruta da.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11322 Skrevet November 22, 2011 tipper at filteret er mere en 2 år gammelt,er det fra innsiden av hanskerommet man kommer til filteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11323 Skrevet November 22, 2011 Her Stian: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11324 Skrevet November 22, 2011 se der ja,får prøve og rekke det der i løpet av helgen da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11325 Skrevet November 22, 2011 Byttet pollen/kupefilter i Mercen i går. Forskjellen var jævlig stor etter at jeg byttet, for å si det mildt. Den dugget mye, blåste knapt noe ut av ventilene og varmet ikke så bra som varmeapparatet burde gjøre. Nå har jeg kjørt tur-retur Liertoppen, og jeg hadde bare vifta på "steg 1", men ikke et fnugg av dugg på hele turen og det varmer mye bedre enn det gjorde før jeg byttet - før måtte jeg ha vifta på fullt og regulere hvor det skulle blåse hele tiden, men det slapp jeg nå. Det gamle filteret så forøvrig ikke ut, og det rant ned masse dritt ut av filterboksen når jeg fjernet det gamle filteret. Måtte støvsuge gulvteppet godt etter på, så det sier vel sitt. Poenget med å fortelle en 3 sider lang fortelling om kupefilter (): Det burde byttes én gang i året, nettopp for å unngå de problemene jeg hadde. Folk flest tenker ikke over at det er noe som må byttes titt og ofte, så ofte er filtrene like gamle som bilene er - noe jeg tror var tilfelle i bilen min:p En DIY til her, Stian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...