#11801 Skrevet Desember 15, 2011 fy faen.. ringte på en bilannonse og sa jeg skulle kjøpe bilen uansett.... var førstemann som ringte.. 1 dag senere sendte jeg melding om jeg kunne hente den på tirsdag... fikk da kontra melding om at bilen var solgt....... ...... ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11802 Skrevet Desember 16, 2011 fy faen.. ringte på en bilannonse og sa jeg skulle kjøpe bilen uansett.... var førstemann som ringte.. 1 dag senere sendte jeg melding om jeg kunne hente den på tirsdag... fikk da kontra melding om at bilen var solgt....... ...... ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11803 Skrevet Desember 16, 2011 Tja. Kassa jeg kjørte i Passaten var uten port og samme har jeg i Jetta'en Spiller høyt og djupt uten problem. Rista vannet av bilen i Passaten i hvertfall. viktigste er uansett å ha riktig volum i forhold til elementet som skal brukes. Har man lite plass til rådighet så fungerer det fint å ha tette kasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11804 Skrevet Desember 16, 2011 God helg folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11805 Skrevet Desember 16, 2011 god helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11806 Skrevet Desember 16, 2011 Skjer med den jævla snikmodereringa som er på dette forumet hele tiden? Ikke skrevet noe galt, men ser det rett som det er at det blir gjort: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11807 Skrevet Desember 16, 2011 Er det snikmoderering på gang? Det bør jeg "få med meg" på ett av mine innlegg, da skal jeg ikke skrive noen særlig hissig klage til en eller annen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11808 Skrevet Desember 16, 2011 Hoi.. Dette er ikke kult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11809 Skrevet Desember 16, 2011 Er det snikmoderering på gang? Det bør jeg "få med meg" på ett av mine innlegg, da skal jeg ikke skrive noen særlig hissig klage til en eller annen.. Ja, det er rett som det er det er det (mye like ord i den setningen:p). Ikke at det gjør noe nå, men mange ganger jeg har skrevet et innlegg som plutselig forsvinner, enda det ikke er støtende, OT, idiotisk osv, osv. i denne tråden hadde jeg et innlegg som var positivt til trådstarter, men litt lurende til den svartmalingspolitikken han hadde, og det er plutselig borte nå. Var der før i dag, men nå etter flere måneder har det blitt "moderert" bort, mens de andre sine fortsatt står der: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11810 Skrevet Desember 16, 2011 Hmmmm, dette må vi følge med litt på, jeg syns vertfall at OM noen modererer innlegg så får de sende en pm til skribenten med en forklaring, evt gjøre som de har gjort til meg ved et par anledninger, å si fra at "du bør kanskje forandre på det innlegget".. All ære til Steinar Sjaastad for at han tar imot den dritten jeg da serverer han tilbake på pm, for jeg kan være ei grinete bitch altså.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11811 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg har aldri fått beskjed om å redigere innlegget mitt, for det gjør visst C. Aa. for meg uten å mukke:p Ble forøvrig moderert bort et innlegg av Adrian i denne tråden, sett at han ikke fjernet det selv - noe jeg tviler på. Stod ihvertfall bare "Jeg gir opp". Har også servert mye dritt til moderatorene, men aldri heeeelt ufortjent:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11812 Skrevet Desember 16, 2011 Dem vil vel ikke ha noe svar fra deg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11813 Skrevet Desember 16, 2011 Nei, tydeligvis ikke, og såpass har jeg også skjønt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11814 Skrevet Desember 16, 2011 hehehe Fått handla kamera da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11815 Skrevet Desember 16, 2011 (endret) Men fy