#11601 Skrevet Desember 5, 2011 Kenth Håvard!!?? Er du på jobb nå eller i morra tidlig?? I morra kl.7 tøffer svartbilen inn hos dere, vi har ikke fått bytta bil enda, men han står på Rudshøgda nå og skal losse hos dere i morra vertfall. Trodde kanskje dere tok imot folk på kveldstid også jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11602 Skrevet Desember 5, 2011 noen andre enn meg som har problem med og finne julegave til dama eller ? Nope, hun har allerede fått en iPhone... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11603 Skrevet Desember 5, 2011 Hehehehe! Du vet hvordan det er Jeg har aldri fått vann i nakken av å kjøre mine Golfer med takluke noen gang: klø : da tror jeg du har trekk på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11604 Skrevet Desember 5, 2011 Trekk som i forhjulstrekk? Taktrekk? Er det vinden som trekker? Trekkvogn..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11605 Skrevet Desember 5, 2011 Nope, hun har allerede fått en iPhone... a julianne ønsker seg det samme, men så laavt synker jeg faan meg ikke.. Kjøper ikke et nedfallsfrukt-produkt til jul ass (ja , jeg er ikke no fan av Apple) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11606 Skrevet Desember 5, 2011 a julianne ønsker seg det samme, men så laavt synker jeg faan meg ikke.. Kjøper ikke et nedfallsfrukt-produkt til jul ass (ja , jeg er ikke no fan av Apple) Som alltid enig med siste taler.. Hadde frøkna ønska seg noe slikt hadde ho fått bukkake heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11607 Skrevet Desember 5, 2011 Trekk som i forhjulstrekk? Taktrekk? Er det vinden som trekker? Trekkvogn..? takluketrekk, er vell litt kjipt å ha en trekkvogn på takluken sin, da har man ihvertfall gjort noe feil en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11608 Skrevet Desember 5, 2011 Trekk som i forhjulstrekk? Taktrekk? Er det vinden som trekker? Trekkvogn..? Tror han mente at det var dårlig trekk i ovnen, men det brenner da som bare det her: klø : Eventuelt trekke ei tann. Nå ble jeg usikker... Hihi. Nei, taklukene på Golfene min har vært tette som bare det, faktisk - kun den ene som var bittelitt våt på den ene siden. Er dreneringene dine tette? Veit det kan være et problem, men det skyldes ikke at det er en MK2, men det at dreneringer blir tette og pakninger slitte. Ingen som vil bytte med Audien min, forresten? Har MK2-abstinenser igjen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11609 Skrevet Desember 5, 2011 Tror han mente at det var dårlig trekk i ovnen, men det brenner da som bare det her: klø : Eventuelt trekke ei tann. Nå ble jeg usikker... Hihi. Nei, taklukene på Golfene min har vært tette som bare det, faktisk - kun den ene som var bittelitt våt på den ene siden. Er dreneringene dine tette? Veit det kan være et problem, men det skyldes ikke at det er en MK2, men det at dreneringer blir tette og pakninger slitte. Ingen som vil bytte med Audien min, forresten? Har MK2-abstinenser igjen:o hehe Neida, det er ikke dreneringene, blåste de opp i høst. Problemet er at når er regner ute, og det så fryser. Så får jeg litt kondens på innsiden av takluken min (uten glass, bare metall). Og når jeg fyrer i varmeapparatet, så smelter jo denne siden, og drypper i trynet på meg. Det er problemet. Den gule du skal kvitte deg med allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11610 Skrevet Desember 5, 2011 Ingen som vil bytte med Audien min, forresten? Har MK2-abstinenser igjen:o Du kan få begge mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11611 Skrevet Desember 5, 2011 a julianne ønsker seg det samme, men så laavt synker jeg faan meg ikke.. Kjøper ikke et nedfallsfrukt-produkt til jul ass (ja , jeg er ikke no fan av Apple) Jeg kjøpte ikke. Hun fikk min gamle 3GS, og jeg kjøpte meg Galaxy S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11612 Skrevet Desember 5, 2011 Kenth Håvard!!??Er du på jobb nå eller i morra tidlig?? I morra kl.7 tøffer svartbilen inn hos dere, vi har ikke fått bytta bil enda, men