Anbefalte innlegg

I dag har je fått på en coupefanger som je har anskaffe tell vinterbruk.. :evil:

Såååå NÅ kan det snart kåmmå litt snø syns je!

Ta deg en tur til Lom, her har det kommet 20-30 cm ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir en drøy kjøretur bare førr å hærje litt.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menne, trenger en logisk forklaring på dette:

-Jeg har en trådløs rigeklokke hjemme her.. Den har, og har alltid hatt "ding-dong-ding-ding" lyd når noen ringer på. MEN, helt ute av det blå.. Ingen folk værken inne eller ute...sitter å ser på tv alene.. så begynner den faens ringeklokka å spille en melodi???: klø : Dette har skjedd flere ganger.. Er ingen bryter eller noe på ringeklokke dingsen for skifting av ringelyder.. Hmmm..

Jeg går ut på trappa selvfølgelig men ingen folk.. Jeg tester ringeklokka.... "ding-dong-ding-ding"

De fleste slike trådløs klokker er laget slik at du kan ha flere sendere på forskjellige dører. Og da må du nødvendigvis ha forskjellige lyder. Mottakeren mottar noe støy som den oppfatter som en annen knapp og dermed lager den lyden. Det er gjerne slik at rimeligere systemer har dårligere beskyttelse mot slik støy, og dermed kommer med falsk alarm....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet nedigjen fra Sjusjøen nå,, der snødde det:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CHICKEN TANDOORIIIII! Og hvitløksbrød :D Bare å sette i gang med laginga!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CHICKEN TANDOORIIIII! Og hvitløksbrød :D Bare å sette i gang med laginga!

Faen nå ble jeg sulten å

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har spist indrefilet og hasselbakte poteter :D Så i dag er altså kjærriga ikke på jobb :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firstprice "Cola"? : grønn :

Den er jo bare helt rå go da :) Har drikki den så mye nå at vanlig cola smaker nesten litt "rart":p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo bare helt rå go da :) Har drikki den så mye nå at vanlig cola smaker nesten litt "rart":p

Jesus... Har til gode å smake en "Cola" som smaker bedre eller like bra som Cola:P

Jeg tok ei vanlig Colaflaske her i stad, og den smakte rart. Synes det er mye dårlig Cola om dagen, sånn helt seriøst: eek : Tam og feil smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glass cola eller boks som er iskald! Det er det beste:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... sammen med en skvett rom. Capt´n Morgan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

First Price Cola er rimelig lik Pepsi Max syns je. En nødløsning. Cola skar helst nytes ta glassflaske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har greie på feriepengegrunnlag når man er sjukmeldt?

har vert sjukmeldt siden begynelsen av juni,så blir vel dårlig med feriepenger på meg.

jeg får selvsagt feriepenger fra januar,til jeg ble sjukmeldt.

er det sånn at jobben dekker feriepenger de 2 første månedene når jeg er sjukmeldt,og nav de neste 48 dagene,og resten av sjukmeldingen så blir det ikke overført til feriepengegrunnlaget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har greie på feriepengegrunnlag når man er sjukmeldt?

har vert sjukmeldt siden begynelsen av juni,så blir vel dårlig med feriepenger på meg.

jeg får selvsagt feriepenger fra januar,til jeg ble sjukmeldt.

er det sånn at jobben dekker feriepenger de 2 første månedene når jeg er sjukmeldt,og nav de neste 48 dagene,og resten av sjukmeldingen så blir det ikke overført til feriepengegrunnlaget?

Kjapt google søk ga meg dette

http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Sykmelding+og+sykepenger/Om+sykmelding/Feriepenger.1073747766.cms

Sykepenger

Har du mottatt sykepenger fra folketrygden, vil du i slutten av mai året etter motta feriepenger av sykepengene. Det ytes likevel bare feriepenger for de første 48 sykepengedagene i opptjeningsåret.

Feriepengene utgjør 10,2 prosent av de sykepengene som gir rett til feriepenger. For arbeidstakere som har fylt 59 år i opptjeningsåret, forhøyes prosentsatsen til 12,5.

Dersom stønadsperioden går fra et kalenderår og over i neste, for eksempel fra 2010 til 2011, vil feriepenger opptjent i 2011 bli utbetalt først i 2012.

Det kan altså utbetales feriepenger for 48 sykepengedager i opptjeningsåret 2010 og for nye 48 dager i opptjeningsåret 2011.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jesus... Har til gode å smake en "Cola" som smaker bedre eller like bra som Cola:P

Jeg tok ei vanlig Colaflaske her i stad, og den smakte rart. Synes det er mye dårlig Cola om dagen, sånn helt seriøst: eek : Tam og feil smak.

Denne støtter jeg opp Mads.. Har også opplevd dette et par ganger.. Ofte veldig tam ihvertfall.

Ja det er jeg enig i :) Dette blir helt andre dimensjoner en lunken 1,5l cola med lite futt i ;)

First Price Cola er rimelig lik Pepsi Max syns je. En nødløsning. Cola skar helst nytes ta glassflaske.

Neij fysj agitt.. Pepsi Max er æsj!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor!? :P

OVER ALT :P Når en svart A4 b7 med US lights hilser neste gang kan du hilse tilbake ! :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne støtter jeg opp Mads.. Har også opplevd dette et par ganger.. Ofte veldig tam ihvertfall.

Ja, fy. Nesten så det frister å sende en mail til Coca Cola for å klage:p

Du har snø, du har herjebil, og enda ser jeg at du er pålogget på forumet? : eek :

På Skreia er det så godt som sommer enda:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.