#11526 Skrevet Desember 2, 2011 Hehe, når jeg snudde og kjørte i retning Gjøvik igjen så fikk jeg jo fin utsikt vertfall, så Helgøya og greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11527 Skrevet Desember 2, 2011 Skal være enig med deg der, det er bedre å se på Helgøya enn Skreia:p Men Lena derimot: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11528 Skrevet Desember 2, 2011 Jeg liker Linda best.. Deilig med helg! Men nå har jo ho dratt på jobb, får håpe jeg holder meg våken til ho kommer hjem fra jobb i kveld.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11529 Skrevet Desember 2, 2011 Finally!! for de av dere som har ventet på video fra div filming fra sensommer og høsten. Uploading new video on YouTube as we speak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11530 Skrevet Desember 2, 2011 Looking forward to it, Raymond! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11531 Skrevet Desember 2, 2011 Jeg gleder meg, men er bilen min med? Husker sannelig ikke om jeg har vært i nærheten når du har filmet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11532 Skrevet Desember 2, 2011 ferdig opplasta snart eller?! post linken her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11533 Skrevet Desember 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11534 Skrevet Desember 2, 2011 Utrolig fet video Bra stall fra Mjøsa lokallag og mange flere er det Greds til rayray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11535 Skrevet Desember 2, 2011 Rå video ja --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.848499,11.203398 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11536 Skrevet Desember 3, 2011 Aha, trodde det kanskje var noe i fra Tour De Mjøsa og sånn, jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11537 Skrevet Desember 3, 2011 nei bare i fra turen ned til oslo treffet (som du ikke kunne være med på i siste liten) og en photo/video shoot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11538 Skrevet Desember 3, 2011 Ja, veit da fanden hva som dukket opp da, jeg:p Eller om jeg rett og slett ikke gadd: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11539 Skrevet Desember 3, 2011 du skulle polere ferdig en bil var det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11540 Skrevet Desember 3, 2011 Ja, mulig:p Men nå tror jeg sannelig senga kaller her i huset. Trøtt som en dupp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11541 Skrevet Desember 3, 2011 her også er egentlig ganske våken da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11542 Skrevet Desember 3, 2011 fin måte og starte dagen på. siitter og glede meg til øl dram og pizza senere i kveld på juleborde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11543 Skrevet Desember 3, 2011 Utrolig fet video Bra stall fra Mjøsa lokallag og mange flere er det Greds til rayray Rå video ja Takker og bukker, hyggelig. Selv om det ikke akkurat er noe Wagenwerks skills enda så er det da en liten smake bit. En stand må en jo bare begynne. Aha, trodde det kanskje var noe i fra Tour De Mjøsa og sånn, jeg:p Nei desverre ikke fått filmet så mye i forbindelse med de treffene, men neste år så blir det tid til det. Da jeg slipper å servere kaffe og burgere til sultne folk hhehe Looking forward to it, Raymond! Ka tycks? Jeg gleder meg, men er bilen min med? Husker sannelig ikke om jeg har vært i nærheten når du har filmet:p Nei desverre så har ikke du vært så mye blandt oss når jeg har drevet med denne små filminga. Men for all del, det kommer en dag senere også ___________________________________________________________________ Litt vanskelig å filme så mange biler så i denne video´n blir det mye klipping og redigering. Kommer nok til å prøve å filme mer en og en bil, få med litt detaljer og litt slikt. Moro å filme litt synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11544 Skrevet Desember 3, 2011 Nice film Raymond Må slenge den ut i mediaforumet og da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11545 Skrevet Desember 3, 2011 Nice film Raymond Må slenge den ut i mediaforumet og da? Takker og bukker. Tenkte akk på det å lage en tråd og legge ut video´r jeg lager , så det kommer Har du en slik tråd eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11546 Skrevet Desember 3, 2011 Nei Har ikke noe samletråd, bare enkelt tråder. Regner med jeg lager en for 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11547 Skrevet Desember 3, 2011 Videoen var knall den Raymond! Likte musikken og komposisjonen godt også, så dette lover godt for fortsettelsen. Keep'em komin'! Hvilket redigeringsprogram bruker du forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11548 Skrevet Desember 3, 2011 (endret) Det er bare å fortsette med filmingen i 2012, Raymond, så ser du fort at Wagenverks-standarden ikke er langt unna:) Mulig jeg prøver meg litt selv også, for har planer om nytt kamera til neste år. Vil du selge ditt, Haavard? Du hadde vel 60D? Edit: Må jo legge til at filmen var bra, så ikke misforstå meg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11549 Skrevet Desember 3, 2011 Råtøff video Raymond Synes redigeringen var knall også Tar gjerne imot klipp av min på råvideo når jeg kjørte forbi dere under filmingen borte ved trehjørningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11550 Skrevet Desember 3, 2011 da har man begynt med litt cider så blir det og dra til Anders nå snart så bowlinga etter på. skål folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...