#11351 Skrevet November 23, 2011 Nærmeste Svendsen eksos er Oslo da så. Langt Har vurdert å kjøpe muffler, lyddempere fra magnaflow og resonator og deretter bygge ut i fra det. Men må se litt mere Hva med flisundet da? Koster litt extra men du får jo det du betaler for. Å svendsen eksos er ikke akkurat bra for å være helt ærlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11352 Skrevet November 23, 2011 hmmm,hvordan hadde disse passet på golfen da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226173 eller passer chrome felger dårlig på rød bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11353 Skrevet November 23, 2011 hmmm,hvordan hadde disse passet på golfen da?http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226173 eller passer chrome felger dårlig på rød bil? Feite felger men chrome er ikke min sak samme hvilen farge bilen har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11354 Skrevet November 23, 2011 er redd for at chrome ikke passer på rød bil,for selve felgene er grisefeite:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11355 Skrevet November 23, 2011 er redd for at chrome ikke passer på rød bil,for selve felgene er grisefeite:) Skal være ganske enig me deg i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11356 Skrevet November 23, 2011 De er høyglanspolerte, ikke chrome:p Høyglanspolering ser mye bedre ut enn billig chrome. Bare å lakkere senteret, så slipper du å ha helpolerte felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11357 Skrevet November 23, 2011 Tror det hadde blitt rått jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11358 Skrevet November 23, 2011 Ja, noen felger kan faktisk se bra ut i helpolert, og disse er slettes ikke stygge:) Rød Vento med helpolerte TH-lines: Edit: En Golf med TH-lines: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11359 Skrevet November 23, 2011 liker felgene men er usikker på om fargen passer til rødt,hadde bilen vert svart så,da hadde de passet bra,kunne ha tenkt meg OZ Opera EVO felgene de selger hos parts & retards også,vanskelig dette:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11360 Skrevet November 23, 2011 Det er jo bare å lakkere senteret, det. Sprøyte koster ingenting på Biltema, lakk er heller ikke dyrt for nok til 4stk. senter og kompressor får man lånt/har selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11361 Skrevet November 23, 2011 skulle jeg ha kjøpt sånne felger,så skulle jeg nok ikke ha lakkert dem selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11362 Skrevet November 23, 2011 Å? Får det minst like bra selv, bare til en litt mindre pris. RSene jeg lakkerte: Og Rennsportene: Forutenom noen små støvkorn ble resultatet upåklagelig, og Rennsportene er jo attpåtil mer sjeldne felger enn Lorinser-felgene, så det argumentet holder ikke mye vann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11363 Skrevet November 23, 2011 schmidt felgene kunne jeg ha tenkt meg,men i 18" så koster de 730€ stk,da er vi oppe i minst 35k med dekk:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11364 Skrevet November 23, 2011 Nytt, ja. Du må lete etter brukte fra utlandet, da kommer du billig ut av det, og ofte får man med dekk i samme slengen. Men det er som kara selv sier det (ihvertfall etter hva jeg har hørt og sett): Det koster å væra kar: smil : Dekk kjøper du i verste fall fra Dekkonline, så legger du de om på Dekklåven, så har du spart masse penger der også. Sett at Dekklåven klarer å balansere de ordentlig, noe de ikke gjorde hos meg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11365 Skrevet November 23, 2011 hender seg at jeg sjekker siden her en gang i blandt: http://www.vrwheels.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11366 Skrevet November 23, 2011 Må det være 18"? Ligger noen 17" til salgs her for en fin pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11367 Skrevet November 23, 2011 Stian jeg bare sa min personelige mening angående felgene. jeg har heller aldrig vært no tilhenger av lorinzer felger.. samma hvor sjeldne å fanzy de er Det kan så klart funke. gjør det ikke det så lakk senteret i en farge som går bedre med rødt. Å høyglanspolerte er jo så klart no annet chrome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11368 Skrevet November 23, 2011 har det ikke noe spesielt travelt med og skaffe nye felger,så det dukker nok opp flere felger. får se om jeg bestiller ny eksos,eller styling til helgen,bremser skulle jeg ha hatt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11369 Skrevet November 23, 2011 Jeg er sulten, men hva kan jeg spise som er kjapt og godt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11370 Skrevet November 23, 2011 Jeg er sulten, men hva kan jeg spise som er kjapt og godt? Fjordland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11371 Skrevet November 23, 2011 Vi har igjen litt rester av kylling-wok.. Det var ånkli snadder! Så kom kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11372 Skrevet November 23, 2011 babb:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11373 Skrevet November 23, 2011 Kebab spiser jeg flere ganger i uka, og må jo dra enten til Hamar eller Oslo for å få en real bab:) Vi har igjen litt rester av kylling-wok.. Det var ånkli snadder! Så kom kom Det er nesten så jeg kaster meg i bilen, Stig Arne! Hadde det ikke vært for at jeg var så hinsides sulten at jeg må ha mat helst nå, skulle jeg ha gjort det:p Fjordland Neeeh:o Jeg er så lei av å tenke på hva vi skal ha til mat, og forsåvidt lei det lille vi pleier å ha, så det er ikke lett lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11374 Skrevet November 23, 2011 Matprat.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11375 Skrevet November 23, 2011 i dag ønsker jeg meg 6 rette ink lykketall på vikinglottoen,og ikke faen om den skal deles med andre: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...