Anbefalte innlegg

Matprat.no ;)

Tråler innom der daglig, men finner sjeldent noe som frister. Og det som frister, det har for mange rare ingredienser, så da bruker man 2 timer på å finne alt man trenger på butikken: dum :

Tror det sannelig blir grøt, jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke lett å finne på mat nei.. skriv midagsliste. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kebab spiser jeg flere ganger i uka, og må jo dra enten til Hamar eller Oslo for å få en real bab:)

Det er nesten så jeg kaster meg i bilen, Stig Arne! Hadde det ikke vært for at jeg var så hinsides sulten at jeg må ha mat helst nå, skulle jeg ha gjort det:p

Neeeh:o

Jeg er så lei av å tenke på hva vi skal ha til mat, og forsåvidt lei det lille vi pleier å ha, så det er ikke lett lenger.

Hva pleier du å ha da? Mulig jeg eter noe fast som ikke dere spiser vettu? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har vi pita-pizza her. Pita i bånn og noe kjøttdeig og diverse oppå :) Fint med rester :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sulten, men hva kan jeg spise som er kjapt og godt? :o

Kjøp pitabrød. Helstekt kylling og pestomarinade. Riv opp kylling i strimler. Bland med marinaden. Fordel utover pitabrød og dekk med et tynt lag ost. Stek i ovnen og voila genial god minipizza.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pleier du å ha da? Mulig jeg eter noe fast som ikke dere spiser vettu? :)

Tja, pleier å ha strimlet svinekjøtt med søt-sur saus, ris og varme baguetter med smør, kyllinggryte med ris og salat, lapskaus, hjemmelaget pizza, "hjemmelaget" kebab (får kjøpt kebabkjøtt i butikken som ihvertfall vi synes smaker godt), kjøttkaker i lefse (Toten Kjøtt kjøttkaker) med grov sennep, grøt, fersksuppe med rundstykker osv, osv. Egentlig ganske kjedelige i matveien vi, og derfor det er vanskelig å finne på noe også:o

Middagsliste har vi hatt i et par år, men dabbet av litt de siste månedene, dessverre:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, pleier å ha strimlet svinekjøtt med søt-sur saus, ris og varme baguetter med smør, kyllinggryte med ris og salat, lapskaus, hjemmelaget pizza, "hjemmelaget" kebab (får kjøpt kebabkjøtt i butikken som ihvertfall vi synes smaker godt), kjøttkaker i lefse (Toten Kjøtt kjøttkaker) med grov sennep, grøt, fersksuppe med rundstykker osv, osv. Egentlig ganske kjedelige i matveien vi, og derfor det er vanskelig å finne på noe også:o

Middagsliste har vi hatt i et par år, men dabbet av litt de siste månedene, dessverre:p

syns det meste der hørtes digg ut! :D så kebabkjøtte du får kjøpt smaker bra altså ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ihvertfall for oss som liker "pepperkakekebab" og ikke sånn heslig annet kjøtt:p Jeg pleier å ha på mais, søt chill saus (et spesielt merke, men husker ikke hvilket), mais, ost, paprika og litt selskapsdressing. Schmaker godt! Ihvertfall til å være så enkelt, selv om en real ekte kebab selvfølgelig smaker bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes å det var mye dig der.. Er ikke så mye mere varjasjon her eller.. men prøver å spise poteter av å til.. ellers går det mye i kylling med ris å div tilbehør.. å div kjøttdeig retter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, mat er neimen ikke lett. Var mye bedre å bo hjemme hos Mamma, sånn sett:p

Er ihvertfall mett og god av grøten nå, så da er det bare å vente til neste gang man skal ha mat, for da er helvete i gang igjen: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, spiser det jeg har lyst på jeg. I dag blir det lasagne med kylling og karbonadekjøttdeig. Ellers har jeg veldig lett for å dele opp kyllingfilet, steke det og koke ris ved siden av. Til slutt blander jeg alt sammen med kastanjer, bambusskudd og annet div. grønnsaker og blander det med kikkoman og krydrer med diverse. Utroooolig godt og lett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er mer eksotisk enn oss ihvertfall: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er høydare her hjemme er Kylling i pita. Kjøper kyllingfileeter og skjærer opp i biter. stekes i panne og krydres med fajita krydder. Sleng noen pita i ovnen og så kan man fylle alt man vil oppi. Vi bruker salat, rødløk, ost, tomat, agurk, mais, rømme, tabasco, ++ Her stopper kun fantasien deg for hva man ønsker å putte oppi. Utrolig godt og ikke minst rimelig sundt. Spes hvis man kjøper grove pitabrød og ikke overdriver ost og rømme porsjonene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er mer eksotisk enn oss ihvertfall: smil :

Eksotisk og eksotisk du ;p Bare bruke det jeg har jeg.

Da står middagen for kanskje 2-3 dager fremover i ovnen. Lasagne med 800gram kjøtt + alt for mye ost pluss litt creme fraiche :D omnomnom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haff. Nå har jo han apekatten i nord finni ut at jeg MÅ hente bilen på henger da den ikke har blitt kjørt på to år og han ikke vil ta ansvar. Noen med be og trekkvogn som har lyst på tur i helga? :P Jeg stiller med drivstoff og alt anna på veien ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det helga! Takk for det :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har trekkvogn, tralle og BE men er opptatt desverre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha tatt opp et billån i nær fremtid, hvilke bank burde jeg ha valgt? Altså, hvem er billigst på et lån på ca 240-250 000,-?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha tatt opp et billån i nær fremtid, hvilke bank burde jeg ha valgt? Altså, hvem er billigst på et lån på ca 240-250 000,-?

Som regel forhandlern der du kjøper bilen. Jeg fikk best lån hos møller finans

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv hatt mine lån hos Møller Finans de siste årene. Eneste plassen jeg noensinne har fått bedre rente for at de ønsker å ha meg som kunde :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel forhandlern der du kjøper bilen. Jeg fikk best lån hos møller finans

Nå er det import jeg driver å tenker på isåfall, for "den" bilen jeg vil ha finner jeg neppe i Norge med det første:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.