faen, nå skal jeg skrive et innlegg som muligens blir moderert, men det får så være. Dere får være kjappe å lese..! Men i går ettermiddag, sånn ca 15:45 så ankom jeg hovedlageret til Europris i Fredrikstad. Jeg møtte opp på addressen som sto på fraktbrevet, og i lasten hadde jeg 68 paller med sanitærbark. På mottakskontoret der så var det en som så ut til å kunne ha aner tilbake til pakistan, vertfall så han litt sånn ut. Vertfall, han mottok fraktbrevet og følgeseddel fra meg, tittet på det og spurte om dette var slik bark til å ha i mulldoer eller hva det var, og jeg bekreftet. Han spurte så noen kolleger om de ville jobbe litt overtid for å få lossa meg, noe ingen ville.. Greit, de har nå da ca 10min til dagen deres er omme, og de skyr selvfølgelig alt som har med jobb som pesten, som sagt greit nok.. Jeg får tilbake papirene og spør om det finnes noen butikk i nærheten så jeg får kjøpt noe mat, om peppes eller lignende kjører mat dit, og hvor det var mest fornuftig for meg å parkere slik at jeg slapp å avbryte døgnhvilen når vi skulle begynne å losse kl.06 neste morgen(altså i dag). Jeg ble forklart at jeg burde parkere slik at det var kort veg å kjøre inn med truck ved port 11, for det var der de skulle ha inn varene, dermed stakk de å stempla ut og reiste hjem, jeg for min del hadde en laaaang kveld foran meg ved lageret der.. Vel, vi driter i hva jeg drev med i gårkveld, eller jeg spilte mye poker på telefonen, surfa litt og prata masse i telefon, anyway så sto jeg opp halv fem i morrest pga jeg ikke fikk sove lenger, og kl.06 var jeg klar for lossing! YEAH RIGHT!! Han duden som nå var på det kontoret titta i ganske nøyaktig 8sek på fraktbrevet mitt og følgeseddelen, spurte meg samme spørsmål som han med pakistansk opprinnelse om dette var sånn sanitærbark til utedasser elns, og jeg bekreftet.. Så titta han på meg og sa, ja men det skal vi ikke losse her, da må du over brua på andre siden av byen..! JEG HOLDT PÅ Å KLIKKE I WATER!!! FIIII FADIR FOR ET RASSHØL AV EN KVASISVART *****SFAEN, DETTE KUNNE HAN SAGT TIL MEG I GÅR KVELD!! Han som var på jobb nå spurte om det var "han *****shelvetn" som ba meg vente, noe jeg kunne bekrefte men jeg poengterte at jeg kanskje ikke ville ha brukt slike ord(dette er faktisk ikke tull, jeg sa det!), noe han protesterte på fordi han idioten var visstnok fra Pakistan, og han var en idiot som ingen ville jobbe på skift med, derfor ble han omtalt som "han *****shelvetn".. Jaja, jeg fikk så addressen dit jeg skulle for å losse, og dit ankom jeg sånn ca 06:20, der viste det seg at ingen startet på jobb før 07:00, så da ble det enda litt venting.. Vel, 07:00 kom, og folk dukka opp.. Ting gikk som det bør og skal gjøre på et varemottak, de anviste hvor jeg burde parkere og begynte å losse så fort jeg fikk åpnet sidene på bilen og hengern. Men samtidig så kommenterte de; "Du kunne jo ha kommet hit i går da(for jeg forklarte at jeg hadde hatt døgnhvile på det andre lageret og at jeg kom der sånn 10-15min før dagen var omme der oppe), for her er det folk til kl.22 så du kunne lossa utover hele kvelden om du ville der...!!!!" !!!!! Da svarte jeg noe slikt som dette: "ATTE VAFFORNO!!!????? Mener du virkelig at om han forpulte *****shelveten på det andre lageret hadde visst hva han drev med, så kunne han sendt meg hit og sørget for at jeg fikk losset i går kveld og til og med kjørt til ny lasteplass og fått på nytt lass, i stedet for å få tilsammen 17timer ventetid!!???" De svarte: "Hehe, ja.." Det endte med at disse folka på det andre lageret, der jeg altså endte med å losse, anbefalte at jeg tok denne saken videre, for dette syntes de var helt forjævlig rett og slett. For Europris sjøl forlanger lastetider når biler skal komme dit å laste, men skal de på ingen måte måtte yte noe selv når de skal motta varer..? Jeg håper jeg får en tur til ned til