#11826 Skrevet Desember 16, 2011 Juhu.. Hvite 15" dekksider in tha house hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11827 Skrevet Desember 16, 2011 Noen som skjønner hva som foregår under der? fordi det er saker! Hvordan er det med turbolag på dette oppsettet? : o Men uansett; vr6 snurrbo er jo aldri feil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11828 Skrevet Desember 16, 2011 Hvordan er det med turbolag på dette oppsettet? : o Men uansett; vr6 snurrbo er jo aldri feil:D tenker på det samme. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3158428-THE-DUSTY-MAUVE-TRIBUTE-(remote-turbo)-BUILD/page28 tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11829 Skrevet Desember 16, 2011 Noen her forresten som vet om en god måte å forandre kjørekort til trailer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11830 Skrevet Desember 16, 2011 Hva mener du med "å forandre kjørekort til trailer"..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11831 Skrevet Desember 16, 2011 Hva mener du med "å forandre kjørekort til trailer"..? Nye hybelbudden min kjører lastebil, og om jeg finner en måte å lage kopi, forandre hviletider så snakker vi 1000-2000 kr kortet, og han kjenner rundt 100 stykk som vil ha.. pengpengpeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11832 Skrevet Desember 16, 2011 Nye hybelbudden min kjører lastebil, og om jeg finner en måte å lage kopi, forandre hviletider så snakker vi 1000-2000 kr kortet, og han kjenner rundt 100 stykk som vil ha.. pengpengpeng Høres veldig smart ut... Ihvertfall når du akkurat har skrevet om det på nettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11833 Skrevet Desember 16, 2011 yeah, jeg bare fikk i oppdrag å finne informasjon Alle liker krem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11834 Skrevet Desember 16, 2011 Er jo en veldig go grun til at kjøre og hviletid bestemelsene er der... Hører nok av stygge historier om brud på de reglene.. Vil de slippe de reglen så får de begynne å kjøre post eller veivedlikehold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11835 Skrevet Desember 16, 2011 Oi, oi, oi... Jeg kan alt se for meg avisoverskriftene: "Fattig hybelstudent solgte ulovlige kjørekort til kjøreglade og pengegriske lastebilsjåfører": rolleyes Selv om tråden i en liten stund het "Mjøsa svart og svindel" (eller noe), så tror jeg ikke du får hjelp til den slags her, gitt. Men hvis du absolutt vil gjøre deg til kjeltring, så kan du trykke her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11836 Skrevet Desember 16, 2011 Nææ, snart kommer snikmoderatorene å tar bort innlegget iguess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11837 Skrevet Desember 16, 2011 Kanskje like greit at de tar bort dette, bare de ikke ser hva jeg og Stig Arne har skrevet om de tidligere i dag - for da vanker det prikker:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11838 Skrevet Desember 16, 2011 Det er nok ikke så lett som det kan virke som gitt. Om du skal gjøre noe slikt så må du ha en løsning som gjør at du får forandret alt innhold på kortet for de siste 21 dagene. I tillegg måtte du fått forandret de samme hiddenene på de respektive skriverne i de bilene som kortet har vært montert i også, noe som sier seg selv er umulig når du har 500m på deg før du vet du blir kontrollert. Så bare glem det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11839 Skrevet Desember 16, 2011 Kanskje like greit at de tar bort dette, bare de ikke ser hva jeg og Stig Arne har skrevet om de tidligere i dag - for da vanker det prikker:p Om noen av de er innvandrere så kanskje. Vil da si rasisme og svindel er ganske så off-topic rundt mjøsa nå for tiden. Virker ihvertfall slik på ølprisene i Hamar, og taxisjoførene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11840 Skrevet Desember 16, 2011 Ja tro om jeg ble vill Er da vanelig det, førstemann til mølla får først mel Men kjedelig om han hadde lovet og holde av bilen eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11841 Skrevet Desember 16, 2011 Ikke mye sport jeg engasjerer meg i, men Løke er temmelig rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11842 Skrevet Desember 17, 2011 et spørsmål til dekk bilguruer:p glemte selvfølgelig og skru av vinduspusserne på bilen når jeg parkerte i går,og når jeg skulle starte i dag,så hadde dem jo fryst fast: bh : så ene pussern stopper ved kanten av dasjbordet,mens den andre stopper så langt ned den går,oppe på plastplaten nedi ved panseret,skulle gjerne ha fått fikset dette asap. er det bare og skru opp mutteren nederst på viskerarmen,og justere den der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11843 Skrevet Desember 17, 2011 Har begge løstnet fra ruta da? Er bare skru og justere ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11844 Skrevet Desember 17, 2011 da får jeg prøve og fikse det i morgen,heldigvis var det ikke noe som røk denne gangen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11845 Skrevet Desember 17, 2011 mere heldig enn meg du på denna tia i fjor så frøys det på ruta mens jeg kjørte og viskerene hang seg opp og motoren brant seg ikke billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11846 Skrevet Desember 17, 2011 gikk vel kanskje 2 sek før jeg rakk og skru av pusserne,men ble jo alikevel press på pusserne,rart at ene pusseren kom litt høyere,mens den andre ble for lav,for pusseren skal vel bare gå ned til den plastplata under panserkanten?og ikke oppå den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11847 Skrevet Desember 17, 2011 stemmer det, men det er bare å justere armene i rett posisjon igjen, mest sansynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11848 Skrevet Desember 17, 2011 Jeg har aldri fått beskjed om å redigere innlegget mitt, for det gjør visst C. Aa. for meg uten å mukke:p Ble forøvrig moderert bort et innlegg av Adrian i denne tråden, sett at han ikke fjernet det selv - noe jeg tviler på. Stod ihvertfall bare "Jeg gir opp". Har også servert mye dritt til moderatorene, men aldri heeeelt ufortjent:D Jeg har ikke slettet noe til info, og mener jeg virkelig burde ha uttrykket min frustrasjon enda mer over den dramaen som visse folk skal lage til helt vanlige annonser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11849 Skrevet Desember 17, 2011 Snikmoderering, ja - tenkte meg det:o Ja, det er ikke måte på hvor mye diskusjoner det skal være ang. "svindel" osv på dette forumet om dagen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11850 Skrevet Desember 17, 2011 Og da har jeg nok en gang blitt snikmoderert. Jeg gir opp: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...