#11401 Skrevet November 24, 2011 og den bilen er hva Mads ? Det er jo det jeg har drømt om i et par måneder nå: MK5 GTi, 2-dørs (selvfølgelig:D), stoff (selvfølgelig:D), DSG og xenon: ja : Ikke noe spesielt, men må si det klør mer og mer i fingrene. Må bare tenke over om jeg skal være så vågal eller ikke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11402 Skrevet November 24, 2011 Hørtes IKKE feil ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11403 Skrevet November 24, 2011 Neida. Ihvertfall noe i en helt annen liga enn hva jeg har hatt før:) Men shadowblue eller candyweiss, da? Sølvgrå er ihvertfall ikke aktuelt isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11404 Skrevet November 24, 2011 heelt klart shadowblue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11405 Skrevet November 24, 2011 shadowblue, uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11406 Skrevet November 24, 2011 Heller til og med mest mot det selv også, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker sånne blåfarger, men det er noe med en GTi med shadowblue som jeg liker:) Men er det sånn at ikke alle GTi ble levert med denne underdelen på bakfangeren?: At man har den linja som bryter midt på der. Ser ikke ut som om denne har det, nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11407 Skrevet November 24, 2011 Nei, ser vel forsåvidt at den har den linja her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11408 Skrevet November 24, 2011 ååå , trodde jeg aldri skulle si dette , men jeg gleder meg til mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11409 Skrevet November 24, 2011 Jeg gleder meg til i morra, ikke fordi det er helg, men fordi jeg skal jobbe:p Har vært et par dager uten kjøring nå, og det er kjeeeedelig! Hva skjer på Mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11410 Skrevet November 24, 2011 Gleder meg jo seff til helga ( som alltids ) men sjelden eller aldri jeg gleder meg til mandag. Men da kommer det en pakke i posten, eller for å rette meg selv, en pall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11411 Skrevet November 24, 2011 Paller er da aldri morsomt? Har en pall i jobbilen nå, og den er det masse lefse på - ikke akkurat så spennende: klø : Eller er det noe annet enn lefse du får? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11412 Skrevet November 24, 2011 Ny front??? Weeeee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11413 Skrevet November 24, 2011 De lefsene kan du ha for deg selv, jeg får nok noe som er "litt" mer interresant. Polk Audio LSI 15 : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11414 Skrevet November 24, 2011 For meg så er lefser like interessant: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11415 Skrevet November 24, 2011 Åssen er det med leasing av bil? Tenker på ny bil ja:) i forhold til lån:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11416 Skrevet November 24, 2011 Aner ikke, men later til at Skandiabanken er de som kan gi best lån, ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11417 Skrevet November 24, 2011 De lefsene kan du ha for deg selv, jeg får nok noe som er "litt" mer interresant. Polk Audio LSI 15 : rock : Grisen! Det har jeg sikler på siden jeg jobbet hos Geir Simen! For en lyd! Herlig hjemmekino anlegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11418 Skrevet November 25, 2011 frontfangeren på golfen flasser litt her og der,om den skal lakkeres opp igjen,må hele fangeren slipes ned til plasten da?eller er det nok og slipe den helt ned der den flasser,og bare matte ned der den er bra? skal bestille bakfanger/skjørt i helga,men om hele fangeren må slipes helt ned til plasten,så blir det vel nesten billigere og kjøpe ny fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11419 Skrevet November 25, 2011 spørs hva som flasser det. Er det all lakken eller kun klarlakk? ny fanger må uansett lakkes den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11420 Skrevet November 25, 2011 lakken flasser,vet at ny fanger må lakkeres,men om hele gamle fangeren må slipes helt ned til plasten,så blir det ikke så mye dyrere og kjøpe ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11421 Skrevet November 25, 2011 tja, en ny fanger må jo klargjøres før lakk den og. Men slipper lakken kun ett sted så må ikke hele fangern nødvendigvis slipes ned. men det ser man jo ikke før man evt begynner å slipe heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11422 Skrevet November 25, 2011 skal ta noen bilder i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11423 Skrevet November 25, 2011 En mann kommer hjem fra Kondomeriet etter å ha kjøpt kondomer i alle mulige smaksvarianter. I senga om kvelden sier han: - Nå skal du få ta deg en tur ned dit, og se om du klarer å gjette riktig. Hun dukker innunder dyna, og etter litt romstering kommer hun fram igjen og sier: - Ost og eddik? - Ikke så fort, sier han irritert, - la meg nå få ta på en først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11424 Skrevet November 25, 2011 Noen som vil kjøpe H4-3 Bi-Xenon kit? Kjøpt fra VVME, helt nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11425 Skrevet November 26, 2011 ingen flere som vil være med på juleborde? ta gjere med deres bedre halvdel. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223620 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...