Anbefalte innlegg

får dra innom meca på fredag,så får jeg håpe det blir bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om noe steder de lager eksos til bilen?

Trenger å få laget et eksos fra at cat å ut.

Eks Svendsen eksos

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bruksbilen har je alltid bytte hvert år, men etter at 2.8'n vart pensjonert så skjer det vel annahvert år der tenkje je.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet pollen/kupefilter i Mercen i går. Forskjellen var jævlig stor etter at jeg byttet, for å si det mildt. Den dugget mye, blåste knapt noe ut av ventilene og varmet ikke så bra som varmeapparatet burde gjøre. Nå har jeg kjørt tur-retur Liertoppen, og jeg hadde bare vifta på "steg 1", men ikke et fnugg av dugg på hele turen og det varmer mye bedre enn det gjorde før jeg byttet - før måtte jeg ha vifta på fullt og regulere hvor det skulle blåse hele tiden, men det slapp jeg nå. Det gamle filteret så forøvrig ikke ut, og det rant ned masse dritt ut av filterboksen når jeg fjernet det gamle filteret. Måtte støvsuge gulvteppet godt etter på, så det sier vel sitt.

Poenget med å fortelle en 3 sider lang fortelling om kupefilter (: dum :): Det burde byttes én gang i året, nettopp for å unngå de problemene jeg hadde. Folk flest tenker ikke over at det er noe som må byttes titt og ofte, så ofte er filtrene like gamle som bilene er - noe jeg tror var tilfelle i bilen min:p

En DIY til her, Stian:)

eller faktisk oftere hvis du kjører mye. Det tetter seg ofrt av støv og dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart, men minimum en gang i året. Oftere gjør jo ingenting, men ikke noe vits å bytte hver måned heller:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å kjøre meg til Hitra i helga eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta taxi:p

Hahaha. hvis du betaler for det så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikker på det:o

tog opp til trondheim da,ellers så kommer man vel langt med 5-5,5t med bil også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tog til Tr.heim funker. Men når båten går kvarter før toget ankommer så funker det litt dårlig. Spes med kun en avgang på båten på Lørdager. Samt at kjøretida direkte er like mye som toget tar til tr.heim. Da ikke iberegna båten. Så enklere å bli kjørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja toget tar lang tid,tror jeg brukte 4-4,5t sist jeg brukte tog opp til trondheim,og da stoppet det ikke mere en et par ganger i mellom hamar-trondheim,brukte vel ikke så mye mere en 4t fra togstasjonen i trondheim og til brumunddal med bil(litt over fartsgrensen her og der):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om noe steder de lager eksos til bilen?

Trenger å få laget et eksos fra at cat å ut.

Eks Svendsen eksos

noen steder her i nærheten jeg tenkte pååå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å kjøre meg til Hitra i helga eller? ;)

Hente bil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen steder her i nærheten jeg tenkte pååå

fleste verksteder kan sikkert bygge eksos til deg,men blir nok billigst hos svendsen eksos om du skal ha custom bygget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hente bil? :)

Tenkte det ja. Men når offentlig transport viser seg å være vanskelig og selger ikke vil møte meg så blir det ikke noe lettere. Hadde jeg hatt be lappen så hadde det løst seg selv. Men det har jeg da altså ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det ja. Men når offentlig transport viser seg å være vanskelig og selger ikke vil møte meg så blir det ikke noe lettere. Hadde jeg hatt be lappen så hadde det løst seg selv. Men det har jeg da altså ikke.

Det har jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er kjørbar med skilt?hvis den er det,så burde det vel ikke bydd på så mye problemer og møtt deg på togstasjonen,når jeg kjøpte audi 90q jeg hadde,så fikk jeg selger til og møte meg på togstasjonen,skal man selge bil,så bør man gjøre det lettest mulig for kjøper(innen rimelighetens grenser)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lavprisekspressen, da? Må da gidde å møte deg et eller annet sted han som skal selge bilen, ellers er han lite seriør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt frihelg og ingen planer jeg. Men vet ikke helt om roadtrip til hitra høres så fristende ut heller :-P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt si at 55w xenon ekstralys lyser noe helt hinnsides :D

Deiligt og kjøre i mørket nå, og selv om det ikke akkurat er veldig pent ble det ikke så værst ^^

MEN.. lyktene var såppas digre at får ikke opp panser -.-

Må få maskinert et par ekstra brakketter så kan vippe fram lyktene når skal ha opp pansret >.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg :D

Så du er klar for tur til helga altså? :P

bilen er kjørbar med skilt?hvis den er det,så burde det vel ikke bydd på så mye problemer og møtt deg på togstasjonen,når jeg kjøpte audi 90q jeg hadde,så fikk jeg selger til og møte meg på togstasjonen,skal man selge bil,så bør man gjøre det lettest mulig for kjøper(innen rimelighetens grenser)

Bilen er kjørbar på prøveskilt. Men bilen står 2,5 time kjøring fra Tr.heim i tilfelle man tar toget dit. Det enkleste er å kjøre opp dit og hente bilen. Men det er ikke alltid like lett det heller.

Lavprisekspressen, da? Må da gidde å møte deg et eller annet sted han som skal selge bilen, ellers er han lite seriør.

Den har enda verre avgangstider og hjelper meg egentlig ikke stort.

Åsen bil da? :)

En golf 3 gti godkjent ombygd til vr6. Går for 5 lapper ;) Så det burde forsåvidt være verdt turen uansett. Såklart litt som må gjøres med den vil jeg tro men til den prisen kan man selge i deler og tjene inn igjen.

Har forsåvidt frihelg og ingen planer jeg. Men vet ikke helt om roadtrip til hitra høres så fristende ut heller :-P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hehe, forståelig det. Blir jo 11-12 timer tur retur bare i kjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du er klar for tur til helga altså? :P

Bilen er kjørbar på prøveskilt. Men bilen står 2,5 time kjøring fra Tr.heim i tilfelle man tar toget dit. Det enkleste er å kjøre opp dit og hente bilen. Men det er ikke alltid like lett det heller.

Den har enda verre avgangstider og hjelper meg egentlig ikke stort.

En golf 3 gti godkjent ombygd til vr6. Går for 5 lapper ;) Så det burde forsåvidt være verdt turen uansett. Såklart litt som må gjøres med den vil jeg tro men til den prisen kan man selge i deler og tjene inn igjen.

Hehe, forståelig det. Blir jo 11-12 timer tur retur bare i kjøring.

Ja, er nok verdt turen i seg selv som du sier. Er opptatt i helga, hvis ikke er roadtrip gøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fleste verksteder kan sikkert bygge eksos til deg,men blir nok billigst hos svendsen eksos om du skal ha custom bygget

Nærmeste Svendsen eksos er Oslo da så. Langt :/

Har vurdert å kjøpe muffler, lyddempere fra magnaflow og resonator og deretter bygge ut i fra det.

Men må se litt mere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste Svendsen eksos er Oslo da så. Langt :/

Har vurdert å kjøpe muffler, lyddempere fra magnaflow og resonator og deretter bygge ut i fra det.

Men må se litt mere

Husker ikke i farten hva det heter, men det er et firma på midtstranda som bygger eksos :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.