#11751 Skrevet Desember 12, 2011 Jeg synes denne er bedre faktisk, pga den tåler litt mer m t p riper og skader og slikt som er lettere å få på en 850 boks som er lakkert, og på bildene der boksen sitter på min bil, blir det litt feil, da jeg har stativ som bygger litt høyt, men med riktig stativ så ligger den fint mot taket Tenk på det du og gi meg et vink, står bare å tar plass i garasjen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11752 Skrevet Desember 12, 2011 The Roast of Charlie Sheen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11753 Skrevet Desember 12, 2011 Ray: Hva slags stereobenk? Bilde og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11754 Skrevet Desember 13, 2011 noen som har greie på xenon kit. er etter montert på passatan. plutselig så virker ikke den ene pæra så virker den normalt. så lyse det rosa ta alle ting hva er galdt? er på nær lysa. full lysen bruker jo en evighet før dem begyner og lyse vis man setter dem på. men når dem er varme tenner dem med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11755 Skrevet Desember 13, 2011 har ett tips, kast de : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11756 Skrevet Desember 13, 2011 har ett tips, kast de : smil : det blir jo så jævlig mørt med bare to park pærer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11757 Skrevet Desember 13, 2011 funker det normalt om du vrir lysbryteren helt til høyre? (hender det blir for lite spenning i null-stilling) og hvis de lyser rosa så tyder vel det på at pærene snart er klare for utskiftning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11758 Skrevet Desember 13, 2011 funker det normalt om du vrir lysbryteren helt til høyre? (hender det blir for lite spenning i null-stilling) og hvis de lyser rosa så tyder vel det på at pærene snart er klare for utskiftning har funke fint den vesle stunda jeg har hatt bilen. problem begynte for 1 uke siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11759 Skrevet Desember 13, 2011 Billig-kit? De må ofte "varmes opp". Når man switcher over neste gang er de varme fra før da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11760 Skrevet Desember 13, 2011 noen som har en link til en side med komplett listverk til dashbord/dører til 98mod A4 avant Q?? og da ikke i "tre" men i mørke farger eller carbon/"carbon". har skummet gjennom ebay og finner ingenting ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11761 Skrevet Desember 13, 2011 ta å lakk de du har så du ha handla bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11762 Skrevet Desember 13, 2011 noen som har en link til en side med komplett listverk til dashbord/dører til 98mod A4 avant Q?? og da ikke i "tre" men i mørke farger eller carbon/"carbon". har skummet gjennom ebay og finner ingenting ?? Jeg ville funnet meg 3M folie og foliert de du har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11763 Skrevet Desember 13, 2011 noen som har en link til en side med komplett listverk til dashbord/dører til 98mod A4 avant Q?? og da ikke i "tre" men i mørke farger eller carbon/"carbon". har skummet gjennom ebay og finner ingenting ?? Stig Flem har en tråd under tilbud hvor han tilbyr å skaffe slikt så du kan jo spørre der. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159611 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11764 Skrevet Desember 13, 2011 noen som har en link til en side med komplett listverk til dashbord/dører til 98mod A4 avant Q?? og da ikke i "tre" men i mørke farger eller carbon/"carbon". har skummet gjennom ebay og finner ingenting ?? http://ocarbon.com/products/audi/a4/b5 Ett billigere alternativ er som Haavard sier, 3M carbon-look folie. Den ser også ganske bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11765 Skrevet Desember 13, 2011 ta å lakk de du har så du ha handla bil ? ja-aaa... Det er jo en mulighet får vel kjøpe noe ebay-dritt i tilegg:p Tjaa.. Kan vel neste påstå det:) Skal se på/hente den på mandag. Har alt kjøpt en deler til den så satser alt:p I verstefll blir det en A4 Deler til-salgs tråd om en ukes tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11766 Skrevet Desember 15, 2011 Skåål!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11767 Skrevet Desember 15, 2011 Åsså på en tossdah agitt? Mens andre må jobbe til 22 i kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11768 Skrevet Desember 15, 2011 Brage er det gamle bilen din? http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finnkode=32262031 Er itte dette nesten det samme du fikk igen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11769 Skrevet Desember 15, 2011 Det er gamlebilen til Brage ja Den ligger under "bil selges" her på forumet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11770 Skrevet Desember 15, 2011 Denne har jeg lyst på. Tenk at han skal selge. Noen som har hørt rykter om hva han skal ha igen slags bil? http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finnkode=32220163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11771 Skrevet Desember 15, 2011 ja-aaa... Det er jo en mulighet får vel kjøpe noe ebay-dritt i tilegg:p Tjaa.. Kan vel neste påstå det:) Skal se på/hente den på mandag. Har alt kjøpt en deler til den så satser alt:p I verstefll blir det en A4 Deler til-salgs tråd om en ukes tid Link på bilen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11772 Skrevet Desember 15, 2011 Link på bilen eller? Den som venter på noe gått venter ikke forgjeves. Ø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11773 Skrevet Desember 15, 2011 så da venter vi forgjeves da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11774 Skrevet Desember 15, 2011 Denne har jeg lyst på. Tenk at han skal selge. Noen som har hørt rykter om hva han skal ha igen slags bil?http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finnkode=32220163 Her vel no prosjekter osv, så ikke sikkert han skal ha igjen noen ting Han har jo en lang ur quattro og bygger seg vel en imsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11775 Skrevet Desember 15, 2011 Her vel no prosjekter osv, så ikke sikkert han skal ha igjen noen ting Han har jo en lang ur quattro og bygger seg vel en imsa Vet om begge dem. Isma er vist litt stile stående på grun av et annet prosjekt sies det i den tråden til ss22 og ss44 eller noe sånt. Var der jeg fikk se bilen skule komme til salg grunnet annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...