#11576 Skrevet Desember 4, 2011 Men du Egil - er du like god til å bowle når du er edru også ? Du var jo desidert best da vet itte. er aldrig edru på bowlina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11577 Skrevet Desember 4, 2011 Kebab til frokost!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11578 Skrevet Desember 4, 2011 Jaja, da bærer det snart på enda et julebord ! I dag blir det nok litt mer rolig enn i går Tross alt jobb kl. 08.00 i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11579 Skrevet Desember 4, 2011 Skal nok ikke selge mitt nei Såvidt starta å lage film jo.. hehe Bah:p Kjøpt det i Norge eller i det store utland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11580 Skrevet Desember 4, 2011 kjøpte det på ebay ifra kina. Heter Kiss X5 i kina, og er det samme som Canon 600D her til lands.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11581 Skrevet Desember 4, 2011 kjøpte det på ebay ifra kina. Heter Kiss X5 i kina, og er det samme som Canon 600D her til lands.. Norske menyer og alt er som et kamera i fra norsk forhandler? Edit: 600D du har, ja. Er 60D jeg vil ha. Veit du hva det heter i Kina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11582 Skrevet Desember 4, 2011 Engelske menyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11583 Skrevet Desember 4, 2011 Har du svar på editen min også? Og er det eventuelt mulig å få norske menyer på et vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11584 Skrevet Desember 4, 2011 hehe, jeg veit ikke helt hva 60D heter i utlandet, men tror den faktisk heter 60D. Ikke prøvd så mye på å få norske menyer jeg, er sikkert en mulighet for det. Men man er jo "aldri" i menyene da.. eneste gangene jeg er innpå der er for å formatere Sd kortet eller lignende 60D er ett litt bedre kamera for fotografering enn 600D. Men, om det er penga verdt er en annen sak.. ville heller lagt penger i en god objektiv enn akkurat forskjellen - uten å ha sjekket hva 60D koster kontra 600D. EDIT : fra denne butikken kjøpte jeg mitt kamera : http://myworld.ebay.com/dzone2/ 60D koster 900 dollar der, 600D koster 700 dollar.. litt forskjell men, 60D skal vist være hakket bedre til å ta bilder kontra 600D. Annen mekanisme i den som ligner 7D`en veldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11585 Skrevet Desember 4, 2011 Problemet er vel at 600D er et mye mindre kamera. Jeg hadde 450D før jeg kjøpt mitt 40D, og liker størrelsen til 40D mye bedre enn 450D. Forskjellen er 2300,- i Norge, og det tror jeg faktisk er penger som er verdt å bruke for å få et kamera som ligger bedre i hånden:) Koster 5000,- for et nytt 60D fra Ebay, ser jeg. Edit: Se der, ja. Var forøvrig oppussede kameraer som kostet rundt 5000,-, ikke nye. Takk for link: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11586 Skrevet Desember 4, 2011 ja, kamera er ikkeno å holde i når man ikke har batterigrep nei Batterigrepet er ett must Godt detta er en offtopic tråd.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11587 Skrevet Desember 4, 2011 Batterigrep har jeg faktisk aldri hatt, men det har vært på "to buy-listen" lenge:p Får slenge med et sånn et samtidig som jeg kjøper nytt kamera nå, tenker jeg. Koster sikkert en slikk og ingenting på Ebay det også. Ja, her er det ingen fare å skrive OT - faktisk er det det eneste vi klarer i denne tråden: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11588 Skrevet Desember 4, 2011 batterigrep får man også veeldig billig ifra ebay ja Ifra den selgern jeg posta link til så fikk jeg han til å skrive ned verdien på kamera også. Kamerahuset mitt kom på 4200 ellerno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11589 Skrevet Desember 4, 2011 Ikke dumt:) Skulle bare likt å visst om det var muligheter for norske menyer på et kamera ifra Kina, eventuelt om det er lagt inn dette på et kamera i fra U.S & A? Hmm. Finner ikke ut stort om det når jeg Googler heller, men mulig jeg bruker feil søkeord:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11590 Skrevet Desember 4, 2011 man trenger da ikke norske menyer http://www.imaging-resource.com/PRODS/E60D/screens/Z_0102.jpg Hadde vært værre om det kun var japanske menyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11591 Skrevet Desember 4, 2011 hmm Sjekket litt selv nå.. Ser ikke ut som det er norske menyer å få til kameraene i det heletatt? på Canon norge får man bare firmware for disse språkene : English, Français, Español, 日本語, 简体中文 Hvertfall på di seneste oppdateringene Edit: Kan være jeg tar veldig feil da men, ser at de norske testene av 600D har norske menyer, så bør vel gå an å få bytta en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11592 Skrevet Desember 4, 2011 Husk å stemme på Lena Charlotte nå folkens !:-D. Send sms 6 til 26700! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11593 Skrevet Desember 4, 2011 hmmSjekket litt selv nå.. Ser ikke ut som det er norske menyer å få til kameraene i det heletatt? på Canon norge får man bare firmware for disse språkene : English, Français, Español, 日本語, 简体中文 Hvertfall på di seneste oppdateringene Edit: Kan være jeg tar veldig feil da men, ser at de norske testene av 600D har norske menyer, så bør vel gå an å få bytta en plass. Man trenger det ikke, og jeg skjønner engelsk sikkert bedre enn gjennomsnittet (tror jeg:p), men det er noe med den derre "kjekt å ha", da:) Et raskt Googlesøk sa meg at det er med norsk meny på 60D når man kjøper det i Norge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11594 Skrevet Desember 4, 2011 Forrige kameraet mitt kjøpte jeg i statene, der fikk jeg svenske menyer, men ikke norske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11595 Skrevet Desember 4, 2011 Husk å stemme på Lena Charlotte nå folkens !:-D. Send sms 6 til 26700! Det hjalp desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11596 Skrevet Desember 5, 2011 noen andre enn meg som har problem med og finne julegave til dama eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11597 Skrevet Desember 5, 2011 Ikke akkurat:P Blir vel parfyme vel for det ønsker a seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11598 Skrevet Desember 5, 2011 Digger å kjører mk2 om vinteren, særlig med takluke. Den kalde strålen med vann som du får i nakken når du gir gass. Frossen kondensen som tiner opp på takluken, ELSKER DET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11599 Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har aldri fått vann i nakken av å kjøre mine Golfer med takluke noen gang: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11600 Skrevet Desember 5, 2011 Digger å kjører mk2 om vinteren, særlig med takluke.Den kalde strålen med vann som du får i nakken når du gir gass. Frossen kondensen som tiner opp på takluken, ELSKER DET! Hehehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...