Europris i løpet av neste uke, og da håååååper jeg virkelig at jeg møter han klutskallen som ba meg vente i 17t på IKKENO igjen, om jeg gjør det så blir faktisk dette den første gangen EVER at jeg virkelig skal sette en mann til veggs og ydmyke han og skremme han så han seriøst pisser på seg foran alle kollegene sine..! Jeg har til dags dato ikke gått fra en eneste kunde på noen annen måte enn å ønske de en god dag videre, og aldri noen sinne fått noen form for klage på hverken skadet last eller oppførsel. Men denne rekken skal faktisk brytes med forsett om jeg får et gjensyn med denne fyren, og jeg synes på ingen måte synd på'n, for om han så mye som er i berøring av det aller minste hårstrå på kroppen min, eller et fiber i klærne mine, så skal jeg sååå jævlig påberope meg selvforsvar..! Nuff said..! I tillegg mista jeg et komplett lass i dag pga denne idioten, altså taper både bileier og speditør også penger på denne saken.. Men befrakteren min skulle kontakte Europris og sende regning på ca 6 timer ventetid(må trekke fra døgnhvilen da, den måtte jeg jo "venta" uansett), så får vi se hva de sier der nede. Folka på det andre lageret skulle vertfall bevitne hele episoden om de ble spurt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11816 Skrevet Desember 16, 2011 Ja tro om jeg ble vill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11817 Skrevet Desember 16, 2011 hehehe Fått handla kamera da? Nei, har ikke det enda. Må først se hvor snill jeg har vært i år, og om nissen har med noen konvolutter så jeg får litt mer kapital:D Men håper å få kjøpt et 60D fortløpende. Ser at bildene på mitt 40D ikke akkurat er så skarpe i forhold til folk med et litt mer moderne kamera, og det har plaget meg lenge:p Ser frustrasjonen din, Stig Arne. Jeg hadde mest sannsynlig dratt på Europris rett etter at jeg hadde vært ferdig losset og fått tak i duden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11818 Skrevet Desember 16, 2011 Men han jobba et annet skift, altså hadde jeg måttet vente til mandag morgen med å få tak i'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11819 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg så du skrev et noget interessant innlegg på facebook i dag tidlig ja, Stig. Jeg håper virkelig du får levering på europris igjen slik at denne historien kan gå videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11820 Skrevet Desember 16, 2011 hehe, ja.. Var noe frustrasjon i øyeblikket der, gitt.. Fikk noe kjeft for ordvalgene også, noe jeg akkurat i dag har dreti loddrett i, gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11821 Skrevet Desember 16, 2011 Men han jobba et annet skift, altså hadde jeg måttet vente til mandag morgen med å få tak i'n.. Da ser jeg den. Venting var ikke det første du ville begynne med etter å ha ventet i 17t? Ikke glem å si ifra til spirrevippen, og film gjerne reaksjonen hans: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11822 Skrevet Desember 16, 2011 hehe.. Men fra skjit te painnkak, æ fikk pakke i daaaag! Nå kan dere bare avlyse jula for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11823 Skrevet Desember 16, 2011 Forresten, noen som har lyst på pepperkaker..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11824 Skrevet Desember 16, 2011 tror dette er den mest fantastiske skuten jeg har sett på lenge: Noen som skjønner hva som foregår under der? fordi det er saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11825 Skrevet Desember 16, 2011 Apropos 3er, jeg fikk sannelig lyst på en ny bedriten og stygg Golf, jeg: klø : Savner AnDrei litt:o Den bilen var så lite høytidelig og så ærlig stygg, at man trengte bare å fokusere på at felgene var reine og at all plasten var shinet. Noen som veit om en bedriten 3er i god teknisk stand for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...