#11626 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg kjøpte ikke. Hun fikk min gamle 3GS, og jeg kjøpte meg Galaxy S2 Det telle jo ikke som julegave da, da Klar for Kurt Nilsen på søndag da Brage ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11627 Skrevet Desember 6, 2011 Det telle jo ikke som julegave da, da Klar for Kurt Nilsen på søndag da Brage ? Joda, som hovedgave så :rolleyes: Klar? Nei, men hva gjør vi ikke for et par tøfler...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11628 Skrevet Desember 6, 2011 ligger til salgs på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32025592 Kunne jo vasket felgene i alle fall...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11629 Skrevet Desember 6, 2011 likte den bedre med TH-lines jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11630 Skrevet Desember 6, 2011 samme her Vet han byttet felger med Dan inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11631 Skrevet Desember 6, 2011 Enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11632 Skrevet Desember 6, 2011 (endret) Noen som har hjulbolter til stålfelger de vil låne meg par dager? til 4 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11633 Skrevet Desember 6, 2011 samme her Vet han byttet felger med Dan inge. Aha.. nå skjønner jeg hvorfor dekksidene på hjula mine er slitt bort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11634 Skrevet Desember 6, 2011 Den bilen er snacks! Digger fargen på den, skal så være en av de jeg vurderer i sommer. og som nevnt tidligere. de gammle felgene så best ut på den! Noen som vet om noen gode "hobbylakkere" rundt om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11635 Skrevet Desember 7, 2011 Hva med Ola? Eventuelt kan du sjekke ut de som er nevnt i denne tråden. Bah, 13,5t er "passe" lang jobbdag, merker jeg: smil : Spesielt etter det var 10t i går og 12 dagen før der igjen:p Snart i seng, så på Bertel O. Steen med jobbilen, for den har bestemt seg for at hovedlysene skal slutte å fungere så fort man bruker blinklyset. Fint når det er mørkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11636 Skrevet Desember 7, 2011 Hva med Ola? Eventuelt kan du sjekke ut de som er nevnt i denne tråden. Bah, 13,5t er "passe" lang jobbdag, merker jeg: smil : Spesielt etter det var 10t i går og 12 dagen før der igjen:p Snart i seng, så på Bertel O. Steen med jobbilen, for den har bestemt seg for at hovedlysene skal slutte å fungere så fort man bruker blinklyset. Fint når det er mørkt! Peugeot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11637 Skrevet Desember 8, 2011 Hallo Kameragutter.. Tenkte je skulle kjøpe ett nytt kamera til min mor til jul, men har IKKE peiling på hva je ska se etter når det ska handles... Kanskje noen her kan gi meg noen tips.... Ikke alt for dyrt. Lettvindt å skjønne.. Ikke alt for stort.. Også må det jo tåle litt.. Hjelp: vinke :... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11638 Skrevet Desember 8, 2011 Hvilken pris tenker du da ca ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11639 Skrevet Desember 8, 2011 Hvilken pris tenker du da ca ? max 2000.-.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11640 Skrevet Desember 8, 2011 Så ikke noe speilreflekskamera altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11641 Skrevet Desember 8, 2011 hehe, nei;).. bare vanlig digital kamera:)..Får da vara grenser, vara gave nok at je har flytta ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11642 Skrevet Desember 8, 2011 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=625040 Detta ha fått bra karakterer hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11643 Skrevet Desember 8, 2011 takktakk.. se litt mer rundt før je bestemmer meg;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11644 Skrevet Desember 8, 2011 ingen som har bruk for felger, eller sommerdekk? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226391 Må nesten bort før vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11645 Skrevet Desember 8, 2011 Til min egen overraskelse blir det kanskje ny bil på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11646 Skrevet Desember 8, 2011 Hva da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11647 Skrevet Desember 8, 2011 Peugeot? Nei, Mercedes:p Visstnok fikset nå, uheldigvis - Crafteren jeg har som leiebil er jo som en drøm å kjøre i forhold til den gamle brakka jeg egentlig farter rundt i:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11648 Skrevet Desember 8, 2011 lukter litt på us vento'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11649 Skrevet Desember 9, 2011 faen,nå savner jeg quattroen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11650 Skrevet Desember 9, 2011 noen som vet om en billig quattro??? skulle hatt en i vinter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...