han står på Rudshøgda nå og skal losse hos dere i morra vertfall. Trodde kanskje dere tok imot folk på kveldstid også jeg.. Jeg jobber egt mårran, men er forkjølet så holder nok senga en dag til. Er folk der til 22, så jeg kan fikse så du kommer inn på området på kveld hvis du vil det Men varemottaket stenger kl.16. Og det åpner ikke før kl.8 på mårran. Men porten åpner kl.06.00 Så er muligheter for å kjøre inn kl.6 å gjøre seg klar for lossing. Men hvis du klarer å få noen på varemottak til å losse deg før kl.8 er du god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11613 Skrevet Desember 5, 2011 Du kan få begge mine Få den marsrøde til å starte med 16v motor og bygg den komplett om til GTi, så kan vi kanskje få til en deal;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11614 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som har peiling på hvor det ble av denne bilen? den er fantastisk. Skal lakke min om igjen i sommer, til en orginal vw farge, lei av gull nå . Så drar snart RM'ene fra meg, og inn kommer Futura's 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11615 Skrevet Desember 5, 2011 Få den marsrøde til å starte med 16v motor og bygg den komplett om til GTi, så kan vi kanskje få til en deal;) Hm. Jeg slapp ikke den jobben, nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11616 Skrevet Desember 5, 2011 Såklart ikke, men jeg er veldig interessert dersom du gjør det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11617 Skrevet Desember 5, 2011 Det blir, men siden verkstedet er i Lom og jeg bor på Hunderfossen, blir det ikke gjort så mye av gangen... Er avhengig av hjelp fra f.eks. Aadne, og han er i Lom enda sjeldnere. Så da får vi fikse hver vår bil, så får vi se over nyttår. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11618 Skrevet Desember 5, 2011 Ja, det er en plan det. Riv Aadne litt i ørene og få han til å rive i ørene dine, så har du en 16v før du aner ordet av det - eller, jeg har en 16v før jeg aner ordet av det:p Men du må dytte litt penger imellom for Audien isåfall, da. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11619 Skrevet Desember 5, 2011 Vi får se hvor sprek den er når den er satt sammen, er ikke sikkert jeg vil kvitte meg med den, vettu :rolleyes: Kanskje jeg blir som Roger, og har planer om å bruke den som kiste når jeg dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11620 Skrevet Desember 5, 2011 Det er kulere lyd i Audien: ja : Og en MK2 kan ikke graves ned, det skjønner Roger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11621 Skrevet Desember 5, 2011 Jaja, vi får se hva vinteren bringer. Nå er det klart til å flytte over motor, gir og travers, og etter det er det bare drittjobben med slanger, rør og ledningsnett igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11622 Skrevet Desember 5, 2011 Espen Aaserud den jettaen vel ? Han har vel solgt den en gang og angret før den ble hentet osv. tror ikke han har solgt den enda? Flott bil med FLOTT høyde.. Man ser gutten er nøye både på bilen og på hva han har gjort bla. av bilpleie ellers;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11623 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som har peiling på hvor det ble av denne bilen? den er fantastisk. Skal lakke min om igjen i sommer, til en orginal vw farge, lei av gull nå . Så drar snart RM'ene fra meg, og inn kommer Futura's Joar Andre Øyre Haugesund Skulle vært eu-godkjent i november 2011. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11624 Skrevet Desember 5, 2011 Trur jaggu det der er den råeste jetta mk2 jeg har sett... bare helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11625 Skrevet Desember 5, 2011 Noen som har peiling på hvor det ble av denne bilen?den er fantastisk. Skal lakke min om igjen i sommer, til en orginal vw farge, lei av gull nå . Så drar snart RM'ene fra meg, og inn kommer Futura's ligger til salgs på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32025592 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...